To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Lublin: Dostawa kopiarek cyfrowych [OP-IV.272.128.2013.WIR]
Numer ogłoszenia: 497706 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448888 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarek cyfrowych [OP-IV.272.128.2013.WIR].
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych w ilości 4 szt. o parametrach przedstawionych poniżej: Kopiarka cyfrowa - wymagane parametry: Technologia - laserowa, monochromatyczna Format oryginału - A3 Format kopii - A6-A3 Rozdzielczość - 600x600 dpi Pamięć - 2 GB RAM, 160 GB dysk twardy Funkcje kopiowania: - prędkość: 30 stron A4/min., 15 stron A3/min. - opcje: skanuj raz - drukuj wielokrotnie, sorter elektroniczny, funkcje 2w1 i 4w1 Funkcje skanowania: - skanowanie pełno-kolorowe - prędkość format A4: 30 str./min. w czerni, 10 str./min. w kolorze - skanowanie do: PC, e-mail, FTP, TWAIN, USB - typy plików: PDF, JPEG, TIFF Podajnik oryginałów: automatyczny, dwustronny, na min. 50 ark. 80 g/m2 Podawanie papieru: 2 uniwersalne kasety na 500 ark. każda A5-A3, 60-90 g/m2 1 uniwersalna taca boczna na 100 ark. A6-A3, 60-200 g/m2 Zoom: 25-400%, możliwość ustawienia co 1% Interfejsy urządzenia: USB 2.0, Ethernet 10/100Base-TX Możliwość rozbudowy o: dodatkowe kasety na papier, faks, finiszer ze zszywaczem Wymagania dodatkowe: - panel operacyjny, kolorowy ekran dotykowy oraz instrukcje obsługi urządzeń w jęz. polskim - podstawa/szafka pod kopiarkę - dostarczenie tonerów w ilości, która pozwoli na wydrukowanie minimum 20 tys. stron A4 - dostarczenie bębnów w ilości, która pozwoli na wydrukowanie minimum 300 tys. stron A4 - dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe, nieużywane, wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń - obsługa standardu IEEE 802.1X - sterowniki i pełna współpraca z systemem Windows Server 2008 x64 - deklaracja zgodności CE Warunki gwarancji: 24 miesiące bez limitu kopii Uwaga: O ile nie zaznaczono inaczej, wszelkie wymagania należy rozumieć jako minimalne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUREX Sp. z o.o, ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38622,00
Oferta z najniższą ceną: 38622,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50036,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakupy na potrzeby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej oraz zakupy inwestycyjne na potrzeby prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Zakup plotera i kserokopiarki kolorowej A3
- Doposażenie pracowni prowadzenia rachunkowości dla zawodu technik rachunkowości w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Doposażenie pracowni montowania i eksploatowania komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.