Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Ruda Śląska: Utworzenie mapy akustycznej miasta Ruda Śląska wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania
Numer ogłoszenia: 49885 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie mapy akustycznej miasta Ruda Śląska wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy akustycznej miasta Ruda Śląska wraz z systemem do jej zarządzania i aktualizacji oraz udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Ruda Śląska. Pod pojęciem mapy akustycznej miasta Ruda Śląska należy rozumieć opis stanu akustycznego obszaru miasta Ruda Śląska wraz z jej graficznym przestawieniem w postaci map akustycznych. Wykonawca zrealizuje mapę akustyczną bazującą na systemie klasy GIS oraz oprogramowaniu do tworzenia map hałasu. Efektem finalnym opracowania mapy akustycznej (oprócz samych map) powinny być podsumowania tabelaryczne wynikające z danych informacji zawartych na mapie. Dane te powinny odnosić się zarówno do określenia narażenia na hałas, jak i zagrożenia hałasem osobno dla każdego rodzaju źródła hałasu i wskaźnika Ldwn i Ln w odniesieniu do niżej wymienionych aspektów: - powierzchnia obszarów narażonych i zagrożonych hałasem w danym zakresie, - liczba lokali narażonych i zagrożonych hałasem w danym zakresie, - liczba mieszkańców narażonych i zagrożonych hałasem w danym zakresie, - liczba budynków szkolnych i przedszkolnych w danym zakresie, - liczba budynków służby zdrowia, opieki społecznej i socjalnej w danym zakresie. Powstały w ten sposób przedmiot zamówienia powinien pozwalać na tworzenie nowych map, na aktualizację baz danych, szybki i łatwy dostęp do wszystkich zebranych danych oraz publikowanie informacji o stanie klimatu środowiska akustycznego na stronie internetowej Urzędu, jak również stanowić podstawę do opracowania programu ochrony środowiska przed hałasem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.82.00.00 - Serwery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł. (Słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, na kwotę co najmniej 600 000 zł brutto/każda, a ponadto każda usługa w swoim zakresie zawierała wszystkie cztery poniższe elementy: - co najmniej jedną mapę akustyczną miasta o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., wykonaną zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska z uwzględnieniem następujących źródeł hałasu: drogowego, kolejowego, tramwajowego i przemysłowego, - co najmniej jeden numeryczny model terenu dla miasta o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., - co najmniej jedno opracowanie trójwymiarowego modelu zabudowy dla miasta o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., - co najmniej jeden portal internetowy/intranetowy wraz z wdrożeniem, publikujący informacje o środowisku miasta o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., z wykorzystaniem interaktywnych map
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) min. 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przynajmniej 1 osobą z wykształceniem wyższym w zakresie akustyki albo ochrony środowiska, albo wykształceniem wyższym wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie ochrony środowiska przed hałasem, która była autorem lub członkiem zespołu autorskiego co najmniej 1 opracowania dotyczącego wykonania mapy akustycznej miasta o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., - przynamniej 1 osobą z wykształceniem wyższym informatycznym, która była autorem lub członkiem zespołu autorskiego co najmniej 1 opracowania dotyczącego wykonania mapy akustycznej miasta o ilości mieszkańców co najmniej 100 tys., - osobą lub osobami posiadającą/ymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: a) fotogrametrii i teledetekcji, b) redakcji map
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000, 00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 4. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału XVI SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówien Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówien Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: nie później niż do dnia 30.03.2012 r. , z tym, że etap I do 30.08.2011 r., a etap II do 30.03.2012 r. 2. W dniu 10.01.2011r. został złożony wniosek o dofinansowanie projektu pn. Utworzenie mapy akustycznej miasta Ruda Ślaska wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania ze srodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.4. Zarządzanie Środowiskiem Piorytet V. Środowisko Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 3. Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazania usług wykonanych (wykaz wykonanych usług).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego osób i rzeczy samochodem ciężarowo - osobowym z kierowcą, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda.
- Wykonanie rektyfikacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Basenowej 41 w Rudzie Śląskiej
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Rudzie Śląskiej przy ul. Gen. Hallera"
- ,,Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - materiały opatrunkowe"
- Remont schodów terenowych - III etap robót realizowanych w ramach zadania: "Remont dachu SP 30 przy ul. Chryzantem 10 w Rudzie Śląskiej"
- Remonty warsztatów i pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej (4 części)
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/G/26/25 "Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych"
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- Dostawa urządzenia brzegowego w klastrze z licencjami wraz z serwerem do analizy logów
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zabrodzie"
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
- Dostawa sprzetu komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.