Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Piekary Śląskie: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 4 w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 498620 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 4 , ul. Ofiar Katynia 6, 41-943 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 287 23 89, faks 32 287 23 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp4.piekaryslaskie.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 4 w Piekarach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna zgodna z zapotrzebowaniami zamawiającego dostawa artykułów żywnościowych zwanych dalej produktami dla Miejskiego Przedszkola nr 4 w Piekarach Śląskich, w następujących asortymentach: ryby przetworzone, mrożone i konserwowane;owoce i warzywa;oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne;produkty mleczarskie;jaja;produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych;artykuły ogólnospożywcze;pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie;produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera Formularz cenowy będący załącznikiem nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
20.1 W odniesieniu do wszystkich Części zamówienia zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a) zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę, b) w uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, co zostanie uprawdopodobnione przez wykonawcę, wykonawca, po wcześniejszym uzyskaniu zgody zamawiającego może dostarczyć produkt spełniający wymagania oferty jednakże nie gorszy od wcześniej oferowanego po cenach jednostkowych zapisanych w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mp4.piekaryslaskie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 4
ul. Ofiar Katynia 6, 41-943 Piekary Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 06:20, miejsce: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 4 ul. Ofiar Katynia 6, 41-943 Piekary Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - ryby przetworzone, mrożone i konserwowane..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II-owoce i warzywa;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - pozostałe artykuły żywnościowe;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.40.00.00-2, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - pieczywo i wyroby ciastkarskie;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - mięso i wyroby mięsne;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - mleko i produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie Piekar Śląskich w roku 2025
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- "Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej prasy kanałowej (belownicy)"
- Zmiana systematyki jednostki ewidencyjnej, dostosowanie identyfikatorów działek, budynków, lokali i jednostek rejestrowych do rozporządzenia egib. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej i zawiadomień
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.