Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA FILMÓW: ZĘBOWYCH, MAMMOGRAFICZNYCH, TERMOCZUŁYCH I ODCZYNNIKÓW (SZP/380/10/08)
Numer ogłoszenia: 49824 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA FILMÓW: ZĘBOWYCH, MAMMOGRAFICZNYCH, TERMOCZUŁYCH I ODCZYNNIKÓW (SZP/380/10/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206 000 euro, przedmiot zamówienia podzielono na 3 Pakiety. Rodzaj i ilości określają załączniki nr: 2, 2.1, 2.2 w SIWZ - formularze cenowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.00.00 - Klisza radiologiczna Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 14.04.2008; lub data zakończenia: 13.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia, nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2. Oświadczenie WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę/y uprawnioną,e lub upoważnioną,e do reprezentowania WYKONAWCY. 4. Wykaz wykonanych dostaw (filmów Zębowych, Mammograficznych, Termoczułych i Odczynników) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (min. 3 dokumenty potwierdzający należyte wykonanie dostaw) - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - PAKIET Nr - Załączniki Nr: 2, 2.1, 2.2 do oferty. 3. Wykaz osób reprezentujących prawnie WYKONAWCĘ do zawarcia Umowy - Załącznik Nr 7 do oferty. 4. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 8 do oferty. 5. Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 14 grudnia 2004 r. - zmieniające rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. z dnia 6 stycznia 2005 r. Nr 2 poz. 8) - będącym aktem wykonawczym do Ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancji i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11/2001 z 14 lutego 2001 r. poz. 84 z późn. zm.) - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Jeżeli zaoferowany asortyment nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej należy przedstawić oświadczenie, że dany asortyment nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej - Załącznik Nr 9a do oferty (w formie oryginału). 6. Aktualna deklaracja zgodności i znakowanie znakiem CE lub wpis,zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami - Załącznik Nr 10 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7. Wymaga się dołączenie do oferty - ulotkę informacyjną proponowanych filmów: Zębowych Mammograficznych, Termoczułych i Odczynników wraz opisem w języku polskim (dotyczy to każdego pakietu) - Załącznik nr 11 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba/y uprawniona,e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba,osoby wymieniona,e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba,y upoważniona/e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - FILMY ZĘBOWE I ODCZYNNIKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy zębowe czułość klasy E lub F; wielkość formatu 3 cm x 4 cm, zestaw wywołujący do zdjęć zębowych Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-4, 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.04.2008; Zakończenie: 13.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - FILMY MAMMOGRAFICZNE I ODCZYNNIKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy mammograficzne wielkość formatu 18 cm x 24 cm i 24 cm x 30 cm, utrwalacz i wywoływacz. Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-4, 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.04.2008; Zakończenie: 13.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - FILMY TERMUCZUŁE DO DRUKARKI DRYSTAR 5302 (firmy Agfa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy termoczułe DT 2B, wielkość formatu 8 x 10 i 14 x 17 Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-4, 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.04.2008; Zakończenie: 13.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR RAKSZAWA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR CZARNA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
więcej: przetargi w Łańcucie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.