Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: DOSTAWA POJAZDÓW MEDYCZNYCH PRZEZNACZONYCH DO ZADAŃ Z ZAKRESU RATOWNICTWA DROGOWEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO OSRODKA RUCHU DROGOWEGO W POZNANIU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, do kontaktów: Aleksander Kowalewicz, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, fax 061 8290187, e-mail: word.poznan@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.word.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna; Inne:zadania z zakresu brd, szkolenie, egzaminowanie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJAZDÓW MEDYCZNYCH PRZEZNACZONYCH DO ZADAŃ Z ZAKRESU RATOWNICTWA DROGOWEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO OSRODKA RUCHU DROGOWEGO W POZNANIU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań,. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy pojazdów medycznych: Zadanie nr 1. - dostawa jednego ambulansu medycznego z noszami głównymi transportowymi. Kod CPV 34114121 - 3 ZP WORD 8/pojazdy med./2006 ZAŁĄCZNIK NR 1 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO ZADANIA NR 1 WYMAGANIA TECHNICZNE AMBULANSU MEDYCZNEGO Z NOSZAMI GŁÓWNYMI TRANSPORTOWYMI Producent/firma: . Marka i model: ....... Rok produkcji: . 1. NADWOZIE 1. Pojazd fabrycznie nowy przystosowany do przewozu 4 osób (z kierowcą) w pozycji siedzącej + 1 osoba w pozycji leżącej na noszach; rocznik pojazdu bazowego i zabudowy 2006. 2. Typu furgon zamknięty o wymiarach wnętrza przystosowanych do potrzeb personelu medycznego charakteryzujący się parametrami / przedział medyczny - wysokość min. 130 cm/, długość przedziału medycznego min. 200 cm / szerokość min. 140 cm 3. Drzwi tyłu nadwozia przeszklone, dwuskrzydłowe, obejmujące całą ścianę tylną, otwierające się pod kątem 180 ? - wyposażone dodatkowo w ograniczniki oraz blokady położenia skrzydeł. Drzwi wyposażone w światła awaryjne włączające się automatycznie przy otwarciu drzwi. 4. Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieraną szybą, 5. Wizualny sygnał ostrzegający kierowcę w czasie jazdy o fakcie niecałkowitego domknięcia drzwi. 6. Centralny zamek wszystkich drzwi. 7. Autoalarm. 8. Okna w kabinie sanitarnej pokryte w 2/3 wysokości folią półprzeźroczystą. 9. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 10. Montaż koła zapasowego w sposób nie powodujący zmniejszenia prześwitu pomiędzy podwoziem a podłożem. 11.Ściana działowa oddzielająca przedział medyczny od kabiny kierowcy umożliwiająca komunikację, 12. Regulowana kolumna kierownicy, 13. Halogeny przeciwmgielne z przodu, 14. Elektrycznie sterowane szyby z przodu, 2. SILNIK 1.Wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności min. 1500 cm? 2. O mocy min. 100 KM, moment obrotowy min. 200 Nm 3. ZESPÓŁ NAPĘDOWY 1. Skrzynia biegów manualna synchronizowana: min. 5 biegów do przodu i bieg wsteczny 2. Napęd na koła przednie lub tylne 3. Układ zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej (dotyczy pojazdów z napędem na koła tylne) 4. UKŁAD HAMULCOWY 1. Z układem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania typu ABS 3. Hamulce tarczowe obu osi 5. UKŁAD KIEROWNICZY 1. Ze wspomaganiem 6. ZAWIESZENIE 1.Oś napędzana ze stabilizatorem, oś tylna - charakterystyka zawieszenia dostosowana do statycznego obciążenia ambulansu zapewniająca odpowiednią stabilność i przyczepność pojazdu podczas szybko pokonywanych zakrętów. (proszę opisać dokładnie zawieszenie przedniej i tylnej osi). 7. OGRZEWANIE I WENTYLACJA 1. Ogrzewanie cieczą chłodzącą silnik, dotyczy również przedziału medycznego 2.Mechaniczna wentylacja nawiewno - wywiewna; zapewniająca możliwość dwudziestokrotnej wymiany powietrza na godzinę w czasie postoju pojazdu 3. Klimatyzacja przedziału sanitarnego i kabiny kierowcy, 8. