eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryOdbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żarach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Żary: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żarach
Numer ogłoszenia: 49869 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30165 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707810, 4707874, faks 068 4707815.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żarach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach z terenów dwóch województw (lubuskiego, dolnośląskiego), w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 6 niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów medycznych o poj. 660 litrów w ilości 12 szt. (Żary, Żagań), pojemniki o poj. 120 litrów szt. 2 (Świętoszów, Osiecznica). Zamawiający zastrzega sobie, że ilość pojemników na odpady może ulec zwiększeniu w zależności od potrzeb. 3. W przypadku zużycia, uszkodzenia lub jakiejkolwiek innej przyczyny niesprawności należących do Wykonawcy pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany na sprawne, na koszt własny Wykonawcy, w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia Wykonawcy tego faktu przez Zamawiającego. 4. Ważenie odpadów odbywać sie będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej w samochodzie Wykonawcy w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć dokument poświadczający legalizację wagi. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca zaopatrzył Zamawiającego w wagę z atestem, która będzie umieszczona w miejscu składowania odpadów do każdorazowego ustalania masy odbieranych odpadów. W przypadku ważenia załadowanych pojemników Wykonawca odliczy każdorazowo wagę pustych pojemników. 5. Transport odpadów medycznych wytworzonych przez Zamawiającego odbywał się będzie pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych posiadającymi w tym względzie wszelkie upoważnienia zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie transportu towarów niebezpiecznych. 6. Wykonawca transportujący odpady jest obowiązany dostarczyć odpady do miejsca przeznaczenia odpadów i przekazać je zgodnie z art. 20 ust. 3-6 ustawy o odpadach. 7. W przypadku, gdy Wykonawca będzie prowadził zbieranie odpadów poza miejscem wytwarzania, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zezwolenie marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów, zgodnie z art. 23 ustawy o odpadach. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił unieszkodliwienie odpadów poprzez spalenie w spalarni odpadów medycznych z zachowaniem zasady bliskości określonej w art. 20 ust. 3-6 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013.21 z póżn. zm.). 9. Zamawiający wymaga aby stosowane odstępstwa od zasady bliskości, których zasady określa art. 20 ust. 6 ustawy o odpadach udokumentowane były pisemnie i przedstawione na wezwanie Zamawiającego lub uprawnionych organów nadzorujących. 10. Wskazana przez Wykonawcę spalarnia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa pozwolenia oraz wolne moce przerobowe, pozwalające w całości unieszkodliwiać odpady medyczne wytworzone przez Zamawiającego, w sposób przewidziany przepisami ustawy. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał dokument potwierdzający unieszkodliwienie każdej partii przekazanych zakaźnych odpadów medycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13.01.2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U. 2014.107). 12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania po każdym odbiorze wypełnionych i podpisanych kart przekazania odpadów z dokładnym oznaczeniem instalacji, w której wykonano unieszkodliwienie z podaniem jej lokalizacji osobno dla każdego kodu, wedle Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: a) ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2013. 1232 j.t.), b) ustawy z dnia 28 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 227, poz. 1367), c) ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2013.poz. 21 z późn. zm.), d) obowiązującymi rozporządzeniami szczegółowymi w zakresie zamówienia, e) przepisami i zaleceniami sanitarnymi i epidemiologicznymi, obowiązującymi w tym zakresie, f) przepisami b.h.p. i p. poż.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VINCO Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Cisowa 5C/5, 65-960 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 339814,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 336635,24

  • Oferta z najniższą ceną: 336635,24 / Oferta z najwyższą ceną: 341496,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.