eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaPrzetarg nieograniczony na usługi całodobowego dozoru i ochrony obiektów, osób i mienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Biała Podlaska: Przetarg nieograniczony na usługi całodobowego dozoru i ochrony obiektów, osób i mienia.
Numer ogłoszenia: 498308 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. , ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3436246, faks 083 3426837.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zglbialapodlaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi całodobowego dozoru i ochrony obiektów, osób i mienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowego dozoru i ochrony obiektów, osób i mienia Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. w Białej Podlaskiej. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: CZĘŚĆ I: 1.Usługa całodobowej stałej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 wraz z jego otoczeniem. 1.1.Zakres obowiązków obejmuje: a)zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracownikom oraz interesantom urzędów mieszczących się w budynku, w godzinach ich pracy, b)podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu znajdującemu się w obiekcie, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c)przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie kluczy od poszczególnych pomieszczeń d)czuwanie nad bezpieczeństwem obiektu w czasie pełnionego dyżuru poprzez kilkakrotne obchody dozorowanego obiektu, szczególnie w czasie dyżuru popołudniowego i nocnego. e)przestrzeganie zasady, że pracownicy pozostający w obiekcie po godzinach urzędowania powinni posiadać stosowne zezwolenia wystawiane przez kierownika jednostki lub osobę przez niego upoważnioną. Fakt przebywania pracowników poza godzinami pracy powinien być odnotowany w księdze dyżurów. f)sprawdzanie zamknięć wszystkich drzwi zewnętrznych, drzwi pomieszczeń biurowych, okien oraz włączania i wyłączania oświetlenia zewnętrznego budynku. g)przestrzeganie zasady, że sprzęt może być wynoszony poza obiekt wyłącznie po okazaniu zezwolenia wystawionego przez kierownika jednostki lub osobę przez niego upoważnioną. Fakt wynoszenia powinien być odnotowany w księdze dyżurów, a zezwolenie pozostawione w portierni. h)wpisywanie do księgi dyżurów wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas dyżurów, w szczególności godzinę zdania i przyjęcia służby, brak kluczy do pomieszczeń, stwierdzone usterki oświetleniowe, elektryczne, sanitarne, wodne i kanalizacyjne. i)meldowanie o zaistniałych zdarzeniach losowych takich jak pożar, zalanie, włamanie, zagrożenie bezpieczeństwa obiektu i osób przebywających w nim lub w jego otoczeniu, właściwym jednostkom ratowniczym i jednostkom interwencyjnym oraz Zamawiającemu i kierownikowi jednostki, której zdarzenie dotyczy lub osobom przez nich upoważnionym. j)odbiór prenumerowanej, prasy dla jednostek urzędujących w obiekcie. 1.2Wykonawca jest zobowiązany do opracowania Instrukcji Ochrony Obiektu w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Instrukcja Ochrony Obiektu powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektu, jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczenia osób i mienia na terenie obiektu i w jego otoczeniu. 1.3Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dyżur na terenie obiektu przynajmniej jednej osoby wyposażonej w sprawne środki łączności, a w sytuacjach alarmowych przyjazd co najmniej dwuosobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, w czasie nie dłuższym niż 10 minut od wezwania. Pracownicy ochrony winni posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej w ilości i stopniu zapewniającym realizację zamówienia (przyjmuje się, iż nie jest wymagana licencja od pracowników pełniących dyżur w obiekcie). 1.4Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym dozór jednolite odpowiednio estetyczne i reprezentacyjne ubiory oraz identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby pełniącej dozór. 1.5Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany każdej z osób pełniących dozór, które przez swoje zachowanie i jakość wykonywanych obowiązków dadzą powód do uzasadnionych zastrzeżeń albo których działania powodować mogą zagrożenie bezpieczeństwa obiektu, a także mienia lub osób znajdujących się w nim. Dotyczy to między innymi nie wykonywania bądź nienależytego wykonywania obowiązków, pełnienia obowiązków pod wpływem alkoholu lub środków odurzających albo dopuszczenie do pobytu na terenie obiektu po godzinach pracy osób nieupoważnionych. CZĘŚĆ II: 2.Usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia oraz terenu lotniska przy ul. Łomaskiej 96 w Białej Podlaskiej będącego w