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 1. Alternator zapewniający odpowiednie ładowanie akumulatora 2.W pomieszczeniu dla pacjenta min. 2 gniazda/podłączenia 12V 9. OZNAKOWANIE POJAZDU 1. Belka świetlna z 2 lampami wyładowczymi stroboskopowymi w przedniej części pojazdu; z możliwością nadawania komunikatów głosowych, podświetlony napis "AMBULANS" 2. 2 niebieskie lampy pulsacyjne, na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej 3. Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po ich otwarciu 4 Pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, oraz pas barwy czerwonej dookoła pojazdu - wykonane z folii odblaskowej 5. Napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu, kolor czerwony odblaskowy 6. Oznaczenie na bokach ambulansu i drzwiach tylnych; symbolem - ratownictwo medyczne 7. Oznaczenie - napis literowy siedziby właściciela ambulansu z logo szpitala 10.OŚWIETLENIE SPECJALNE 1. Reflektor zewnętrzny z tyłu pojazdu ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, z możliwością włączania / wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak przedziału medycznego 11. SYGNALIZACJA DŹWIĘKOWA 1. Sygnał dźwiękowy modulowany o mocy 100 W, z możliwością podawania komunikatów głosem, 12. ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA 1. Kabina kierowcy przystosowana do zamontowania radiotelefonu przewoźnego, 2.antena: a) 5/8 fali b) zakres częstotliwości 168-170 MHz c) impedancje wejścia 50 Ohm d) współczynnik fali stojącej mniejszy jak 1,4 e) polaryzacje pionowa f) charakterystykę promieniowania dookolną g) odporność na działanie wiatru 55m/blokadzie h) pod anteną zamontowana zaślepka, po odkręceniu której będzie istniał dostęp do główki anteny, i) wyprowadzenie kabla antenowego i zasilania 12V do radiostacji w kabinie ambulansu 13. WYPOSAŻENIE POJAZDU 1. Wszystkie miejsca siedzące w kabinie kierowcy wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki 2. Urządzenie do wybijania szyb 3. Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym; 4. Nóż do przecinania pasów bezpieczeństwa 5. Szperacz w kabinie kierowcy na elastycznym przewodzie 6. Trójkąt ostrzegawczy, komplet kluczy z podnośnikiem, apteczka pojazdu, gaśnica, 7. Worek samorozprężalny do wentylacji wielokrotnego użytku do sterylizacji z kompletem masek dla różnych grup wiekowych (dzieci i dorośli) 14. WYPOSAŻENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO 1. Dwa fotele obrotowe z zagłówkami, z możliwością złożenia siedziska do oparcia, wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa o trzech punktach kotwiczenia - fotele w klasie M1 do potwierdzenia protokołem z badań zgodnie z REG ONZ EKG nr 14 i 17 - załączyć do oferty, 2. Na ścianach bocznych zestawy ergonomicznych zamykanych szafek i półek wykonanych z tworzywa sztucznego, zabezpieczonych przed niekontrolowanym wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów, bez ostrych krawędzi, zapewniający możliwość montażu butli tlenowych i innego sprzętu 3. Wzmocniona podłoga, wyłożona wykładziną antypoślizgową, łatwo zmywalną połączoną szczelnie z pokryciem boków zapewniająca odpływ płynów z wnętrza pojazdu, 4. Uchwyt do kroplówki na 2 szt. płynów infuzyjnych mocowany w suficie- uchwyt do kroplówki musi wytrzymać obciążenie 5 kg 5. Zabezpieczenie osób, urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem się w czasie jazdy i zabezpieczeniu przed niekontrolowanym przesunięciom w wypadku przyłożenia siły równej 10 g w kierunku: przodu, w poprzek oraz z pionie, gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia 6. Instalacja tlenowa z 1 butlą (1000l tlenu), reduktor z przepływomierzem i nawilżaczem, 7. Izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału medycznego 8. Oświetlenie charakteryzujące