Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Janów Lubelski: Dostawa materiałów przeznaczonych do remontów cząstkowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 49798 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, faks 015 8720191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów przeznaczonych do remontów cząstkowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów przeznaczonych do remontów cząstkowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim tj: 1)dostawa emulsji asfaltowej K1-70 kationowej szybkorozpadopwej zwykłej w ilości 70,0 Mg, 2)dostawa grysu bazaltowego frakcji 2-5mm gatunku I klasy I w ilości 275,0 Mg, 3)dostawa grysu dolomitowego frakcji 2-8mm gatunku I klasy I w ilości 135,0 Mg, 4)dostawa grysu dolomitowego frakcji 8-12 gatunku I klasy I w ilości 135,0 Mg, 5)dostawa tłucznia frakcji 20-63mm gatunku I klasy I w ilości 49,0 Mg, 6)dostawa kruszywa frakcji 0-32 gatunku I klasy I w ilości 81,0 Mg Miejsce dostawy baza Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim mieszcząca się w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza nr 29.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 44.11.36.00 - Bitum i asfalt 44.91.23.00 - Bazalt 44.92.22.00 - Dolomit 14.21.22.00 - Kruszywo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty. 1)W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór załącznik nr 3 SIWZ). 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1)Ofertę przetargową (z ceną brutto, wartością netto i podatkiem VAT) (wzór załącznik nr 1 SIWZ). 2)Formularz cenowy (wzór załącznik nr 2 SIWZ). 3)Dla części 1 aktualną aprobatę techniczną wydaną przez odpowiedni organ do tego upoważniony, 4)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). 4.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)Oświadczenie wymienione w pkt. 1. ppkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b)Dokumenty wymienione w pkt. 1. ppkt 2 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/2/09 Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji faksem, pod warunkiem niezwłocznego ich pisemnego potwierdzenia (dostarczenia osobiście lub niezwłoczne przesłanie drogą pocztową). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcą jest Barbara Łukasz tel 0158720266.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa emulsji asfaltowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 w ilości 70,0 Mg. Emulsja asfaltowa winna spełniać wymagania określone w Warunkach Technicznych - Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA-99 - Zeszyt 60 IBDiM z 1999 roku. Do każdej dostawy emulsji asfaltowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności. Dostawa emulsji asfaltowej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, sukcesywnie - w miarę potrzeb, środkami transportowymi przeznaczonymi do tego celu (cysternami samochodowymi) lub w szczelnie zamkniętych beczkach. Dostawa emulsji partiami w ilości 4 ton każda. Termin dostawy każdorazowo uzgadniany telefonicznie, a potwierdzenie terminu dostawy pisemnie - faksem. Dostawa partii w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. Dostawy emulsji w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500. Termin wykonania - sukcesywnie w miarę potrzeb od dnia podpisania umowy do dnia 15 września 2009 roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa grysu bazaltowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę grysu bazaltowego frakcji 2-5mm gatunku I klasy I w ilości 275,0 Mg. Grys bazaltowy frakcji 2-5mm winien spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004/AC:2004 kruszywa do powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach lub PN-B-11112:1996 dla gatunku I i klasy I. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności z normą oraz dowód wydania z kopalni. Dostawa grysu na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 15 00. Termin wykonania do dnia 20 maja 2009 roku, w tym do dnia 20 kwietnia 2009 roku pierwsza partia tj. 125,0 Mg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.91.23.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów kamiennych dolomitowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje dostawę grysu dolomitowego frakcji 2-8mm gatunku I klasy I w ilości 135,0Mg, grysu dolomitowego frakcji 8-12mm gatunku I klasy I w ilości 135,0Mg, tłucznia frakcji 20-63mm gatunku I klasy I w ilości 49,0 Mg i kruszywa frakcji 0-32mm gatunku I klasy I w ilości 81,0 Mg. Grysy dolomitowe frakcji 2-8mm i 8-12mm winny spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004/AC:2004 kruszywa do powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach lub PN-B-11112:1996 dla gatunku I i klasy I, tłuczeń frakcji 20-63 winien spełniać wymagania normy PN-EN 13242:2004 lub PN-B-11112:1996 dla gatunku I i klasy I, a kruszywo frakcji 0-32 winno spełniać wymagania normy PN-EN 13242:2004 lub PN-S-06102:1997 dla gatunku I i klasy I. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć deklaracje zgodności z normą oraz dowód wydania z kopalni. Dostawa materiałów kamiennych na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 15 00. Termin wykonania do dnia 20 maja 2009 roku, w tym do dnia 20 kwietnia 2009 roku pierwsza partia materiałów tj.: - 54,0 Mg grysu dolomitowego frakcji 2-8mm, - 54,0 Mg grysu dolomitowego frakcji 8-12mm, - 49,0 Mg tłucznia frakcji 20-63mm, - 54,0 Mg kruszywa frakcji 0-32mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.92.22.00-1, 14.21.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszywa drogowego przeznaczonego do bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2025
- Zakup wraz z dostawą mieszanki kruszywa naturalnego - sianego 0/31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Grajewo
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- ,,Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno nr L12160010 oraz remontów i bieżącego utrzymania dróg w Nadleśnictwie Skrwilno"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Góra Kalwaria w 2025 roku
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.