To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Inowrocław: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na okres 1 roku przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Inowrocławskiego.
Numer ogłoszenia: 497834 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420748 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na okres 1 roku przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Inowrocławskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na okres 1 roku przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Inowrocławskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Inowrocławskiego wg rodzajów: 1. Tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe - 10 000 kompletów, 2. Tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe - 100 kompletów, 3. Tablice rejestracyjne jednorzędowe do przyczep - 500 sztuk, 4. Tablice rejestracyjne dwurzędowe do przyczep - 500 sztuk, 5. Tablice rejestracyjne do ciągników i motocykli - 800 sztuk, 6. Tablice rejestracyjne do motorowerów - 600 sztuk, 7. Tablice rejestracyjne tymczasowe jednorzędowe - 100 kompletów. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). II. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne z osadzaną u Zamawiającego bazą SQL.(Baza ta jest formą zapisu wszelkich danych w programie, z gwarancją odzyskania danych, które wcześniej uległy utraceniu. Zgromadzone w bazie SQL dane łatwo można przenieść, zintegrować z innym oprogramowaniem). Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, - baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) jest instalowana lokalnie u Zamawiającego, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach ( tzw. gospodarka numerami), - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (łatwość aktualizacji drogą elektroniczną). Opis oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z danymi technicznymi wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania. Oprogramowanie będzie przeznaczone dla jednego stanowiska, Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem. Zamawiający wymaga zainstalowania i przetestowania programu przed podpisaniem umowy. Cechy sprzętu jakim dysponuje Zamawiający: Komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Home Edition, Procesorem Intel Pentium III Xeon, 2933 MHz (6x489), Dysk 500 GB. Do oferty należy dołączyć nośnik z elektroniczną wersją testową oferowanego oprogramowania wraz z opisem oprogramowania zawierającym dane techniczne wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania, która zostanie sprawdzone w trakcie oceny ofert. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy podając w nim ceny dla wymienionych w nim pozycji. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i rodzaju, przekazywanych w formie uzgodnionej przez obie strony. Ilości zamawianych tablic mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenie w terminie 3 dni od jego otrzymania przez cały okres trwania umowy. W przypadku dostaw interwencyjnych - dostaw wtórników tablic rejestracyjnych Zamawiający wymaga aby dostawy te odbywały się w terminie określonym w ofercie jednak nie później niż 3 dni od dnia zlecenia. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w budynku przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na trwałość tablic, na każdą dostarczoną partię wykonanych i dostarczonych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni nieodpłatny odbiór i złomowanie nieaktualnych tablic rejestracyjnych. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty właściwe zezwolenie na zbieranie i transport odpadów związanych z przedmiotem zamówienia. Dostawy następować będą w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.70.00.00 - Metale zwykłe 91.51.00.00 - 91.51.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DERPOL sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134544,00
Oferta z najniższą ceną: 134544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166542,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.