Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Poznań: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA WIELKOPOLSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 49838 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8685272, faks 0-61 8685660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA WIELKOPOLSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu, w szczególności: a) sukcesywną sprzedaż, b) sukcesywne dostarczenie transportem własnym na koszt i ryzyko Wykonawcy, c) rozładowanie i wniesienie. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywny dowóz artykułów biurowych do komórek organizacyjnych WODR w Poznaniu, położonych na terenie województwa wielkopolskiego. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie parametry ilościowe i jakościowe określone SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym - pochodzącym z bieżącej produkcji lub wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych nie gorszych niż podane w opisie techniczno-użytkowym przedmiotu zamówienia. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie techniczno-użytkowym przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuścił rozwiązanie równoważne. Wykonawca mógł zaproponować produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe co przedmiot w opisie techniczno-użytkowym. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych (minimalnych wymaganych przez Zamawiającego określonych w SIWZ) lub lepszych i posiada wszystkie cechy określone w opisie techniczno-użytkowym przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzegł sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru złej jakości, lub niezgodnego z ofertą, złożoną przez Wykonawcę, bez obowiązku do zapłaty ceny. Okres gwarancji na zaoferowane materiały eksploatacyjne musi wynosić: a)minimum 24 miesiące na tonery b)na pozostałe materiały eksploatacyjne-minimum 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części II SIWZ, tytuł II i III.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315013,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 328712,85
Oferta z najniższą ceną: 328712,85 / Oferta z najwyższą ceną: 332286,91
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Gminy Międzyzdroje.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.