administrowaniu Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o., w skład którego wchodzą: a)1 budynek - port lotniczy o pow. użytkowej 2 312 m2, , 1 budynek - domek eskadrowy o pow. użytkowej 315 m2, 1 budynek - garaż + kotłownia o pow. użytkowej 410 m2, 4 budynki trafostacji o łącznej pow. użytkowej 639 m2 znajdujące się na działce nr 2005/54. b)Wieża stalowa (Avia) znajdująca się na działce nr 933/6. c)Inne obiekty budowlane, urządzenia i wyposażenie znajdujące się na terenie lotniska np. ogrodzenie, linie oświetleniowe, utwardzenia itp. 2.1Zakres obowiązków obejmuje: a)ochronę w/w obiektów przed zniszczeniem, kradzieżą lub rabunkiem wskutek działań osób trzecich poprzez stały całodobowy dozór w budynku portu lotniczego oraz obchody pozostałych obiektów, b)ochronę obszaru o powierzchni ok. 20 ha poprzez patrolowanie, obserwację polegającą na działaniach zapobiegających i przeciwdziałających powstawaniu szkód, przestępstw, wykroczeń lub dewastacji, c)podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu znajdującemu się w obiektach, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, d)niedopuszczenie do wejścia na obszar lub do obiektów podlegających ochronie osoby nieposiadającej wymaganych uprawnień oraz niedopuszczenia do wjazdu na obszar podlegający ochronie, pojazdu nieposiadającego wymaganych uprawnień, e)meldowanie o zaistniałych zdarzeniach losowych takich jak pożar, zalanie, włamanie, zagrożenie bezpieczeństwa obiektów i osób przebywających w nim lub w jego otoczeniu, właściwym jednostkom ratowniczym i jednostkom interwencyjnym oraz Zamawiającemu i kierownikowi jednostki, której zdarzenie dotyczy lub osobom przez nich upoważnionym, f)ujęcie sprawców kradzieży lub dewastacji mienia oraz powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego oraz na jego wniosek Policji, g)wpisywanie do księgi dyżurów wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas dyżurów w szczególności godzinę zdania i przyjęcia służby, stwierdzone usterki, wnioski, uwagi itp. dotyczące obiektów, 2.2Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dyżur w budynku portu lotniczego co najmniej jednej osoby wyposażonej w sprawne środki łączności. W sytuacjach alarmowych przyjazd co najmniej dwuosobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, w czasie nie dłuższym niż 10 minut od wezwania. Pracownicy ochrony winni posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej w ilości i stopniu zapewniającym realizację zamówienia (przyjmuje się, iż nie jest wymagana licencja od pracownika pełniącego dyżur w budynku portu lotniczego). 2.3Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym ochronę jednolite odpowiednio estetyczne i reprezentacyjne ubiory oraz identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby pełniącej ochronę. 2.4Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany każdej z osób pełniących ochronę, które przez swoje zachowanie i jakość wykonywanych obowiązków dadzą powód do uzasadnionych zastrzeżeń albo których działania powodować mogą zagrożenie bezpieczeństwa obiektów, a także mienia lub osób znajdujących się w nim. Dotyczy to między innymi nie wykonywania bądź nienależytego wykonywania obowiązków, pełnienia obowiązków pod wpływem alkoholu lub środków odurzających albo dopuszczenie do pobytu na terenie obiektu po godzinach pracy osób nieupoważnionych. 2.5Wykonawca jest zobowiązany do opracowania Instrukcji Ochrony Obiektów w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Instrukcja Ochrony Obiektów powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektów, jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczenia osób i mienia na terenie obiektu i w jego otoczeniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.50.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części I 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) dla części II 1000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) wniesionym w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, -poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne) -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium w akceptowalnej formie, oddzielnie dla każdej części zamówienia, powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 13.12.2013r. godz. 10:00).