eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówŚwiadczenie usług zdrowotnych dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Ozorków: Świadczenie usług zdrowotnych dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie
Numer ogłoszenia: 49782 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Zdrowia , ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 710 31 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zdrowotnych dla Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych dla pacjentów Miejskiej Przychodni Zdrowia w Ozorkowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części: Pakiet nr 1 - Usługi zdrowotne - lekarz pediatra Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 2 - Usługi zdrowotne - lekarz otolaryngolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 3 - Usługi zdrowotne - lekarz ginekolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 4 - Usługi zdrowotne - lekarz internista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 5 - Usługi zdrowotne - lekarz okulista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 6 - Usługi zdrowotne - lekarz endokrynolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 7 - Usługi zdrowotne - lekarz radiolog. Zamawiający zawrze umowę z 3 Wykonawcami podającymi najniższą cenę. Pakiet nr 8 - Usługi zdrowotne - lekarz neurolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 9 - Usługi zdrowotne - lekarz diabetolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 10 - Usługi zdrowotne - lekarz dermatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 11 - Usługi zdrowotne - lekarz urolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 12 - Usługi zdrowotne - lekarz stomatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 13 - Usługi zdrowotne - lekarz medycyny pracy. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 14 - Usługi zdrowotne - konsultant laboratoryjny . Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 15 - Usługi zdrowotne - technik RTG. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Pakiet nr 16 - Usługi zdrowotne - technik dentystyczny. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług zdrowotnych przez: a. osobę posiadającą tytuł lekarza specjalisty z danego zakresu przedmiotu zamówienia, która posiada aktualne prawo wykonywania zawodu ( dotyczy pakietów nr 1-13); b. osobę posiadającą tytuł analityka medycznego dotyczy pakietu 14 c. osobę posiadającą świadectwo ukończenia średniej szkoły medycznej wraz z uzyskaniem tytułu technika z danego zakresu przedmiotu zamówienia (dotyczy pakietu nr 15-16). 2. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie dalej mianem Pakietu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a. Usługi zdrowotne udzielane będą w siedzibie Zamawiającego, przy wykorzystaniu urządzeń i zaplecza technicznego Zamawiającego, zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób zgodnie z zasadami etyki zawodowej oraz należytą starannością; b. Wykonawca zobowiązuje się udzielać usługi zdrowotne w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. c. Za rejestrację pacjentów, organizację udzielania usług zdrowotnych oraz udzielanie informacji uprawnionym do usług zdrowotnych odpowiedzialny jest Zamawiający, zgodnie z procedurami obowiązującymi w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej; d. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami prawa; e. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać przepisów BHP i p.poż. obowiązujących u Zamawiającego oraz innych przepisów porządkowych wydanych przez Zamawiającego; f. Wykonawca obowiązuje się należycie dbać o składniki majątkowe materialne i niematerialne stanowiące własność Zamawiającego; g. Usługi zdrowotne udzielane przez obcokrajowców w tym komunikacja z pacjentem, personelem w siedzibie Zamawiającego muszą odbywać się w języku polskim; h. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonywanych usług do dnia odstąpienia od Umowy. 6. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia (nie wykorzystania) w ramach niniejszego postępowania ilości podanej dla każdej z pozycji opisanych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10. (Formularz cenowy). Wykonawca wyraża na niniejsze zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. b. zwiększenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku zwiększonej liczby punktów określonych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 UPZP, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego, określonego w SIWZ.- DOTYCZY PAKIETU 3,5,10

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2. Wypełniony załącznik nr 2. 3. Wypełniony załącznik nr 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia (nie wykorzystania) w ramach niniejszego postępowania ilości podanej dla każdej z pozycji opisanych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10. (Formularz cenowy). Wykonawca wyraża na niniejsze zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. b. zwiększenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku zwiększonej liczby punktów określonych w załączniku nr 2 - dotyczy pakietu 3, 5,10.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Zdrowia, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejska Przychodnia Zdrowia, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz pediatra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz pediatra Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz otolaryngolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz otolaryngolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz ginekolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz ginekolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.10.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz internista..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz internista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz okulista..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz okulista. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz endokrynolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz endokrynolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz radiolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz radiolog. Zamawiający zawrze umowę z 3 Wykonawcami podającymi najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz neurolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz neurolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz diabetolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz diabetolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz dermatolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz dermatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz urolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz urolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz stomatolog..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz stomatolog. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi zdrowotne - konsultant laboratoryjny ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - konsultant laboratoryjny . Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi zdrowotne - technik RTG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - technik RTG.Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi zdrowotne - technik dentystyczny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - technik dentystyczny. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi zdrowotne - lekarz medycyny pracy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne - lekarz medycyny pracy. Zamawiający zawrze umowę z 1 Wykonawcą podającym najniższą cenę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj świadczeń i ilości) określono w Formularzach cenowych, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.