Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-06
Mińsk Mazowiecki: USŁUGA HOTELOWA DLA ŻOŁNIERZY BIORĄCYCH UDZIAŁ W PRZEBAZOWANIU DO M. POWIDZ - sprawa zp/03/2015
Numer ogłoszenia: 49810 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA HOTELOWA DLA ŻOŁNIERZY BIORĄCYCH UDZIAŁ W PRZEBAZOWANIU DO M. POWIDZ - sprawa zp/03/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowej dla żołnierzy uczestniczących w przebazowaniu polegającej na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych i trzyosobowych, o standardzie minimum 2-gwiazdkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169 ze zm.). Ze względu na potrzeby Sił Zbrojnych oraz termin realizacji Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania: część 1 - zwana zadaniem nr 1 - termin realizacji: KWIECIEŃ 31.03.2015-03.04.2015- 3 doby 07.04.,2015-10.04.2015 - 3 doby 12.04.2015- 17.04.2015 - 5 dób 19.04.2015 - 24.04.2015 - 5 dób 26.04.2015 - 30.04.2015- 4 doby Razem: 20 dób dla 77 osób zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 2a część 2 zwana zadaniem nr 2 - termin realizacji: MAJ 03.05.2015 - 08.05.2015- 5 dób 10.05.2015 - 15.05.2015- 5 dób 17.05.2015 - 22.05.2015- 5 dób 24.05.2015 - 29.05.2015- 5 dób RAZEM: 20 dób dla 77 osób zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 2b część 3 zwana zadaniem nr 3 - termin realizacji : CZERWIEC 31.05.2015 - 03.06.2015- 3 doby 07.06.2015 - 12.06.2015 - 5 dób 14.06.2015 - 19.06.2015 - 5 dób 21.06.2015 - 26.06.2015 - 5 dób 28.06.2015 - 30.06.2015 - 2 doby RAZEM: 20 dób dla 97 osób zgodnie z formularzem cenowym zał. nr. 2c 2. Zamawiający zastrzega, że określona dla poszczególnych zadań liczba żołnierzy, może ulec zmniejszeniu maksymalnie do 20%. 3. Baza hotelowa musi być zlokalizowana w mieście Powidz lub w miejscowości oddalonej maksymalnie 20 km od granic administracyjnych m. Powidz. 4. Opis usługi hotelowej: Rodzaj pokoju - jednoosobowy lub dwu i trzy osobowy ze śniadaniem wliczonym w cenę pokoju Pokój z łazienką Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej w celu potwierdzenia czy hotel spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający będzie ponosił tylko koszty związane z noclegami i śniadaniem; 6. Wykonawca obciąży zamawiającego kosztami usługi hotelowej za faktycznie zrealizowane noclegi. 7. Rezerwacje będą dokonywane minimum 5 dni przed planowaną wizytą w hotelu; Potwierdzenie rezerwacji wraz z listą gości będzie przekazywane przez Zamawiającego do hotelu na 2 dni robocze przed planowaną wizytą; Rezerwacje mogą być anulowane bez konsekwencji finansowych na 1 dzień przed planowaną wizytą , w wyjątkowych sytuacjach, których nie można było wcześniej przewidzieć..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: Wypełniony formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1. Wypełniony formularz cenowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 2A-2C. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - odległość hotelu od granic administracyjnych m. Powidz - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zwiększenia wynagrodzenia umownego w przypadku zmian stawki VAT określonej w ustawie o podatku VAT, b) gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, ze bez zmiany umowy Strony nie będą mogły w sposób należyty wywiązać się z postanowień umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w zakresie przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, a jej wystąpienia nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy. W szczególności w zakresie ewentualnej zmiany hotelu wskazanego przez Wykonawcę. d) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależne od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131
05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Usługa hotelowa dla żołnierzy biorących udział w przebazowaniu do m. Powidz - KWIECIEŃ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Usługa hotelowa dla żołnierzy biorących udział w przebazowaniu do m. Powidz - KWIECIEŃ - zgodnie z siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość hotelu od granic administracyjnych m. Powidz - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa hotelowa dla żołnierzy biorących udział w przebazowaniu do m. Powidz - MAJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla żołnierzy biorących udział w przebazowaniu do m. Powidz - MAJ - zgodnie z siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość hotelu od granic administracyjnych m. Powidz - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa hotelowa dla żołnierzy biorących udział w przebazowaniu do m. Powidz - CZERWIEC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa hotelowa dla żołnierzy biorących udział w przebazowaniu do m. Powidz - CZERWIEC - zgodnie z siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość hotelu od granic administracyjnych m. Powidz - 20
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazę Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki
- Budowa terenu rekreacji na działce Nr 7253/1 w Mińsku Mazowieckim - II
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu (II)
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2224W Stara Niedziałka - Mistów - Libertów do drogi (Stanisławów - Mlęcin - Kamionka) w msc. Mistów od km 2+176 do km 2+444
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Usługi hotelarskie dla Teatru Dramatycznego im. Gustawa Holoubka
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- Usługi hotelarskie, restauracyjne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy w Koszalinie.
- zapewnienie sali konferencyjnej, miejsc noclegowych i parkingowych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia 2 szkoleń (II pakietów) w miastach na terenie Polski
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.