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca, posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Część II: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca, posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 3 usługi dozoru obiektów o pow. użytk. nie mniejszej niż 6 000m2 i o minimalnej wartości 50 000,00 zł każda. Część II: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 3 usługi ochrony obiektów i przyległego terenu o pow. użytk. nie mniejszej niż 7 000m2 i o minimalnej wartości 50 000,00 zł każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część II: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej po 1 pracowniku ochrony posiadającym wymagane prawem uprawnienia tj.: licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia i licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem usług ochrony osób i mienia na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. Część II: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem usług ochrony obiektów i mienia na kwotę co najmniej 5.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy ująć usługi potwierdzające spełnianie warunku określonego pkt 1.2. lit. a) SIWZ odnośnie części I lub warunku określonego pkt 2.2. lit. a) SIWZ odnośnie części II, dla których należy załączyć dowody potwierdzające czy zostały wykonane należycie,;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie: a)zmiany zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy, jednak nie skutkujących zmianą ceny, b)zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia wymienionych w załączniku do umowy pod warunkiem zapewnienia uprawnień nowych osób nie gorszych niż te jakimi dysponowały osoby zastępowane oraz uzyskania zgody Zamawiającego na zmianę, c)zmiany lub ustanowienia nowych podwykonawców, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy, d)zmiana ceny zamówienia w przypadku, gdy wynika ona ze zmian w obowiązującym prawie i jest obligatoryjna dla Wykonawcy (np. zmiana podatku VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zglbialapodlaska.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska pok. nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa całodobowej stałej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 wraz z jego otoczeniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków obejmuje: a)zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracownikom oraz interesantom urzędów mieszczących się w budynku, w godzinach ich pracy, b)podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu znajdującemu się w obiekcie, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c)przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie kluczy od poszczególnych pomieszczeń d)czuwanie nad bezpieczeństwem obiektu w czasie pełnionego dyżuru poprzez kilkakrotne obchody dozorowanego obiektu, szczególnie w czasie dyżuru popołudniowego i nocnego. e)przestrzeganie zasady, że pracownicy pozostający w obiekcie po godzinach urzędowania powinni posiadać stosowne zezwolenia wystawiane przez kierownika jednostki lub osobę przez niego upoważnioną. Fakt przebywania pracowników poza godzinami pracy powinien być odnotowany w księdze dyżurów. f)sprawdzanie zamknięć wszystkich drzwi zewnętrznych, drzwi pomieszczeń biurowych, okien oraz włączania i wyłączania oświetlenia zewnętrznego budynku. g)przestrzeganie zasady, że sprzęt może być wynoszony poza obiekt wyłącznie po okazaniu zezwolenia wystawionego przez kierownika jednostki lub osobę przez niego upoważnioną. Fakt wynoszenia powinien być odnotowany w księdze dyżurów, a zezwolenie pozostawione w portierni. h)wpisywanie do księgi dyżurów wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas dyżurów, w szczególności godzinę zdania i przyjęcia służby, brak kluczy do pomieszczeń, stwierdzone usterki oświetleniowe, elektryczne, sanitarne, wodne i kanalizacyjne. i)meldowanie o zaistniałych zdarzeniach losowych takich jak pożar, zalanie, włamanie, zagrożenie bezpieczeństwa obiektu i osób przebywających w nim lub w jego otoczeniu, właściwym jednostkom ratowniczym i jednostkom interwencyjnym oraz Zamawiającemu i kierownikowi jednostki, której zdarzenie dotyczy lub osobom przez nich upoważnionym. j)odbiór prenumerowanej, prasy dla jednostek urzędujących w obiekcie. 1.1Wykonawca jest zobowiązany do opracowania Instrukcji Ochrony Obiektu w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Instrukcja Ochrony Obiektu powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektu, jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczenia osób i mienia na terenie obiektu i w jego otoczeniu. 1.2Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dyżur na terenie obiektu przynajmniej jednej osoby wyposażonej w sprawne środki łączności, a w sytuacjach alarmowych przyjazd co najmniej dwuosobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, w czasie nie dłuższym niż 10 minut od wezwania. Pracownicy ochrony winni posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej w ilości i stopniu zapewniającym realizację zamówienia (przyjmuje się, iż nie jest wymagana licencja od pracowników pełniących dyżur w obiekcie). 