Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Wieprz: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych dla Gminy Wieprz
Numer ogłoszenia: 4974 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz , 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych dla Gminy Wieprz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przewidziany do realizacji: usługi obejmować będą badanie ksiąg wieczystych, rozgraniczenia nieruchomości, podział działek budowlanych wraz ze sporządzaniem map jednostkowych do celów prawnych, podział gruntów rolnych wraz ze sporządzaniem map jednostkowych do celów prawnych, sporządzanie map zasadniczych w systemie numerycznym i analogowym, aktualizacje map zasadniczych do celów projektowych w systemie numerycznym i analogowym, sporządzanie pomiarów powykonawczo - inwentaryzacyjnych obiektów, wznowienie granic wraz ze stabilizacją, wykonywanie map do celów prawnych wypisów i wyrysów wraz z wykazem zmian..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca przedstawi oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego aktualny odpisu z właściwego rejestru (lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz wymagane prawem uprawnienia; W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej należy przedłożyć oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez oferenta za zgodność z oryginałem umowę spółki cywilnej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu i została ona wykonana należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli: 1.wykonawca zrealizował zamówienie obejmujące zakres zgodny z przedmiotem zamówienia (z uwzględnieniem podziału na części) 2.wartość zrealizowanej inwestycji (wynagrodzenie wykonawcy brutto) wynosiła co najmniej 10.000 zł;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu i została ona wykonana należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli: 1.wykonawca zrealizował zamówienie obejmujące zakres zgodny z przedmiotem zamówienia (z uwzględnieniem podziału na części) 2.wartość zrealizowanej inwestycji (wynagrodzenie wykonawcy brutto) wynosiła co najmniej 10.000 zł;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu i została ona wykonana należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli: 1.wykonawca zrealizował zamówienie obejmujące zakres zgodny z przedmiotem zamówienia (z uwzględnieniem podziału na części) 2.wartość zrealizowanej inwestycji (wynagrodzenie wykonawcy brutto) wynosiła co najmniej 10.000 zł;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga zaświadczeń spełniających w/w warunek - wymagane jest oświadczenie o spełnianiu warunku. -
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, dotyczących przedmiotu zamówienia oraz terminu realizacji zamówienia, jednakże tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej, okoliczności których strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, przyczyn związanych z warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi właściwe i bezpieczne wykonanie prac oraz z przyczyn zależnych od Zamawiającego .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wieprz
34-122 Wieprz 217
pok 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINNY WIEPRZ 34-122 WIEPRZ 217 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PODZIAŁY DZIAŁEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie ksiąg wieczystych; Rozgraniczenie nieruchomości; Podział działek budowlanych wraz ze sporządzeniem map jednostkowych do celów prawnych (w 4 egz) Podział gruntów rolnych wraz ze sporządzeniem map jednostkowych do celów prawnych (w 4 egz); Wznowienie granic ze stabilizacją INNE wg SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AKTUALIZACJE MAP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych w systemie numerycznym ( w 3 egz) Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych w systemie analogowym ( w 3 egz) Pomiar powykonawczy obiektu (w 2 egz) Pomiar powykonawczo - inwentaryzacyjny (w 2 egz) - obiekty liniowe Pomiar powykonawczo - inwentaryzacyjny - przyłącza (w 2 egz) Pomiar powykonawczo-inwentaryzacyjny - obiekty punktowe (w 2 egz)- skrzynki, studzienki, słupy itp. Inne prace geodezyjno-kartograficzne nie wymienione powyżej wynikające z prac inwestycyjnych i innych prowadzonych przez Zamawiającego w roku 2011. INNE zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI WIEPRZ
więcej: przetargi WIEPRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Niwecką w Sosnowcu".
- Dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej Nr 3521E w miejscowości Kuźnica
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej p.n. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4351W w zakresie przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej Nr4351W z drogą gminną ul. Skonieckiego...
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w Powiecie Wschowskim
- BUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.