Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Ozorków: Świadczenie usług zdrowotnych dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie
Numer ogłoszenia: 49782 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Zdrowia , ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 710 31 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zdrowotnych dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych dla pacjentów Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części: Pakiet nr 1 - Usługi zdrowotne - lekarz pediatra Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 2 - Usługi zdrowotne - lekarz otolaryngolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 3 - Usługi zdrowotne - lekarz ginekolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 4 - Usługi zdrowotne - lekarz internista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 5 - Usługi zdrowotne - lekarz okulista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 6 - Usługi zdrowotne - lekarz endokrynolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 7 - Usługi zdrowotne - lekarz radiolog. Zamawiający zawrze umowę z 3 Wykonawcami podającymi najniższą cenę. Pakiet nr 8 - Usługi zdrowotne - lekarz neurolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 9 - Usługi zdrowotne - lekarz diabetolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 10 - Usługi zdrowotne - lekarz dermatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 11 - Usługi zdrowotne - lekarz urolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 12 - Usługi zdrowotne - lekarz stomatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 13 - Usługi zdrowotne - lekarz medycyny pracy. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 14 - Usługi zdrowotne - konsultant laboratoryjny . Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 15 - Usługi zdrowotne - technik RTG. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 16 - Usługi zdrowotne - technik dentystyczny. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług zdrowotnych przez: a. osobę posiadającą tytuł lekarza specjalisty z danego zakresu przedmiotu zamówienia, która posiada aktualne prawo wykonywania zawodu ( dotyczy pakietów nr 1-13); b. osobę posiadającą tytuł analityka medycznego dotyczy pakietu 14 c. osobę posiadającą świadectwo ukończenia średniej szkoły medycznej wraz z uzyskaniem tytułu technika z danego zakresu przedmiotu zamówienia (dotyczy pakietu nr 15-16). 2. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie dalej mianem Pakietu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a. Usługi zdrowotne udzielane będą w siedzibie Zamawiającego, przy wykorzystaniu urządzeń i zaplecza technicznego Zamawiającego, zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób zgodnie z zasadami etyki zawodowej oraz należytą starannością; b. Wykonawca zobowiązuje się udzielać usługi zdrowotne w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. c. Za rejestrację pacjentów, organizację udzielania usług zdrowotnych oraz udzielanie informacji uprawnionym do usług zdrowotnych odpowiedzialny jest Zamawiający, zgodnie z procedurami obowiązującymi w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej; d. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami prawa; e. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać przepisów BHP i p.poż. obowiązujących u Zamawiającego oraz innych przepisów porządkowych wydanych przez Zamawiającego; f. Wykonawca obowiązuje się należycie dbać o składniki majątkowe materialne i niematerialne stanowiące własność Zamawiającego; g. Usługi zdrowotne udzielane przez obcokrajowców w tym komunikacja z pacjentem, personelem w siedzibie Zamawiającego muszą odbywać się w języku polskim; h. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonywanych usług do dnia odstąpienia od Umowy. 6. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia (nie wykorzystania) w ramach niniejszego postępowania ilości podanej dla każdej z pozycji opisanych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10. (Formularz cenowy). Wykonawca wyraża na niniejsze zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. b. zwiększenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku zwiększonej liczby punktów określonych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 UPZP, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego, określonego w SIWZ.- DOTYCZY PAKIETU 3,5,10
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2. Wypełniony załącznik nr 2. 3. Wypełniony załącznik nr 5.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia (nie wykorzystania) w ramach niniejszego postępowania ilości podanej dla każdej z pozycji opisanych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10. (Formularz cenowy). Wykonawca wyraża na niniejsze zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. b. zwiększenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku zwiększonej liczby punktów określonych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Zdrowia, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejska Przychodnia Zdrowia, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz pediatra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz pediatra Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz otolaryngolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz otolaryngolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz ginekolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz ginekolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.10.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz internista..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz internista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz okulista..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz okulista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz endokrynolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz endokrynolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz radiolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz radiolog. Zamawiający zawrze umowę z 3 Wykonawcami podającymi najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz neurolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz neurolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz diabetolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz diabetolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz dermatolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz dermatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz urolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz urolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz stomatolog..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz stomatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi zdrowotne - konsultant laboratoryjny ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - konsultant laboratoryjny . Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi zdrowotne - technik RTG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - technik RTG.Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi zdrowotne - technik dentystyczny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - technik dentystyczny. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz medycyny pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz medycyny pracy. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców Gminy Żabia Wola
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W 2025 ROKU
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych oraz dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałymi na terenie Gminy Koronowo w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.