Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Turek: Dostawa gwoździ śródszpikowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Numer ogłoszenia: 49805 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784550 w. 278, faks 063 2788400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.turek.lm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gwoździ śródszpikowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gwoździ śródszpikowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, umowa zawarta zostanie od daty zawarcia do 11 stycznia 2013r. Pakiet I: 1. Gwoxdzie Kirschnera: 1.1 O 0,8 - 150 mm - 150 szt. 1.2 O 1,2 - 150 mm - 150 szt. 1.3 O 1,6 - 210 mm - 140 szt. 1.4 O 1,8 - 210 mm - 210 szt. 1.5 O 1,8 - 310 mm - 150 szt. 1.6 O 2,0 - 210 mm - 170 szt. 2. Gwoździe Kirschnera gwintowane: 2.1 O 1,0 - 200 mm - 10 szt. 2.2 O 1,0 - 250 mm - 10 szt. 2.3 O 1,0 - 280 mm - 10 szt. 2.4 O 1,0 - 310 mm - 10 szt. 2.5 O 1,2 - 200 mm - 10 szt. 2.6 O 1,2 - 250 mm - 10 szt. 2.7 O 1,2 - 280 mm - 10 szt. 2.8 O 1,2 - 310 mm - 10 szt. 2.9 O 1,4 - 200 mm - 10 szt. 2.10 O 1,4 - 250 mm - 10 szt. 2.11 O 1,4 - 280 mm - 10 szt. 2.12 O 1,4 - 310 mm - 10 szt. 2.13 O 1,5 - 200 mm - 10 szt. 2.14 O 1,5 - 250 mm - 10 szt. 2.15 O 1,5 - 280 mm - 10 szt. 2.16 O 1,5 - 310 mm - 10 szt. 2.17 O 1,6 - 200 mm - 10 szt. 2.18 O 1,6 - 250 mm - 10 szt. 2.19 O 1,6 - 280 mm - 10 szt. 2.20 O 1,6 - 310 mm - 10 szt. 2.21 O 1,8 - 200 mm - 10 szt. 2.22 O 1,8 - 250 mm - 10 szt. 2.23 O 1,8 - 280 mm - 10 szt. 2.24 O 1,8 - 310 mm - 10 szt. 2.25 O 2,0 - 200 mm - 10 szt. 2.26 O 2,0 - 250 mm - 10 szt. 2.27 O 2,0 - 280 mm - 10 szt. 2.28 O 2,0 - 310 mm - 10 szt. 2.29 O 2,4 - 200 mm - 10 szt. 2.30 O 2,4 - 250 mm - 10 szt. 2.31 O 2,4 - 280 mm - 10 szt. 2.32 O 2,4 - 310 mm - 10 szt. 2.33 O 2,5 - 200 mm - 10 szt. 2.34 O 2,5 - 250 mm - 10 szt. 2.35 O 2,5 - 280 mm - 10 szt. 2.36 O 2,5 - 310 mm - 10 szt. 2.37 O 3,0 - 200 mm - 10 szt. 2.38 O 3,0 - 250 mm - 10 szt. 2.39 O 3,0 - 280 mm - 10 szt. 2.40 O 3,0 - 310 mm - 10 szt. Pakiet II 1Gwoździe do kości przedramienia i kości strzałkowej kompresyjne i zwykłe fi 3-6 mm, dł 160-350 mm, kompletne (na komplet składa się: gwóźdż, śruba zaślepiająca lub kompresyjna, 4 śruby blokujace fi 2,7) - 5 kpl. Pakiet III: 1. Wkręty kaniulowane korowe z pełnym gwintem, gniazdo sześciokątne: a) fi 1,5 mm; dł 10-22 mm - 10 szt. b) fi 2,0 mm; dł 10-22 mm - 10 szt. c) fi 2,7 mm; dł 10-22 mm - 10 szt. d) fi 3,5 mm; dł 10-110 mm - 35 szt. 2. Wkręty kaniulowane gąbczaste z gwintem częściowym, gniazdo sześciokątne: a) fi 1,5 mm; dł 10-22 mm - 5 szt. b) fi 2,0 mm; dł 10-22 mm - 5 szt. c) fi 2,7 mm; dł 10-22 mm - 5 szt. d) fi 3,5 mm; dł 10-110 mm - 5 szt. e) fi 4,5 mm; dł 10-70 mm - 5 szt. f) fi 5,0 mm; gwint 16 mm; dł 25-70 mm - 5 szt. g) fi 5,0 mm; gwint 32 mm; dł 40-70 mm - 5 szt. h) fi 7,0 mm; gwint 16 mm; dł 40-130 mm - 5 szt. i) fi 7,0 mm; gwint 32 mm; dł 40-130 mm - 5 szt. j) fi 8,0 mm; dł 25-65 mm - 5 szt...