Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-06
Golub Dobrzyń: Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie według potrzeb bieżącego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 49894 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowych Zakład Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu , ul. PTTK 11, 87-400 Golub Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6832286, faks 56 6835243.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.golubdobrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie według potrzeb bieżącego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I emulsja asfaltowa; Wymagania dotyczące materiału: Emulsja kationowa C65B3 PU/RC ( K1-65 ) z asfaltu drogowego do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A 99 dla emulsji K1-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną jednostkę lub normie europejskiej PN-EN 13808:2010 /Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych 1. W przypadku oferowania emulsji C65B3 PU/RC powinna spełniać wymagania normy europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych 2. W przypadku oferowania emulsji K1-65 powinna spełniać wymagania Aprobaty Technicznej, określonymi w Warunkach Technicznych WT Em-A 99, seria I, zeszyt 60 IBDiM tabela nr 2 CPV 44.11.36.10-4 Emulsja z dostawą do zamawiającego w ilości 140 ton (jednorazowe dostawy 18-20 ton) Część II masa mineralno-asfaltowa Masa mineralno-asfaltowa grysowo-żwirowa drobnoziarnista na gorąco o składzie zgodnym z normą PN-S-96025 do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych. CPV 44.11.36.00-1 Masa mineralno-asfaltowa z dostawą do zamawiającego w ilości 200 ton. Część III grys bazaltowy frakcji 2-5 mm i 5-8 mm Przeznaczony do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni Grys bazaltowy płukany zgodny z normą PN-EN 13043: 2004. Grys bazaltowy płukany frakcji 2-5 mm w ilości 800 ton. Grys bazaltowy płukany frakcji 5-8 mm w ilości 400 ton. CPV 14.21.23.30-2 Część IV Kruszywo wapienne frakcji 0-31,5 Kruszywo wapienne frakcji 0-31,5 w ilości 500 ton. CPV 14.21.22.00-2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.10-4, 44.11.36.00-1, 14.21.23.30-2, 14.21.22.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta nie będzie zabezpieczona wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.golubdobrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Dróg i Transportu Golub-Dobrzyń ul.PTTK 11 87-400 Golub-Dobrzyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zakład Dróg i Transportu Golub-Dobrzyń ul.PTTK 11 87-400 Golub-Dobrzyń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Emulsja asfaltowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Emulsja kationowa C65B3 PU/RC ( K1-65 ) z asfaltu drogowego do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A 99 dla emulsji K1-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną jednostkę lub normie europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych 1. W przypadku oferowania emulsji C65B3 PU/RC powinna spełniać wymagania normy europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych 2. W przypadku oferowania emulsji K1-65 powinna spełniać wymagania Aprobaty Technicznej, określonymi w Warunkach Technicznych WT Em-A 99, seria I, zeszyt 60 IBDiM tabela nr 2 CPV 44.11.36.10-4 Emulsja z dostawą do zamawiającego w ilości 140 ton (jednorazowe dostawy 18-20 ton).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Masa mineralno-asfaltowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masa mineralno-asfaltowa grysowo-żwirowa drobnoziarnista na gorąco o składzie zgodnym z normą PN-S-96025 do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych. CPV 44.11.36.00-1 Masa mineralno-asfaltowa z dostawą do zamawiającego w ilości 200 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grys bazaltowy frakcji 2-5 mm i 5-8 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeznaczony do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni Grys bazaltowy płukany zgodny z normą PN-EN 13043: 2004. Grys bazaltowy płukany frakcji 2-5 mm w ilości 800 ton. Grys bazaltowy płukany frakcji 5-8 mm w ilości 400 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kruszywo wapienne frakcji 0-31,5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywo wapienne frakcji 0-31,5 w ilości 500 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GOLUB DOBRZYŃ
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Golub-Dobrzyń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
więcej: przetargi GOLUB DOBRZYŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej do stosowania "na gorąco" na potrzeby Służb Utrzymaniowych DSDiK we Wrocławiu w roku 2025 z podziałem na zadania.
- Dostawa 165 ton kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg.
- DOSTAWA KRUSZYWA
- Dostawa kruszywa na bieżące potrzeby PGK sp. z o.o. w Wiszni Małej
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.