się parametrami nie gorszymi jak poniżej: 1) min. 2 punkty ze światłem rozproszonym 2) oświetlenie halogenowe z regulacją kąta umieszczone nad noszami - min. 1 pkt. 9. Podstawa noszy głównych umożliwiająca łatwe wprowadzenie noszy, 10. Miejsce mocowania dla butli 1000 l tlenu przy ciśnieniu roboczym 150 atm 11. Uchwyty ścienne dla personelu; 12. Podstawa z mocowaniem do umieszczenia aparatury medycznej monitorującej pacjenta 13.W przedziale medycznym znajduje się oprócz wyjścia tylnego inne wyjście pozwalające na ewakuację personelu - jest oznakowane jako wyjście awaryjne (podać oferowane rozwiązanie), 14. Nosze główne transportowe A. Nosze główne transportowe powinny posiadać następujące parametry A1) przystosowane do prowadzenia reanimacji (twarda płyta na całej ich długości) A2) z możliwością płynnej regulacji kąta nachylenia oparcia pod plecami do min. 75 stopni A3) z kompletem szybkorozpinalnych pasów zabezpieczających o regulowanej długości mocowanych bezpośrednio do ramy noszy, A4) z nie sprężynującym, konturowym materacem z tworzywa sztucznego odpornego na środki dezynfekcyjne, A5). ze składanym statywem do kroplówki umożliwiającym zamocowanie dwóch toreb z płynami infuzyjnymi A6) z systemem mocowania do podstawy A7) wyposażony w 4 kółka w tym 2 obrotowe w zakresie o 360 stopni, 2 kółka wyposażone w hamulce A8) deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty, A9) obciążenie dopuszczalne min. 150 kg 15. WYMAGANIA DODATKOWE 1. Gwarancja na ambulans i nosze główne min. 24 m-ce, 2. Gwarancja na perforację nadwozia min. 96 m-cy, 3. Komplet dokumentów umożliwiający rejestrację pojazdu jako samochodu specjalnego - karetki sanitarnej (wymagany przy dostawie pojazdów), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na zaoferowany sprzęt medyczny serwis autoryzowany na terenie Polski świadczący usługi gwarancyjne i pogwarancyjne, w tym przeglądy okresowe i naprawcze. Uwaga. Należy opisać przedmiot oferty w sposób uwzględniający wszystkie wymienione powyżej wymagania. Oferowany pojazd: - odpowiada polskiej normie PN - EN 1789 dla ambulansu PN - EN 1865 w zakresie parametrów, których Zamawiający nie określił inaczej, - spełnia określone powyżej wymagania oraz wymagania określone w SIWZ. ................, dnia ......... .............................. podpis osoby upoważnionej Zadanie nr 2. - dostawa jednego ambulansu medycznego do transportu pacjentów. Kod CPV 34114122 - 0 ZP WORD 8/pojazdy med./2006 ZAŁĄCZNIK NR 2 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO ZADANIA NR 2 WYMAGANIA TECHNICZNE AMBULANSU MEDYCZNEGO DO TRANSPORTU PACJENTÓW Producent/firma: Marka i model: ....... Rok produkcji: . 1. NADWOZIE 1. Pojazd fabrycznie nowy przystosowany do przewozu minimum 7 osób (z kierowcą) w pozycji siedzącej; rocznik pojazdu bazowego i zabudowy 2006. 2. Typu furgon zamknięty o wymiarach wnętrza - wysokość min. 130 cm/, długość min. 200 cm / szerokość min. 140 cm. 3. Drzwi tyłu nadwozia przeszklone, dwuskrzydłowe, obejmujące całą ścianę tylną, otwierające się pod kątem 180 ? - wyposażone dodatkowo w ograniczniki oraz blokady położenia skrzydeł. Drzwi wyposażone w światła awaryjne włączające się automatycznie przy otwarciu drzwi. 4. Pełne przeszklenie pojazdu, 5. Wizualny sygnał ostrzegający kierowcę w czasie jazdy o fakcie niecałkowitego domknięcia drzwi. 6. Centralny zamek wszystkich drzwi. 7. Autoalarm. 8. Poduszka powietrzna dla kierowcy 9. Montaż koła zapasowego w sposób nie powodujący zmniejszenia prześwitu pomiędzy podwoziem a podłożem. 10. Regulowana kolumna kierownicy, 11. Halogeny przeciwmgielne z przodu, 12. Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, 2. SILNIK 1.Wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności min. 1800 cm? 2. O mocy min. 100 KM, moment obrotowy min. 200 Nm 3. ZESPÓŁ NAPĘDOWY 1. Skrzynia biegów manualna synchronizowana: min. 5 biegów do przodu i bieg wsteczny 2. Napęd na koła przednie lub tylne 3. Układ zapobiegający poślizgowi kół osi napędzanej (dotyczy pojazdów z napędem na koła tylne) 4. UKŁAD HAMULCOWY 1. Z układem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania typu ABS 2. Hamulce tarczowe obu osi 5. UKŁAD KIEROWNICZY 1. Ze wspomaganiem 6. ZAWIESZENIE 1.Oś napędzana ze stabilizatorem, oś tylna - charakterystyka zawieszenia dostosowana do statycznego obciążenia ambulansu zapewniająca odpowiednią stabilność i przyczepność pojazdu podczas szybko pokonywanych zakrętów. (proszę opisać dokładnie zawieszenie przedniej i tylnej osi). 7. OGRZEWANIE I WENTYLACJA 1. Ogrzewanie cieczą chłodzącą silnik, 2. Klimatyzacja, 8. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 1. Alternator zapewniający odpowiednie ładowanie akumulatora 2.W pomieszczeniu dla pacjenta min. 1 gniazdo/podłączenia 12V 9. OZNAKOWANIE POJAZDU 1. Belka świetlna z 2 lampami wyładowczymi stroboskopowymi w przedniej części pojazdu; z możliwością nadawania komunikatów głosowych, podświetlony napis "AMBULANS" 2. 2 niebieskie lampy pulsacyjne, na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej 3. Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po ich otwarciu 4 Pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, oraz pas barwy czerwonej dookoła pojazdu- wykonane z folii odblaskowej 5. Napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu, kolor czerwony odblaskowy 6. Oznaczenie na bokach ambulansu i drzwiach tylnych symbolem - ratownictwo medyczne 7. Oznaczenie - napis literowy siedziby właściciela ambulansu z logo szpitala 10. SYGNALIZACJA DŹWIĘKOWA 1. Sygnał dźwiękowy modulowany o mocy 100 W, z możliwością podawania komunikatów głosem, 11. ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA 1. Kabina kierowcy przystosowana do zamontowania radiotelefonu przewoźnego, 2.antena: a) 5/8 fali b) zakres częstotliwości 168-170 MHz c) impedancje wejścia 50 Ohm d) współczynnik fali stojącej mniejszy jak 1,4 e) polaryzacje pionowa f) charakterystykę promieniowania dookolną g) odporność na działanie wiatru 55m/blokadzie h) pod anteną zamontowana zaślepka, po odkręceniu której będzie istniał dostęp do główki anteny, i) wyprowadzenie kabla antenowego i zasilania 12V do radiostacji w kabinie ambulansu 12. WYPOSAŻENIE POJAZDU 1. Wszystkie miejsca siedzące w kabinie kierowcy wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki 2. Urządzenie do wybijania szyb 3. Nóż do przecinania pasów bezpieczeństwa 4. Szperacz w kabinie kierowcy na elastycznym przewodzie 5. Trójkąt ostrzegawczy, komplet kluczy z podnośnikiem, apteczka pojazdu, gaśnica 6. Worek samorozprężalny do wentylacji wielokrotnego użytku do sterylizacji z kompletem masek dla różnych grup wiekowych (dzieci i dorośli) 13. WYPOSAŻENIE 1. Wzmocniona podłoga, wyłożona wykładziną antypoślizgową, 2. Instalacja tlenowa z 1 butlą tlenu min. 100 l, reduktor z przepływomierzem i nawilżaczem, 3. Izolacja dźwiękowo-termiczna, 4. Oświetlenie - min. 2 pkt. świetlne w suficie. 14. WYMAGANIA DODATKOWE 1. Gwarancja na ambulans min. 24 m-ce, 2. Gwarancja na perforację nadwozia min. 96 m-cy, 3. Komplet dokumentów umożliwiający rejestrację pojazdu jako samochodu specjalnego - karetki sanitarnej (wymagany przy dostawie pojazdów), Uwaga. Należy opisać przedmiot oferty w sposób uwzględniający wszystkie wymienione powyżej wymagania. Oferowany pojazd: - spełnia określone powyżej wymagania oraz wymagania określone w SIWZ. ................, dnia ......... .............................. podpis osoby upoważnionej Zadanie nr 3 - dostawa dwóch ambulansów medycznych z wyposażeniem medycznym. Kod CPV 34114110 - 3 ZP WORD 8/pojazdy med./ 2006 ZAŁĄCZNIK