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub opisu z innego właściwego rejestru oraz deklarację zgodności wyrobu mmedycznego i certyfikat wydany przez jednostkę modyfikowaną, jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca gwarantuje utrzymanie czeny przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po tym terminie wzrost cen może nastapić, nie częściej niż raz w roku, o srednioroczny wskaźnik cen towarów i usług za rok poprzedni, ogłoszony w formie komunikatu przez Prezesa GUS. Zmiana cen może nastapić w przypadku zmian stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT niniejszej umowy zmiana cen nastepuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniajacego stawkę. tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikajacą ze stawki tego podatku obowiązujacą w chwili powstania obowiazku podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 08:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gwoździe Kirschnera: 1.1 O 0,8 - 150 mm - 150 szt. 1.2 O 1,2 - 150 mm - 150 szt. 1.3 O 1,6 - 210 mm - 140 szt. 1.4 O 1,8 - 210 mm - 210 szt. 1.5 O 1,8 - 310 mm - 150 szt. 1.6 O 2,0 - 210 mm - 170 szt. 2. Gwoździe Kirschnera gwintowane: 2.1 O 1,0 - 200 mm - 10 szt. 2.2 O 1,0 - 250 mm - 10 szt. 2.3 O 1,0 - 280 mm - 10 szt. 2.4 O 1,0 - 310 mm - 10 szt. 2.5 O 1,2 - 200 mm - 10 szt. 2.6 O 1,2 - 250 mm - 10 szt. 2.7 O 1,2 - 280 mm - 10 szt. 2.8 O 1,2 - 310 mm - 10 szt. 2.9 O 1,4 - 200 mm - 10 szt. 2.10 O 1,4 - 250 mm - 10 szt. 2.11 O 1,4 - 280 mm - 10 szt. 2.12 O 1,4 - 310 mm - 10 szt. 2.13 O 1,5 - 200 mm - 10 szt. 2.14 O 1,5 - 250 mm - 10 szt. 2.15 O 1,5 - 280 mm - 10 szt. 2.16 O 1,5 - 310 mm - 10 szt. 2.17 O 1,6 - 200 mm - 10 szt. 2.18 O 1,6 - 250 mm - 10 szt. 2.19 O 1,6 - 280 mm - 10 szt. 2.20 O 1,6 - 310 mm - 10 szt. 2.21 O 1,8 - 200 mm - 10 szt. 2.22 O 1,8 - 250 mm - 10 szt. 2.23 O 1,8 - 280 mm - 10 szt. 2.24 O 1,8 - 310 mm - 10 szt. 2.25 O 2,0 - 200 mm - 10 szt. 2.26 O 2,0 - 250 mm - 10 szt. 2.27 O 2,0 - 280 mm - 10 szt. 2.28 O 2,0 - 310 mm - 10 szt. 2.29 O 2,4 - 200 mm - 10 szt. 2.30 O 2,4 - 250 mm - 10 szt. 2.31 O 2,4 - 280 mm - 10 szt. 2.32 O 2,4 - 310 mm - 10 szt. 2.33 O 2,5 - 200 mm - 10 szt. 2.34 O 2,5 - 250 mm - 10 szt. 2.35 O 2,5 - 280 mm - 10 szt. 2.36 O 2,5 - 310 mm - 10 szt. 2.37 O 3,0 - 200 mm - 10 szt. 2.38 O 3,0 - 250 mm - 10 szt. 2.39 O 3,0 - 280 mm - 10 szt. 2.40 O 3,0 - 310 mm - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe do kości przedramienia i kości strzałkowej kompresyjne i zwykłe fi 3-6 mm, dł 160-350 mm, kompletne (na komplet składa się: gwóźdż, śruba zaślepiająca lub kompresyjna, 4 śruby blokujące fi 2,7) - 5 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkręty kaniulowane korowe z pełnym gwintem, gniazdo sześciokątne: a) fi 1,5 mm; dł 10-22 mm - 10 szt. b) fi 2,0 mm; dł 10-22 mm - 10 szt. c) fi 2,7 mm; dł 10-22 mm - 10 szt. d) fi 3,5 mm; dł 10-110 mm - 35 szt. 2. Wkręty kaniulowane gąbczaste z gwintem częściowym, gniazdo sześciokątne: a) fi 1,5 mm; dł 10-22 mm - 5 szt. b) fi 2,0 mm; dł 10-22 mm - 5 szt. c) fi 2,7 mm; dł 10-22 mm - 5 szt. d) fi 3,5 mm; dł 10-110 mm - 5 szt. e) fi 4,5 mm; dł 10-70 mm - 5 szt. f) fi 5,0 mm; gwint 16 mm; dł 25-70 mm - 5 szt. g) fi 5,0 mm; gwint 32 mm; dł 40-70 mm - 5 szt. h) fi 7,0 mm; gwint 16 mm; dł 40-130 mm - 5 szt. i) fi 7,0 mm; gwint 32 mm; dł 40-130 mm - 5 szt. j) fi 8,0 mm; dł 25-65 mm - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- "Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci o młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego" WARSZTATY GRUPOWE
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SZKOLENIA GRUPOWE
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów ortopedycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Zakup i dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.