eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkirealizacja III etapu budynku hostelowo-terapeutycznego w Ośrodku Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-26

POZYCJA 49907

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: realizacja III etapu budynku hostelowo-terapeutycznego w Ośrodku Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Suwalski, do kontaktów: Małgorzata Micał, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, e-mail: starosta.bsu@powiatypolskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10 Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe Wydział Programowania Inwestycji i Rozwoju, Małgorzata Micał, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. Podlaskie, tel. 087 562 84 71, fax 087 566 47 18, e-mail: sekretariat@powiat.suwalski.pl, www.powiat.suwalski.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja III etapu budynku hostelowo-terapeutycznego w Ośrodku Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lipniak, gm. Suwałki, Powiat Suwalski, Województwo Podlaskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja III etapu budynku hostelowo - terapeutycznego w Ośrodku Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku, obejmująca wykonanie pokrycia dachu na istniejącej więźbie wraz z obróbkami, wstawienie okien. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty (protokoły odbioru, oświadczenia, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia zostały zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną, prawem budowlanym i przepisami towarzyszącymi 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.14.00 - Pokrywanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.00 - Pokrywanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje wykonanie pokrycia dachu o powierzchni 1034 m2 blachodachówką na istniejącej więźbie (dach dwupołaciowy z naczółkami i lukarnami o nachyleniu połaci 40 stopni i 45 stopni wraz z obróbkami, montaż stolarki okiennej drewnianej (powierzchnia łączna 123m2 + 15,4m2 okien połaciowych, o współczynniku przenikania ciepła Uk max=2,3W/m2M, dla okien połaciowych Ukmax=2,0 W/m2K, barwione na kolor ciemny brąz. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.10.2006; lub data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12.000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; b/ zrealizowali należycie w ciągu ostatnich 5 lat (jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą krócej niż 5 lat, to od chwili rozpoczęcia działalności) minimum 1 zamówienie obejmujące roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty (rozpoczęcia i zakończenia), miejsca wykonania i udokumentują ten fakt protokołem odbioru robót (zawierającym wartość robót oraz datę i miejsce wykonywania, zapis dotyczący należytej jakości robót) oraz rekomendacją lub referencją. (Formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ) c/ są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, d/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, e/ dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia -minimum jedną osobą, która posiada kwalifikacje wymagane prawem budowlanym do pełnienia obowiązków kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia i zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów. f/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. g/ udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; h/ zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 20 grudnia 2006 r. i/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. j/ Wykonawcy, zgodnie z art. 23 Ustawy PZP, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane jest złożenie w ofercie pełnomocnictwa. Określone w Ustawie przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia. Wszyscy wykonawcy przedłożą oświadczenia z art. 22, natomiast dokumenty potwierdzające spełnianie warunków ad. Pkt. b,d,e - łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawdzenie treści oświadczeń i dokumentów złozonych na potwierdzenie spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu metodą /spełnia/-/nie spełnia/ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie złozone na załączniku nr 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). W przypadku spółki cywilnej dołączyć potwierdzoną kserokopię umowy spółki. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoba (kierownik robót), który będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami- i wypełniony Formularz stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ). -uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w odniesieniu do kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem).W wykazie należy wskazać osobę kierownika oraz podać ogólną liczbę robotników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenie, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z protokołami odbioru robót (podać należy wartość robót oraz datę i miejsce wykonywania) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością- dołączyć rekomendacje lub referencje. (Załącznik nr 3 do SIWZ). 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji zamówienia , a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia i złożą stosowne oświadczenie. 7.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych wszystkich pracowników , w okresie 2005 i 30.06.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to z tego okresu -Załącznik nr 5 do SIWZ)- minimum 15 zatrudnionych na dzień 30.06.2006 r. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Informacja o sytuacji finansowej określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres i wypełniony formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 2,4,9, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, lub uzyskać za odpłatnością w siedzibie Zamawiającego pokój nr 226, po złożeniu pisemnego wniosku (w pokoju nr 213-sekretariat) lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym po przesłaniu zapotrzebowania- koszt SIWZ 25 zł+koszt przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 10:10, Siedziba Zamawiającego, Suwałki, ul. Noniewicza 10, pokój nr 213.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.