eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Lublin: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 49824 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - ZESTAWIENIE A: 1. Cienkopis czarny - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: czarny -120 szt. 2. Cienkopis czerwony - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: czerwony -30 szt. 3. Cienkopis zielony - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: zielony - 30 szt. 4. Długopis niebieski - długopis do wkładów typu Zenith - automatyczny, wymienny wkład, kolor pisania: niebieski - 200 szt. 5. Długopis niebieski - długopis do wkładów F-145 STAR Minen - przeźroczysty korpus, gumowy uchwyt w kolorze pisania, wymienny wkład, kolor pisania niebieski - 150 szt. 6. Flamaster czarny - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czarny - 100 szt. 7. Flamaster czerwony - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czerwony - 100 szt. 8. Grafity do ołówków - wkłady grafitowe do ołówków wkłady do ołówków automatycznych: klasa twardości HB, grubość 0,5 mm, długość 60mm, w opakowaniu plastikowym, opakowanie 12 szt. - 20 op. 9. Gumka do ścierania - wykonana z tworzywa sztucznego, do ścierania ołówka, wymiary co najmniej 30mm x 16 mm x 9mm - 50 szt. 10. Klej biurowy - klej w sztyfcie, do klejenia papieru, niskotoksyczny, bez rozpuszczlników, zmywalny wodą, opakowanie min. 8 g. - 20 szt. 11. Korektor w piórze - korektor w piórze z metalową końcówką, pojemność min. 8 ml - 72 szt. 12. Linijka 30 cm - wykonana z przeźroczystego polistyrenu, skalowanie w centymetrach, podziałka 1 x 1 mm, długość 30 cm - 30 szt. 13. Notesy samoprzylepne - bloczek 100 kartkowy, rozmiar ok. 76 x 76mm, kartki w żółtym kolorze - 120 bloczków 14. Nożyczki - ostrze ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, długość min. 24 cm - 30 szt. 15. Nożyczki - ostrze ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, długość min. 15 cm - 20 szt. 16. Ołówek w długopisie - ołówek automatyczny wyposażony w gumowy uchwyt, klips, gumkę do ścierania, grubość rysika 0,5 mm - 50 szt. 17. Ołówek z gumką - ołówek drewniany z klejonym grafitem, twardość HB, z gumką - 180 szt. 18. Papier A3 - format A3, gramatura 80g/m2, białość: CIE 161, opakowanie: ryza 500 arkuszy - 100 ryz 19. Plastelina - kolor: szary - 1 kg 20. Segregator 50/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 50 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 240 szt. 21. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 2000 szt. 22. Segregator 75/A5 - format: A5, szerokość grzbietu: 75 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 72 szt. 23. Skoroszyt plastikowy A4 - format A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, kolor: mix kolorów - 200 szt. 24. Skoroszyt plastikowy zawieszany A4 - format A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora, kolor mix kolorów - 200 szt. 25. Skoroszyty oczkowe ? - format A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 1000 szt. 26. Skoroszyty oczkowe pełne - format A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 2000 szt. 27. Skoroszyty zawieszane pełne - format: A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 1000 szt. 28. Taśma pakowa - jednostronnie klejona na taśmie, rozmiar 48 mm x 60 m, klej: kauczukowy, kolor: brązowy - 10 szt. 29. Temperówka metalowa - wykonana ze stopu magnezu, pojedyncza, z ostrzem metalowym mocowanym wkrętem - 30 szt. 30. Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - fabrycznie nowy, nie regenerowany - 6 szt. 31. Tusz do stempli czarny - tusz do stempli samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą kolor czarny, buteleczka min. 25ml - 24 butelki 32. Tusz do stempli czerwony - tusz do stempli samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą kolor czerwony, buteleczka min. 25ml - 180 butelek 33. Wąsy do skoroszytów - pasek skoroszytowy z metalowymi wąsami i listewką dociskową - 3000 szt. 34. Wkłady do długopisów typu ZENITH - wkłady do długopisów typu ZENITH, kolor pisania: niebieski - 100 szt. 35. Zakreślacz niebieski - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: niebieski - 48 szt. 36. Zakreślacz pomarańczowy - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: pomarańczowy - 48 szt. 37. Zakreślacz różowy - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: różowy - 24 szt. 38. Zakreślacz zielony - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: zielony - 48 szt. 39. Zakreślacz żółty - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5 mm, kolor pisania: żółty - 96 szt. 40. Zszywacz - do zszywania minimum 30 kartek o gramaturze 80g/m2, na zszywki 24/6 i 26/6, system ładowania zszywek od góry, głębokość zszywania 67 mm, możliwość zginania zszywek do wewnątrz i na zewnątrz - 20 szt. 41. Zszywki 24/6 - zszywki stalowe, rozmiar 24/6, opakowanie 1000 sztuk - 500 op. CZĘŚĆ I - ZESTAWIENIE B: 1. Długopis niebieski - długopis do wkładów typu Zenith - automatyczny, wymienny wkład, kolor pisania: niebieski - 50 szt. 2. Koperty C4 HK RBD bez okna - format C4 - 229 x 324 x 38 mm, z paskiem samoprzylepnym, klejone na krótszym boku, bez okna - 500 szt. 3. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75 mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 400 szt. 4. Skoroszyt kartonowy - format A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 500 szt. 5. Zszywki 24/6 - zszywki stalowe, rozmiar 24/6, opakowanie 1000 sztuk - 100 op. CZĘŚĆ II: 1. Toner do drukarki HP LJ M603 - toner do drukarki HP LJ M603, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 24000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 10 szt. 2. Toner do drukarki HP LJ 4050 - toner do drukarki HP LJ 4050, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 10000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 6 szt. 3. Toner do drukarki HP LJ 4250 - toner do drukarki HP LJ 4250, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 20000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 10 szt. 4. Toner do drukarki HP LJ P4515 - toner do drukarki HP LJ 4515, oryginalny, fabrycznie nowy, wydajność min. 24000 stron, opakowanie pojedyncze lub dwupak - 18 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.00 - Gumki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.92.30 - Koperty 30.19.73.20 - Zszywacze 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 39.24.12.00 - Nożyczki 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.19.29.30 - Korektory w piórze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty składanej na Część 2 - dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek: - raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych lub inną równoważną - wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów opisanych norm, uprawniony do kontroli jakości potwierdzający oferowaną wydajność asortymentu. - certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi - wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów opisanych norm, uprawniony do kontroli jakości.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione formularz ofertowy wg podanego wzoru 2. Wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione formularz cenowy do części zamówienia na którą jest składana oferta według podanego wzoru 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Aktualny dokument lub dokumenty pozwalające ustalić osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pokój 214..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pokój 200 (II piętro). Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godz. od 07.15 do 15.15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.