Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: WYMIANA DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ NA STOLARKĘ Z PCV Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, do kontaktów: Marek Kulig, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2661317, 2666060, fax 012 2691057, e-mail: dpszielna@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Dom Pomocy Społecznej; Inne:Opieka społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ NA STOLARKĘ Z PCV. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej, Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV i drewnianej stolarki drzwiowej na stolarkę z aluminium, o powierzchni ok. 700 m2 w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Krakowie. 1.Okna i drzwi zewnętrzne PCV - uchylno-rozwieralne o wymiarach niestandardowych: A) profil pięciokomorowy, szerokość minimum 70 mm, B) szyba zespolona, ciepłochronna U max =1,0 W/(m2 K), C) kolor profilu: biel podstawowa, D) okucia ROTO, WINKHAUS lub co najmniej równorzędne, E) profil wzmacniający zamknięty: stal ocynkowana w każdym profilu (rama i stały słupek), F) aprobata, certyfikaty, orzeczenie niezapalności, atesty, G) parapety zewnętrzne: białe, H) dalsze szczegóły: SIWZ. 2.Drzwi zewnętrzne: aluminium - o wymiarach niestandardowych A) kolor: brązowy B) zamek C) szyba zespolona ciepłochronna, U max =1,0 W/(m2 K) D) dalsze szczegóły: SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A) Aprobata systemowa z wpisem danego producenta. B) Orzeczenie niezapalności. C) Atest dopuszczający dany system do stosowania w budynkach użyteczności publicznej. D) Certyfikaty dla: szkła, okuć budowlanych, zamka, wzmocnienia oraz całego wyrobu. E) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i spełnianiu wszystkich warunków dotyczących przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.11.2006; lub data zakończenia: 20.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu Wykonawca musi wykazać, że: A) jest zarejestrowany we właściwym rejestrze albo jest wpisany do ewidencji działalności gospodarczej, B) nie zalega z opłacaniem podatków a także opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, C) nie był skazany prawomocnie za przestępstwa wymienione w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Prawa Zamówień Publicznych, D) nie był skazany prawomocnie za przestępstwa wymienione w art.24 ust.1 pkt.9 Prawa Zamówień Publicznych. 2. W zakresie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: A) zrealizował należycie (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (04.09.2006 r.), trzech robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej o takim samym zakresie i wartości nie mniejszej niż 300 tys. złotych, B) zespół pracowników stale zatrudnionych u Wykonawcy w przeciągu ostatnich trzech lat nie był mniejszy niż 80 osób. 3. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać, że: A) posiada rachunek w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej zawierający środki finansowe w wysokości co najmniej 50% wartości składanej oferty, B) posiada polisę lub ( przy jej braku) inne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej równej wartości składanej oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca składając ofertę powinien spełniać wszystkie warunki udziału w postępowaniu, aby nie został wykluczony a jego oferta - odrzucona. Oceny spełniania warunków nie stopniuje się. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 Prawa Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F) Referencje lub protokoły odbioru ( 3 sztuki ) potwierdzające wykonanie jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( 04.09.2006 r.) trzech robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej w takim samym zakresie i wartości nie mniejszej niż 300 tys. złotych. G) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zespół pracowników stale zatrudnionych u Wykonawcy w przeciągu ostatnich trzech lat nie był mniejszy niż 80 osób. H) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 % wartości składanej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. I) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i spełnianiu wszystkich warunków dotyczących Wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 11:00, świetlica Domu Pomocy Społecznej, Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Przebudowa klatek schodowych w budynkach przy ul. Bytomskiej 72, ul. Damrota 19, ul. Sienkiewicza 1a i ul. Roździeńskiego 73 wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami - IV części.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- wykonanie rob. budowl. dla zadania pn. "Efektywny energetycznie szpital w Zgorzelcu - poradnie lekarskie ul. Broniewskiego 27b", kt. celem jest poprawa efekt. energet. bud. przy ul. Bron. 27b w Zg-cu
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.