NR 3 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO ZADANIA NR 3 na dostawę dwóch ambulansów medycznych z wyposażeniem medycznym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu z przeznaczeniem dla ratownictwa drogowego Wymagania przedmiotu zamówienia według następujących parametrów : Producent/firma: . Marka i model: . Rok produkcji: . Lp. /Wymagane parametry /Oferowane rzeczywiste parametry (kolumnę wypełnia wykonawca I. NADWOZIE 1. Typu furgon z izolacją termiczną, częściowo przeszklony z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu. 2. Kabina kierowcy trzyosobowa, wyposażona w poduszkę powietrzną dla kierowcy. 3. Wysokość przedziału medycznego min. 1,85 m. 4. Długość przedziału medycznego min. 3,20 m. 5. Szerokość przedziału medycznego min. 1,60 m. 6. Powyższe parametry dotyczące kolejno: wysokości, długości oraz szerokości przedziału medycznego będą potwierdzone w oryginalnym firmowym katalogu producenta zawierającym opis modelu i wersji proponowanego pojazdu - załączyć do oferty. 7. Drzwi tylne dwuskrzydłowe, przeszklone, o kącie otwarcia min. 180° - max. 270°, z blokadami otwarcia na kąt 90°. 8. Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu, z otwieraną szybą, ze stopniem stałym wewnętrznym lub wysuwanym zewnętrznym przy otwarciu-zamknięciu drzwi. 9. Szyby przedziału medycznego zmatowione do 2/3 wysokości. 10. Tachograf z możliwością rejestracji włączenia urządzeń sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej. 11. Lakierowanie w kolorze białym. 12. Stopień tylny stanowiący zderzak tylny ochronny amortyzowany w płaszczyźnie poziomej. 13. Centralny zamek wszystkich drzwi sterowany pilotem. 14. Autoalarm. 15. Lusterka boczne, podgrzewane. 16. Zgodność pojazdu z polską normą PN - EN 1789 w zakresie parametrów, których Zamawiający nie określił inaczej, posiadane wyniki testów zderzeniowych, inne potwierdzenia spełniania wymagań, certyfikaty dla ambulansu - załączyć do oferty. II SILNIK 1. Moc silnika min. 120 kM. 2. Moment obrotowy min. 270 Nm, 3. Silnik wysokoprężny z zapłonem samoczynnym, turboładowany, zapewniający przyspieszenie pozwalające na sprawną pracę w ruchu miejskim. III ZESPÓŁ NAPĘDOWY 1. Napęd na koła przednie lub tylne. 2. Skrzynia biegów manualna synchronizowana lub automatyczna (6 biegów + wsteczny), Układ zapobiegający poślizgowi przy ruszaniu kół osi napędzanej - obowiązkowy przy napędzie na tylną oś. IV ZAWIESZENIE 1. Zapewniające odpowiednią stabilizację auta na zakrętach, gwarantujące dobrą przyczepność kół do nawierzchni, stabilność w trudnym terenie i odpowiedni komfort transportu chorego; zawieszenie dostosowane do ciężaru zabudowy i ilości osób. V UKŁAD HAMULCOWY 1. Ze wspomaganiem, z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania ABS połączony z elektronicznym systemem podziału siły hamowania (określanym w skrócie najczęściej jako EDS, EBV, EBD, itp.) zapewniającym utrzymanie stabilności i przyczepności pojazdu podczas ruszania czy hamowania w niekorzystnych warunkach drogowych. VI UKŁAD KIEROWNICZY 1. Ze wspomaganiem. 2. Mała obrysowa średnica zawracania (między ścianami) zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresie niezbędnego wyposażenia. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. (Dz.U. 32 poz.262, 2003r z późn.zm.) VII OGRZEWANIE I WENTYLACJA VIII INSTALACJA ELEKTRYCZNA 1. Alternator zapewniający ładowanie zespołu dwóch akumulatorów o odpowiednio dużej mocy , min. 1200 W. 2. Zespół dwóch akumulatorów o pojemności min. 160 Ah do zasilania wszystkich odbiorników prądu. 3. Zasilanie zewnętrzne 230V z dwoma gniazdami wewnętrznymi uniemożliwiającymi rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym i automatycznym układem ładowania obu akumulatorów, pokrywające zapotrzebowanie na energię elektryczną wszystkich urządzeń ambulansu. 