To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Grudziądz: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar od rzeki Wisły w rejonie wylotu Kanału Głównego, poprzez osiedle Rządz, Szosę Toruńską do ulicy Południowej w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 49925 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24455 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar od rzeki Wisły w rejonie wylotu Kanału Głównego, poprzez osiedle Rządz, Szosę Toruńską do ulicy Południowej w Grudziądzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar od rzeki Wisły w rejonie wylotu Kanału Głównego, poprzez osiedle Rządz, Szosę Toruńską do ulicy Południowej w Grudziądzu Podstawą prawną opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest: Uchwała Nr XVIII/117/11 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 listopada 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar od rzeki Wisły w rejonie wylotu Kanału Głównego, poprzez osiedle Rządz, Szosę Toruńską do ulicy Południowej w Grudziądzu. 1) Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej oraz w postaci drukowanej w następującej ilości egzemplarzy: - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wewnętrznego opiniowania - w 12 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do pierwszego czytania - w 8 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnienia - w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia - w 2 egz. - projekt planu do uchwalenia - w 4 egz. - prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - w 2 egz. - projekt planu do publikacji - w 7 egz. - opinie urbanistyczne, wyjaśnienia itp. - w 1 egz. 2) Załączniki graficzne do planu i prognozy oddziaływania na środowisko Wykonawca przekaże: - do wewnętrznego opiniowania, do pierwszego czytania, do uzgodnień, do uchwalenia - w skali oryginalnej oraz w pomniejszonej skali (format A.3) - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; - do wyłożenia oraz po uchwaleniu planu przez Radę Miejską - w skali zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (po uchwaleniu planu 2 egz. mapy zalaminowane); 3) Projekt planu wraz z załącznikami graficznymi do uchwalenia, należy przygotować również w pliku z rozszerzeniem xml, zgodnym z należy przygotować również w pliku z rozszerzeniem xml, zgodnym z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. Nr 289, poz. 1699). 4) Za dodatkowe egzemplarze materiałów Wykonawca może żądać zapłaty pokrywającej koszty ich drukowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"A-PLAN" Usługi Urbanistyczne Agnieszka Wydra
jakie przetargi wygrała firma
"A-PLAN" Usługi Urbanistyczne Agnieszka Wydra
- A-PLAN Usługi Urbanistyczne Agnieszka Wydra, ul. Grudziądzka 45, 86-302 Nowa Wieś, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24500,00
Oferta z najniższą ceną: 24500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83640,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd, drogi powiatowej nr 1384C Pokrzywno-Słup oraz drogi gminnej nr 041431C Annowo-Gruta
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.