eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa kart elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Katowice: dostawa kart elektronicznych
Numer ogłoszenia: 498124 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kart elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż 240.000 sztuk kart elektronicznych, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Karty te po spersonalizowaniu w Centrum Personalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, będą używane przez ubezpieczonych jako karty ubezpieczenia zdrowotnego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć karty zgodne z wzorem graficznym przekazanym Wykonawcy w postaci plików graficznych oraz w wersji drukowanej, w dniu zawarcia umowy. Awers i rewers karty - zgodny z aktualnym wzorem karty ubezpieczenia zdrowotnego Śląskiego OW NFZ. W ramach treści oferty Wykonawca winien złożyć oświadczenie (treść w formularzu oferty), że zobowiązuje się dostarczyć karty elektroniczne nowe, wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, w pełni wartościowe i nadające się do wykorzystania zgodnie z ich przeznaczeniem, tzn. do personalizacji elektronicznej i graficznej (na drukarkach do personalizacji kart plastikowych zgodnych z SIWZ) jako karty ubezpieczenia zdrowotnego oraz do odczytywania przez dowolny czytnik kart elektronicznych zgodnych z SIWZ. Potwierdzenie bezkolizyjnej współpracy kart elektronicznych z ww. drukarkami oraz dowolnym czytnikiem kart elektronicznych jest kluczowym warunkiem realizacji niniejszego zamówienia. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. II). Na podstawie § 5 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty, próbek w postaci:10 sztuk oferowanych przez Wykonawcę kart elektronicznych, niespersonalizowanych (patrz: pkt III ppkt 3 SIWZ). III). Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia w zakresie, w jakim wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Zgodnie z ustawą, również w zakresie norm, jakimi opisano przedmiot zamówienia, dopuszczone zostają rozwiązania równoważne opisywanym. Równoważność dotyczy tu: 1) układu elektronicznego karty wyspecyfikowanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawia się nazwa SLE 4428 lub nazwy wskazujące na pochodzenie układu SLE 4428 (INFINEON), przyjmuje się, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważne-. Wykonawca obowiązany jest wykazać równoważność oferowanego przez siebie układu elektronicznego karty do układu SLE 4428 w zakresie parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na tym samym poziomie co układ elektroniczny SLE 4428. W tym celu Wykonawca winien załączyć do formularza oferty sporządzoną przez siebie i podpisaną Specyfikację techniczną równoważnego układu elektronicznego karty, której analiza wraz z weryfikacją 10 sztuk kart załączonych do oferty w zakresie określonym w pkt III ppkt 3 pod lit. a, b i c SIWZ, będzie podstawą do oceny zachowania równoważności. 2) norm ISO oraz norm PN-EN wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawia się wskazanie konkretnej normy ISO lub PN-EN, przyjmuje się, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważne- - dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest załączyć do formularza oferty sporządzony przez siebie i podpisany Wykaz norm równoważnych do norm podanych przez Zamawiającego. Wykonawca winien podać w Wykazie norm równoważnych nazwy (lub numery) norm równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. IV).Termin wykonania zamówienia: w okresie do dnia 31.12.2013 r. dostawami częściowymi: a) I dostawa obejmująca nie mniej niż 100.000 sztuk kart elektronicznych - w terminie do 85 dni licząc od dnia zawarcia umowy; b) II dostawa obejmująca pozostałą do dostarczenia w ramach zamówienia liczbę kart elektronicznych - w terminie do 85 dni licząc od dnia złożenia zamówienia (chyba, że Wykonawca dostarczy całość, tj. 240.000 sztuk kart w ramach I dostawy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31 - Karty elektroniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: GOSKPLPW oraz o adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na wskazany rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej jednej (1) dostawy kart elektronicznych wykonanej lub wykonywanej, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem wykonana dostawa kart elektronicznych należy rozumieć zamówienie zrealizowane (zakończone), które polegało na dostarczeniu co najmniej 20.000 sztuk kart elektronicznych. Pod pojęciem wykonywana dostawa kart elektronicznych należy rozumieć zamówienie nadal realizowane polegające na dostarczaniu kart elektronicznych, którego pewna część obejmująca co najmniej 20.000 sztuk kart elektronicznych, została już zrealizowana (zakończona). Podając wartość dostawy (brutto w złotych) Wykonawca: w przypadku dostawy wykonanej w całości - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość dostawy; w przypadku dostawy będącej w trakcie realizacji (nadal wykonywanej) - wpisuje kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część tej dostawy. Podając datę wykonania dostawy Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 14.05.2013) wykonania (zakończenia) dostawy albo wykonania (zakończenia) części zamówienia w ramach dostawy nadal wykonywanej, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że jest to dostawa nadal wykonywana. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów niż karty elektroniczne, inne usługi lub inny rodzaj zamówień), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące wyłącznie dostawy kart elektronicznych. Należyte wykonanie lub wykonywanie wykazanych przez Wykonawcę dostaw winno zostać potwierdzone stosownymi dokumentami. Dokumenty te winny zostać wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 lit. a) i lit. b) SIWZ. UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać między innymi na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 11 formularza oferty. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobów innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno także wskazywać, w jaki sposób ów podmiot udostępni swój zasób wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, a więc na czym konkretnie będzie polegało udostępnienie tych zasobów Wykonawcy, oraz w jakim zakresie udostępnienie nastąpi. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 25.09.2012 (KIO 1927/12), w celu wykazania (udowodnienia) przekazania wiedzy i doświadczenia przez jeden podmiot - drugiemu, w takim przypadku istotne jest, w jaki sposób wiedza i doświadczenie zostaną przekazane, aby korzystanie z zasobów było skuteczne. (,,,) Zamawiający badając zobowiązanie innego podmiotu udzielone w trybie art. 26 ust. 2b pzp musi mieć możliwość dokonania oceny, czy udostępnienie zasobów nastąpi w sposób rzeczywisty - zapewniający korzystanie przez wykonawcę z tych zasobów. Udostępnienie zasobów nie może sprowadzać się wyłącznie do udostępnienia wykonawcy listów referencyjnych danego podmiotu. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 08.10.2012 (KIO 2036/12), co do zasady zobowiązanie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów winno być konkretne, precyzyjne i winno jednoznacznie wskazywać sposób i zakres udostępnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych lub zdolność kredytową na poziomie nie niższym niż 150.000,00 złotych. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokument, o którym mowa w pkt VI lit. B ppkt 4 SIWZ. UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 11 formularza oferty. Zgodnie z § 1 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt VI lit. B ppkt 4 SIWZ (informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej), dotyczącej tych podmiotów. Tak więc, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć: a)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, oraz b)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wystawioną dla podmiotów, z których zdolności finansowej Wykonawca będzie korzystał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, do ceny netto za kartę wskazanej w umowie, zostanie doliczona stawka podatku VAT w wysokości obowiązującej na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby zamawianych kart odpowiednio do wysokości posiadanego przez Zamawiającego zabezpieczenia w środkach finansowych - w takiej sytuacji wynagrodzenie całkowite brutto umowy nie może przekroczyć kwoty zabezpieczonych przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT, a także - w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ze wskazaniem maksymalnej liczby kart możliwej do zamówienia przez Zamawiającego w ramach zabezpieczonych środków finansowych oraz określonego na ich podstawie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.