eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszówusługa odbioru i wywozu odpadów stałych i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych na rzecz JW 5350.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Świętoszów: usługa odbioru i wywozu odpadów stałych i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych na rzecz JW 5350.
Numer ogłoszenia: 49856 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odbioru i wywozu odpadów stałych i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych na rzecz JW 5350..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu odpadów stałych oraz odbioru odpadów kuchennych (pokonsumpcyjnych) ze stołówek Jednostki Wojskowej 5350..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: uPzp), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-0, 90.51.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie ustawy o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póź. zm.); 2.decyzję właściwego dla siedziby wykonawcy organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póź. zm.); 3.decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie i utylizacji odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego ( dotyczy zadanie numer 2, zadanie numer 3);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.sow.mil.pl, www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5350 ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5350 ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, odbiór odpadów o kodach:tworzywa sztuczne 15 01 02,papier i tektura 15 01 01 lub 20 01 01,szkło 15 01 07.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, odbiór odpadów o kodach:tworzywa sztuczne 15 01 02,papier i tektura 15 01 01 lub 20 01 01,szkło 15 01 07 transportem Wykonawcy z terenu JW 5350 Świętoszów - Sekcja Obsługi Infrastruktury SOI Dobre n/Kwisą (Karliki, Trzebień, Pstrąże, BSCz Świętoszów, PCT Joanna, PCT Świętoszów)które obejmują gminy: Bolesławiec, gmina Wiejska Żagań, Miasto Żagań, gmina Osiecznica..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usługi odbioru odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod odpadu 20.01.08).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi odbioru odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod odpadu 20.01.08) ze stołówek Jednostki Wojskowej 5350 znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej 2399 Świętoszów; Jednostki Wojskowej 3444 Głogów; Jednostki Wojskowej 1145 Bolesławiec; OSPWL Świętoszów (stołówka Trzebień, Karliki) w czasie trwania szkoleń poligonowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług odbioru odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod odpadu 20.01.08) ze stołówek Jednostki Wojskowej 5350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług odbioru odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod odpadu 20.01.08) ze stołówek Jednostki Wojskowej 5350 znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej 4071 Żagań-Las, Jednostki Wojskowej 5430 Dobre N/Kwisą, a także z stołówek wojskowych zlokalizowanych na OSPWL Żagań(stołówka Karliki) w czasie trwania szkoleń poligonowych realizowanych przez pododdziały garnizonu Żagań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.