To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Byczyna: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Starym Parku w Byczynie wraz z ogrodzeniem i odmuleniem stawów
Numer ogłoszenia: 49807 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26259 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Starym Parku w Byczynie wraz z ogrodzeniem i odmuleniem stawów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy Starym Parku w Byczynie wraz z ogrodzeniem i odmulaniem stawów. Roboty obejmują budowę kompleksu rekreacyjno - sportowego złożonego z dwuboiskowego kortu tenisowego (wraz z jego drenażem), placu do gry w tenisa stołowego, skateparku, zagospodarowania zewnętrznego kompleksu (utwardzenia z ogrodzeniem) oraz ogrodzenie znajdujących się w sąsiedztwie stawów oraz odmulenie jednego stawu (tzw. dużego stawu). Teren inwestycji usytuowany jest na działkach nr 388/2 i 385 km 7 i 116 k.m. 3 i 184/2 k.m. 4. Odmulanie stawu musi zostać wykonane do 01 października 2013 r. Czynności spuszczania wody dokona dzierżawca stawu na wniosek Wykonawcy, nie później niż 2 miesiące od daty złożenie takiego wniosku. W zakres przedmiotu Umowy wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, a które doświadczony Wykonawca powinien był przewidzieć w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem Umowy, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie zapisów zawartych w projekcie budowlanym, postanowień obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych do ww. projektu i SIWZ, c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego, d) warunkami wynikającymi z decyzji administracyjnych, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących w Polsce norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. Prace prowadzone na wysokości oraz ruch pieszy wymaga zabezpieczenia ruchu pieszego. Na planu budowy należy wygrodzić strefę niebezpieczną prac na wysokości stałym ogrodzeniem z daszkami ochronnymi nad wejściami i ciągami pieszymi. Wykonać zadaszenie i obudowę przejść dla ruchu pieszego. Zastosować oznakowanie placu budowy z tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi z telefonami osób odpowiedzialnych i alarmowymi. Należy zapewnić przy organizacji robót stosowanie: - urządzeń zabezpieczających i ochronnych, zabezpieczenie przejść, - środków zabezpieczających pracowników, narzędzia i urządzenia ochronne, - organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo publiczne otoczeniu budynku objętego strefą robót, - wygrodzenia stanowiska robót z tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi, - bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Stanowiska robót należy odgrodzić pełnymi przegrodami osłaniającymi i zamykanymi uniemożliwiającymi dostęp na stanowisko robót osobom korzystającym z pomieszczeń nie objętych remontem przez cały czas prowadzenia robót do ich zakończenia. Wykonawca musi zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do lodowiska przez okres prowadzonych prac. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1) Dokumentacja projektowa - zał. Nr 9 do SIWZ, 2.2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zał. Nr 10 do SIWZ 2.3) Przedmiar robót jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty - zał. Nr 11 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4. Wykonawca przed sporządzeniem oferty powinien zapoznać się z dokumentacją projektową wraz z decyzjami administracyjnymi oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.52.00.00-8, 45.23.62.90-9, 45.11.12.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPM Development Sp. z o.o., Ul. Partyzantów 1, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 741806,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 792756,84
Oferta z najniższą ceną: 792756,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1360996,17
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.