1.3Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym dozór jednolite odpowiednio estetyczne i reprezentacyjne ubiory oraz identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby pełniącej dozór. 1.4Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany każdej z osób pełniących dozór, które przez swoje zachowanie i jakość wykonywanych obowiązków dadzą powód do uzasadnionych zastrzeżeń albo których działania powodować mogą zagrożenie bezpieczeństwa obiektu, a także mienia lub osób znajdujących się w nim. Dotyczy to między innymi nie wykonywania bądź nienależytego wykonywania obowiązków, pełnienia obowiązków pod wpływem alkoholu lub środków odurzających albo dopuszczenie do pobytu na terenie obiektu po godzinach pracy osób nieupoważnionych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia oraz terenu lotniska przy ul. Łomaskiej 96 w Białej Podlaskiej będącego w administrowaniu Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia oraz terenu lotniska przy ul. Łomaskiej 96 w Białej Podlaskiej będącego w administrowaniu Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o., w skład którego wchodzą: a)1 budynek - port lotniczy o pow. użytkowej 2 312 m2, , 1 budynek - domek eskadrowy o pow. użytkowej 315 m2, 1 budynek - garaż + kotłownia o pow. użytkowej 410 m2, 4 budynki trafostacji o łącznej pow. użytkowej 639 m2 znajdujące się na działce nr 2005/54. b)Wieża stalowa (Avia) znajdująca się na działce nr 933/6. c)Inne obiekty budowlane, urządzenia i wyposażenie znajdujące się na terenie lotniska np. ogrodzenie, linie oświetleniowe, utwardzenia itp. 1.1 Zakres obowiązków obejmuje: a)ochronę w/w obiektów przed zniszczeniem, kradzieżą lub rabunkiem wskutek działań osób trzecich poprzez stały całodobowy dozór w budynku portu lotniczego oraz obchody pozostałych obiektów, b)ochronę obszaru o powierzchni ok. 20 ha poprzez patrolowanie, obserwację polegającą na działaniach zapobiegających i przeciwdziałających powstawaniu szkód, przestępstw, wykroczeń lub dewastacji, c)podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu znajdującemu się w obiektach, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, d)niedopuszczenie do wejścia na obszar lub do obiektów podlegających ochronie osoby nieposiadającej wymaganych uprawnień oraz niedopuszczenia do wjazdu na obszar podlegający ochronie, pojazdu nieposiadającego wymaganych uprawnień, e)meldowanie o zaistniałych zdarzeniach losowych takich jak pożar, zalanie, włamanie, zagrożenie bezpieczeństwa obiektów i osób przebywających w nim lub w jego otoczeniu, właściwym jednostkom ratowniczym i jednostkom interwencyjnym oraz Zamawiającemu i kierownikowi jednostki, której zdarzenie dotyczy lub osobom przez nich upoważnionym, f)ujęcie sprawców kradzieży lub dewastacji mienia oraz powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego oraz na jego wniosek Policji, g)wpisywanie do księgi dyżurów wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas dyżurów w szczególności godzinę zdania i przyjęcia służby, stwierdzone usterki, wnioski, uwagi itp. dotyczące obiektów, 1.2 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dyżur w budynku portu lotniczego co najmniej jednej osoby wyposażonej w sprawne środki łączności. W sytuacjach alarmowych przyjazd co najmniej dwuosobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, w czasie nie dłuższym niż 10 minut od wezwania. Pracownicy ochrony winni posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej w ilości i stopniu zapewniającym realizację zamówienia (przyjmuje się, iż nie jest wymagana licencja od pracownika pełniącego dyżur w budynku portu lotniczego). 1.3 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym ochronę jednolite odpowiednio estetyczne i reprezentacyjne ubiory oraz identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby pełniącej ochronę. 1.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany każdej z osób pełniących ochronę, które przez swoje zachowanie i jakość wykonywanych obowiązków dadzą powód do uzasadnionych zastrzeżeń albo których działania powodować mogą zagrożenie bezpieczeństwa obiektów, a także mienia lub osób znajdujących się w nim. Dotyczy to między innymi nie wykonywania bądź nienależytego wykonywania obowiązków, pełnienia obowiązków pod wpływem alkoholu lub środków odurzających albo dopuszczenie do pobytu na terenie obiektu po godzinach pracy osób nieupoważnionych. 1.5 Wykonawca jest zobowiązany do opracowania Instrukcji Ochrony Obiektów w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Instrukcja Ochrony Obiektów powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektów, jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczenia osób i mienia na terenie obiektu i w jego otoczeniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.