Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ZP - 271/01/2010 na organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa finansowa małych i średnich firm
Numer ogłoszenia: 49871 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ZP - 271/01/2010 na organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa finansowa małych i średnich firm.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji szkolenia znajduje się przy ul. Wrocławskiej 8a oraz przy ul. Św. Filipa 17, Kraków. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja szkolenia pn. Obsługa finansowa małych i średnich firm dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Grupa szkoleniowa rozpocznie zajęcia w dniu 01 marca a zakończy w dniu 31 marca 2010 r. Program szkolenia obejmie: zajęcia teoretyczne (80 godzin), zajęcia praktyczne (60 godzin) z zakresu finansów małych i średnich firm, zobowiązań podatkowych, rozliczeń z tytułu wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS, księgowości finansowej, obsługa komputera i programów finansowych (Word, Excel, Internet, Płatnik, Optima, Symfonia). Program zajęć teoretycznych i praktycznych, powinien obejmować 150 godzin lekcyjnych. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216). Program kursu musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem, który wykonawca przedstawi zamawiającemu przez rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca wyposaży każdego uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia Obsługa finansowa małych i średnich firm i uzyskanie kwalifikacji. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć dostęp do serwisu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek oraz jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie. Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych i 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będą listy obecności. Kwota zwrotu kosztów przejazdu za 15 uczestników kursu została wliczona w cenę szkolenia wskazaną w punkcie 4..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONSULTING AND TRAINING INSTITUTE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CONSULTING AND TRAINING INSTITUTE SP. Z O.O.
- Consulting and Training Institute Sp. z o.o., ul. Wrocławska 8a, 30-006 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24000
Oferta z najniższą ceną: 24000 / Oferta z najwyższą ceną: 24000
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Szkolenie należy do kategorii usług szkoleniowych - 80500000-9; oznacza to, że usługi te należą do jednej z 11 kategorii usług wymienionych w załączniku II B do Dyrektywy 2004/18/WE oraz w załączniku XVII B do Dyrektywy 2004/17/WE, w stosunku do których zamawiający nie musi stosować przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający skorzystał z tego uprawnienia wskutek pilnej potrzeby przeszkolenia osób bezrobotnych.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.