Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Nowogard: 1/POSTP./10
Numer ogłoszenia: 49903 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nowogard , ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4326600, faks 091 4326604.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/POSTP./10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa w postaci przeprowadzenia kursu przyuczenia do zawodu Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 14 uczestników w Oddziale Zewnętrznym w Płotach. Szkolenie winno obejmować ok. 24 godzin zajęć teoretycznych i ok. 76 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien zawierać wiadomości: 1. BHP przy robotach wykończeniowych i na poszczególnych stanowiskach pracy, 2. Dokumentacja techniczna, projekt techniczny, rysunek techniczny oraz stosowane w budownictwie przepisy prawa i normy, 3. Materiałoznawstwo: materiały budowlane, technologie, narzędzia pracy, sprzęt, 4. Praktyka: przygotowanie pomieszczeń do szpachlowania, malowania, tapetowania i wykładania podłóg, 5. Praktyka: roboty malarskie, tapeciarskie, układanie terakoty, 6. Egzamin końcowy. Zakres zajęć praktycznych kursu Technolog robót wykończeniowych w budownictwie w Oddziale Zewnętrznym w Płotach: 1. Świetlica na II piętrze pawilonu X 1: - wyrównanie, wypoziomowanie podłogi i położenie 55 m2 terakoty wraz z fugowaniem. 2. Korytarz pawilonu X 1: - jednokrotne szpachlowanie i dwukrotne malowanie sufitów o łącznej powierzchni ok. 85 m2, - jednokrotne szpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian nad lamperią o łącznej powierzchni 69,50 m2, - jednokrotne szpachlowanie i dwukrotne malowanie lamperii o łącznej powierzchni 78,27 m2, - jednokrotne malowanie drzwi o łącznej powierzchni 33,12 m2, - jednokrotne malowanie części schodów o łącznej powierzchni 13 m2. 2. Usługa w postaci przeprowadzenia kursu przyuczenia do zawodu Malarz-tapeciarz dla 14 uczestników w Oddziale Zewnętrznym w Płotach. Szkolenie winno obejmować ok. 20 godzin zajęć teoretycznych i ok. 70 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien zawierać wiadomości : 1. BHP przy robotach wykończeniowych i na poszczególnych stanowiskach pracy, 2. Rysunek techniczny, dokumentacja i projekt techniczny, 3. Ogólne informacje o materiałach budowlanych i stosowanych przy robotach malarsko-tapeciarskich narzędziach i urządzeniach, 4. Prace przygotowawcze, 5. Zajęcia praktyczne: wykonywanie robót malarskich i tapetowanie metodą natryskową, 6. Egzamin końcowy. Zakres zajęć praktycznych kursu Malarz-tapeciarz w Oddziale Zewnętrznym w Płotach: 1. Cele mieszkalne nr 104,105 na I piętrze pawilonu X 1: - jednokrotne szpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian o łącznej powierzchni 133,31 m2, - jednokrotne szpachlowanie i dwukrotne malowanie sufitów o łącznej powierzchni 77,63 m2, - jednokrotne malowanie drzwi o łącznej powierzchni 3 m2, - jednokrotne malowanie grzejników: 2 szt. o wymiarach 94/60 cm. i 2 szt. o wymiarach 100/60 cm. 2. Klatka schodowa pawilonu X 1: - jednokrotne nakładanie metodą natryskową tapety na powierzchni 25 m2, - jednokrotne malowanie grzejników: 1 szt. o wymiarach 104/60 cm, 1 szt. o wymiarach 54/60 cm., 1 szt. o wymiarach 50/60 cm. 3. Usługa w postaci przeprowadzenia kursu komputerowego z obsługą programu magazynowego dla 20 uczestników (2 grupy po 10 osób) w ZK Nowogard. Szkolenie winno obejmować ok.. 70 godzin zajęć. Program szkolenia powinien zawierać wiadomości: 1. BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, 2. Wiadomości wstępne, 3. System operacyjny Windows, 4. Edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, 5. Praktyczne zastosowanie edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego, 6. Multimedia i grafika komputerowa, 7. Nauka obsługi programu magazynowego, 8. Egzamin końcowy. 4. Usługa w postaci przeprowadzenia kursu przyuczenia do zawodu Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 14 osadzonych w Zakładzie Karnym w Nowogardzie. Szkolenie winno obejmować ok. 50 godzin zajęć teoretycznych i ok. 20 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien zawierać wiadomości: 1. Typy stosowanych wózków, 2. Budowę wózka, 3. Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy, 4. Czynności operatora w czasie pracy wózkami, 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 6. Wiadomości o dozorze technicznym, 7. Zasady budowy i działania oraz warunki techniczne obsługi butli i instalacji gazowych, 8. Zasady i warunki techniczne wykonywania wymiany butli z gazem w wózkach widłowych, 9. Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy, 10. Przepisy energetyczne i UDT, 11. Praktyczną naukę jazdy i manewrowania wózkiem widłowym, 12. Praktyczną wymianę butli pod nadzorem instruktora, 13. Egzamin końcowy. Do kosztów wykonawcy należy: 1. Koszt materiałów niezbędnych do wykonania zajęć praktycznych nie może przekroczyć 30% wartości całego kursu. 2. Potrzebne narzędzia podstawowe. 3. Badania lekarskie z zakresu medycyny pracy szkolonych osób. 4. Stosowne środki ochrony bhp, ubranie i obuwie robocze szkolonych osób. 5. Niezbędne materiały piśmiennicze. 6. Ubezpieczenie osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. 7. Wywóz odpadów, gruzu itp., powstałych w czasie realizacji kursów. Kursy muszą zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień do pracy w zawodzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3. wpis do ewidencji instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy dla miejsca wykonywania działalności przez Wykonawcę Wojewódzki Urząd Pracy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nowogardzie
ul. Zamkowa 7
72-200 Nowogard.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakład Karny w Nowogardzie ul. Zamkowa 7 72-200 Nowogard.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.