4. Minimum 3 gniazda 12V typu Hella lub równoważne w przedziale medycznym umiejscowione na lewej ścianie (w tym jedno dla dużego poboru mocy, przewód elektryczny o odpowiednio dużym przekroju) do podłączenia urządzeń medycznych. IX OZNAKOWANIE POJAZDU 1. Oznakowanie i wyposażenie w urządzenia sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej zgodnie z wymaganiami przepisów o ruchu drogowym. 2. Belka świetlna z czterema lampami wyładowczymi w przedniej części pojazdu. 3. Dwie niebieskie lampy pulsacyjne typu wyładowczego na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej. 4. Belka świetlna niebieska umieszczona w tylnej części dachu z dwoma lampami. 5. Lampy świateł pozycyjnych na drzwiach tylnych otwartych pod kątem 180 stopni lub więcej. 6. Pas odblaskowy barwy niebieskiej i czerwonej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, pas fluorescencyjny barwy czerwonej nad niebieskim, 7. Napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu i z tyłu pojazdu nad oknami drzwi. 8. Standardowe oznaczenie karetki na bokach i drzwiach tylnych. 9. Oznakowanie symbolem ratownictwa drogowego "W" odblaskowe wpisanym w okrąg. 10. Dodatkowo zostanie umieszczony napis placówki medycznej, która otrzyma niniejszy ambulans. X OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO 1. Światło rozproszone (świetlówki) umieszczone po obu stronach górnej części przedziału medycznego (min.6 punktów świetlnych), 2. Oświetlenie punktowe - (2 regulowane halogenowe punkty świetlne) nad noszami w suficie umożliwiające bezpieczną obsługę pacjenta oraz halogen nad blatem roboczym. XI OŚWIETLENIE SPECJALNE I DODATKOWE 1. Zewnętrzne reflektory z trzech stron pojazdu ze światłem rozproszonym do oświetlenia akcji, po dwa z każdej strony, 2. Kierunkowskazy w tylnej, górnej części nadwozia. 3. Szperacz umieszczony w kabinie kierowcy na elastycznym przewodzie. 4. Światła przednie przeciwmgielne (halogeny) XII SYGNALIZACJA DŹWIĘKOWA 1. Sygnał dźwiękowy modulowany dużej mocy, zmiana modulacji poprzez naciśnięcie klaksonu pojazdu, sterowanie sygnalizacją poprzez manipulator na elastycznym przewodzie zamontowanym w zasięgu rąk kierowcy, głośnik min. 100 W zamontowany w komorze silnika zwrócony ku przodowi pojazdu. XIII ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA 1. Kabina kierowcy wyposażona w możliwość zainstalowania radiotelefonu przewoźnego, instalacja wmontowana do samochodu z anteną dachową. XIV WYPOSAŻENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO 1. Na lewej ścianie zespół szafek i półek zabezpieczonych przed niekontrolowanym wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów. 2. Wzmocniona podłoga umożliwiająca mocowanie ruchomej podstawy pod nosze główne. 3. Podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. 4. Ściany boczne, sufit pokryte płytami z tworzywa sztucznego, antystatycznymi, niepalnymi, nietoksycznymi, łatwo zmywalnymi, w kolorze białym, o bardzo dużej trwałości na uszkodzenia mechaniczne i zmianę barwy. 5. Uchwyt przy wejściu wspomagający wsiadanie po lewej stronie drzwi przesuwnych. 6. Szafa na leki i materiały medyczne. 7. Schowek na wyposażenie ortopedyczne. 8. Pozioma, zamykana szafka pod sufitem na całej długości przedziału. 9. Szafka + mocowanie na butle tlenowe przy tylnich drzwiach. 10. Zespół szuflad naprzeciwko drzwi przesuwnych. 11. Kosz na odpady. 12. Szyna do mocowania sprzętu medycznego na lewej ścianie. 13. Instalacja tlenowa zakończona znormalizowanym szybkozłączem - typu AGA lub równoważnym. 14. Uchwyty na suficie do dwóch pojemników z płynem infuzyjnym. 15. Uchwyty na torby lub walizki standardowe z natychmiastowym dostępem od strony przedziału medycznego. 16. Pojemnik z podgrzewaczem płynów infuzyjnych. 