eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruchnikOpracowania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Pruchnik: Opracowania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi
Numer ogłoszenia: 49926 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19376 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruchnik, ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu , ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizami urbanistycznymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie maksymalnie do 105 szt. kompletów dokumentów dla nieruchomości położnych w Gminie Pruchnik w tym: 1.1) opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy - do 87 szt. 1.2) opracowanie projektów decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego - do 15 szt. 1.3) opracowanie projektów zmian powyższych decyzji do 3 szt. 1.4) zamawiający zastrzega, że w/w ilości usług, stanowią ilość szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 1.5) podane ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości usług. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych usług maksymalnie do 35 % w przypadku nie wpłynięcia do Zamawiającego szacowanej ilości wniosków. 2. Na pojedynczy projekt decyzji składa się: a) analiza funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz 3. b)treść decyzji wraz z uzasadnieniem i wynikami analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu egz3. c) mapa - załącznik graficzny do decyzji z metryką decyzji i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą oraz załącznik graficzny do analizy z metryką i niezbędnymi oznaczeniami oraz legendą egz 3. 3.Wykonawca ma obowiązek gromadzić we własnym zakresie informacje niezbędne do prawidłowego wykonania projektu decyzji, w tym między innymi: dokonanie wizji w terenie pod kątem zgodności inwestycji z przepisami o ochronie przyrody, o ochronie środowiska oraz przepisami o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 3. Projekty decyzji opracowywane będą w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1588). 4. Czas na przekazanie projektu decyzji od dnia doręczenia dokumentacji. 4.1)- 14 dni dla decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 4.2)- 7 dni dla decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego, 4.3)- 7 dni dla zmian decyzji ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego 4.4)-7 dni dla zmian decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu 5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektu decyzji zawierającego część tekstową i graficzną wraz z wynikami przeprowadzonej analizy urbanistycznej w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Symetria Pracownia Urbanistyczno-Architektoniczna Tomasz Rudnik, Ul. Łukasińskiego 7, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30940,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.