eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › WYKONANIE USŁUG KOMINIARSKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Pabianice: WYKONANIE USŁUG KOMINIARSKICH
Numer ogłoszenia: 498080 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG KOMINIARSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane usług kominiarskich w zakresie: 1. Czyszczenia przewodów kominowych: a/ przewody dymowe (3229 szt.) - 4 razy (co kwartał) b/ przewody spalinowe (425 szt.) - 2 razy (co pół roku) c/ przewody wentylacyjne (3154 szt.) - jeden raz. 2. Sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych - jeden raz w roku w: a/ 3929 lokalach usytuowanych w budynkach mieszkalnych i usługowych (w 593 budynkach) oraz 250 budynkach gospodarczych usytuowanych na 431 posesjach. b/ na trzech posesjach na których znajdują się wyłącznie budynki biurowe, użytkowe i produkcyjne. 3. Wykonania innych usług kominiarskich niż te wyżej wymienione, które są wyszczególnione w SIWZ, i których wykonanie będzie wynikać bezpośrednio z aktualnej potrzeby..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie n/w zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: Udzielenie zamówień uzupełniających będzie możliwe w przypadku nie zawarcia przed końcem 2013 r. nowej umowy na rok 2014 na wykonywanie usług kominiarskich. Umowy uzupełniające (jedna lub więcej umów) mogą być zawarte na okres maksimum trzech miesięcy. Podstawą wystąpienia Zamawiającego o zawarcie umowy / umów uzupełniającej / cych będzie unieważnienie co najmniej jednego postępowania przeprowadzonego zgodnie z ustawą w procedurze rozpoczętej przed 31.12.2013 r.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesiena wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przy wykonywaniu usług kominiarskich (czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych oraz innych usług związanych z zapewnieniem prawidłowego działania przewodów kominowych) w zakresie objętym niniejszym zamówieniem dla co najmniej dwóch różnych zleceniodawców, przy czym wartość wykonania usług dla jednego z nich w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem oferty ma łącznie wynosić co najmniej 500.000 złotych brutto i zleceniodawcy nie mają zastrzeżeń do wykonywanych przez wykonawcę usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują n/w narzędziami i urządzeniami: 1. komplet narzędzi do czyszczenia przewodów kominowych bez wkładów uszczelniających; 2. komplet narzędzi do czyszczenia przewodów kominowych uszczelnionych wkładami; 3. przyrząd do pomiaru ciągu kominowego; 4. kamerę do prześwietlenia przewodów kominowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca musi mieć w dyspozycji min. 3 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania prac i czynności objętych niniejszym zamówieniem; osoby te muszą posiadać kwalifikacje mistrza kominiarskiego, wydaneprzez Izbę Rzemieślniczą lub przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w zakresie przewodów grawitacyjnych: dymowych spalinowych i wentylacyjnych lub muszą posiadać uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności w odniesieniu do w/w przewodów kominowych i być pełnoprawnym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 62 ust.6 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.). W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną może on sam spełniać w/w wymagania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej możliwość wykonania zamówienia, czego potwierdzeniem będzie udowodnienie, iż w okresie ostatnich trzech lat obrotowych uzyskali obroty (przychód) w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł. netto w każdym z tych lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Dokument potwierdzający dysponowaniem zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 3. Oświadczenie podmiotów trzecich o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom 5. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT - wartość tego podatku zostanie obliczona wg obowiązującej w chwili wystawiania rachunku stawki tego podatku. 2. Strony zgodnie wyłączą z umowy budynek (posesję) w przypadkach określonych umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, pokój nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.