Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Tomaszów Mazowiecki: Przebudowa kortów na terenie OSiR przy ul. Nowowiejskiej 11/27.
Numer ogłoszenia: 49775 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44/724-45-47, faks 724-2311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kortów na terenie OSiR przy ul. Nowowiejskiej 11/27..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przebudowę kortów tenisowych (wraz z instalacjami wod-kan. i elektrycznymi), usytuowanych na terenie Obiektu Nr 4 Stadion Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Nowowiejskiej 11/27, 2) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy kortów tenisowych usytuowanych na terenie Obiektu Nr 4 Stadion Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Nowowiejskiej 11-27, przy czym dokumentacja winna obejmować a) Inwentaryzację (lub aktualizację istniejących dokumentacji obiektów), jeżeli podlegają przebudowie, rozbiórkom lub remontom w zakresie robót drogowych, instalacyjnych, b) Ocenę stanu technicznego podbudowy i nawierzchni istniejących kortów pod kątem dalszego ich wykorzystania, c) Kompleksowy projekt budowlano-wykonawczy przebudowy kortów tenisowych wraz z instalacjami wod-kan. i elektrycznymi, d) Projekt zagospodarowania terenu przyległego wraz z małą architekturą (np. ławki na trybunach przy korcie), e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) Kosztorysy inwestorskie i nakładcze, 2. Forma opracowania dokumentacji projektowej. 1) Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej (pdf i WMF). 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (pdf i WMF). 3) Kosztorysy nakładcze - 4 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (pdf i ATH-Norma). 4) Kosztorysy inwestorskie - 3 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej (pdf i ATH-Norma). 5) Wersje elektroniczne należy przedłożyć na dołączonych nośnikach elektronicznych w plikach nieprzekraczających 2 MB. 3. Do zakresu Wykonawcy należy ponadto. 1) Uzyskanie wynikających z przepisów odpowiednich warunków, opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym dokonanie skutecznego zgłoszenia właściwemu organowi (udzielamy pełnomocnictw),przy czym dokumentacja przed zgłoszeniem do właściwego organu musi być uzgodniona z zamawiającym. 2) Przygotowanie dokumentów powykonawczych, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, deklaracje zgodności na zastosowane wyroby oraz paszporty na wszystkie zamontowane urządzenia technologiczne. 3) Dokonanie przez wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji w terenie oraz uzgodnień przedprojektowych z użytkownikiem obiektu OSIR. 4. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa wszystkich branż winna spełniać wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem zakresowi zamówienia. Poprzez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie rozumiał przebudowę, budowę, rozbudowę kortu tenisowego, wykonaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż posiadają lub będą posiadali osoby posiadające niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia, przy czym osoby sporządzające dokumentację powinny posiadać (odpowiednio do wykonywanych prac) uprawnienia do projektowania w specjalnościach: 1) konstrukcyjno budowlanych, 2) instalacyjnych w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający będzie liczył 5 letnie doświadczenie zawodowe od dnia otrzymania uprawnień budowlanych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. Aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy. Wymagany dokument można złożyć w formie oryginał lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Okolicznościami takimi będą - po spełnieniu pierwszej przesłanki - w szczególności: 1) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procesie opiniowania, uzgadniania, itp. i niezależne od Wykonawcy), 2) nietypowe warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub spowalniające roboty budowlane, 3) awarie, 4) katastrofy, 5) akty wandalizmu, 6) nieprzewidziane wejście na teren budowy wykonawcy niezwiązanego z przedmiotem niniejszego zamówienia, 7) znaleziska archeologiczne, 8) Na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zmiana możliwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji technicznej a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. 9) Na dokonanie zmiany druga strona niniejszej umowy oraz nadzór autorski muszą wyrazić pisemną zgodę. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do osób, które pełnią role kierowników robót, kierownika budowy lub też inspektorów nadzoru. Zmiana w tym zakresie wymaga sporządzenia stosownego wniosku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mościckiego 6 pok. nr 6 - Referat zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sal gimnastycznych z zapleczem szatniowym w formule "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na 2 zadania
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- "Uruchomienie żłobka publicznego w Kowarach - utworzenie 16 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Henryka Sienkiewicza 9" w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.