eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA WIELKOPOLSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Poznań: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA WIELKOPOLSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 49838 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8685272, faks 0-61 8685660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA WIELKOPOLSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu, w szczególności: a) sukcesywną sprzedaż, b) sukcesywne dostarczenie transportem własnym na koszt i ryzyko Wykonawcy, c) rozładowanie i wniesienie. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywny dowóz artykułów biurowych do komórek organizacyjnych WODR w Poznaniu, położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie parametry ilościowe i jakościowe określone SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym - pochodzącym z bieżącej produkcji lub wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych nie gorszych niż podane w opisie techniczno-użytkowym przedmiotu zamówienia. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie techniczno-użytkowym przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuścił rozwiązanie równoważne. Wykonawca mógł zaproponować produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe co przedmiot w opisie techniczno-użytkowym. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych (minimalnych wymaganych przez Zamawiającego określonych w SIWZ) lub lepszych i posiada wszystkie cechy określone w opisie techniczno-użytkowym przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzegł sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru złej jakości, lub niezgodnego z ofertą, złożoną przez Wykonawcę, bez obowiązku do zapłaty ceny. Okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne musi wynosić: a)minimum 24 miesiące na tonery b)na pozostałe materiały eksploatacyjne-minimum 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części II SIWZ, tytuł II i III.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315013,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328712,85

  • Oferta z najniższą ceną: 328712,85 / Oferta z najwyższą ceną: 332286,91

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.