17. Minimum 2 gniazda poboru tlenu na lewej ścianie i jedno w suficie, centralnie nad noszami. 18. Dwie butle tlenowe z reduktorami 10l o znormalizowanych wymiarach butli i złączy z trójnikiem w celu korzystania z dwóch butli równocześnie. 19. Instalacja próżniowa z gniazdem na lewej ścianie. 20. Pojemnik 1l na wydzielinę z uchwytem ściennym. 21. Pojemnik na cewniki. 22. Miejsce mocowania dla noszy podbierających. 23. Miejsce mocowania krzesła kardiologicznego. 24. Miejsce mocowania deski ortopedycznej. 25. Miejsce mocowania defibrylatora umożliwiające korzystanie w czasie jazdy. 26. Miejsce mocowania respiratora umożliwiające korzystanie w czasie jazdy. 27. Uchwyt do mocowania dodatkowej butli do respiratora. 28. Miejsce mocowania ssaka elektrycznego. 29. Stół medyczny pod nosze główne z wysuwem, przesuwem bocznym do osi pojazdu i możliwością przechyłu do pozycji Trendelenburga (jeśli oferowane nosze nie mają tej pozycji). 30. Dwa fotele obrotowe z zagłówkami na prawej ścianie wyposażone w bezwładnościowe, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, podłokietniki i zagłówki, ze składanymi do pionu siedziskami wspomaganymi pneumatycznie lub mechanicznie. 31. Wygodny fotel (nie może być siedzisko) na ścianie działowej usytuowany tyłem do kierunku jazdy, z pasem biodrowym bezwładnościowym i zagłówkiem. 32. Wszystkie fotele w klasie M1 do potwierdzenia protokołem z badań zgodnie z REG ONZ EKG nr 14 i 17 - załączyć do oferty. 33. Kabina kierowcy oddzielona jest od przedziału medycznego przeszkloną przegrodą z możliwością komunikacji kierowcy z personelem medycznym przy równoczesnej możliwości oddzielenia obu przedziałów. 34. Zabezpieczenie urządzeń oraz elementów wyposażenia przez ewentualnym przesunięciem podczas jazdy z jednoczesną gwarancją dostępu i użycia XV. NOSZE GŁÓWNE 1. Typ STRYKER M1 lub równoważne na transporterze wielopoziomowym o parametrach nie mniejszych niż: 1.1 Wielozadaniowe, umożliwiające resuscytację na noszach (twarde podłoże), umożliwiające płynne uniesienie tułowia. 1.2.System szybkiego, bezpiecznego łączenia z transporterem. 1.3. Z kompletem pasów zabezpieczających o regulowanej długości mocowanych bezpośrednio do ramy noszy. 1.4. Z materacem konturowym z tworzywa sztucznego nie przyjmującego brudu ani krwi. 1.5. Z uchwytem na pojemnik z płynem infuzyjnym. 1.6. Z systemem zabezpieczającym transport małych dzieci. 1.7. Z możliwością zmniejszenia napięcia mięśni brzucha pacjenta (potrójnie łamane). XVI TRANSPORTER NOSZY GŁÓWNYCH 1. Wielopoziomowy z niezależną regulacją wysokości przedniej i tylnej części. 1.1. System błyskawicznego łączenia z noszami i podstawą noszy. 1.2. Z możliwością ustawienia noszy na transporterze w obu kierunkach. 1.3. Z możliwością prowadzenia transportera bokiem, z możliwością blokady kierunku jazdy na wprost, dwa koła z hamulcami. 1.4. Możliwość ustawienia pozycji drenażowych (Trendelenberga i Fowlera). 1.5. Regulacja wysokości w sześciu poziomach. 1.6. Kółka duże, obrotowe, hamulce na dwóch kółkach. 1.7. Obciążenie dopuszczalne co najmniej 200 kg. 1.8. Zamontowanie po obu stronach składanych poręczy bocznych zapewniających bezpieczeństwo podczas transportu i wygodę podczas przekładania pacjenta z transportera na łóżko w szpitalu. Załączyć folder oferowanego zestawu transportowego i deklarację zgodności CE. XVII SPRZĘT MEDYCZNY 1.1. Respirator transportowy o parametrach nie gorszych niż określonych w opisie na zasilanie pneumatyczne , sterowanie pracą wyłącznie pneumatyczne. 1.2. Alarmy elektroniczne - alarmy niskiego i wysokiego ciśnienia w drogach oddechowych. 1.3. Regulacja objętości oddechu min. 200ml -1200ml. 1.4. Regulacja częstości 12-20 na min. 1.5. Zastawka bezpieczeństwa - 60 cmH2O. 1.6. Dwustopniowa wartość stężenie tlenu 1. 100% 2 . w zakresie 60 - 45 %. 1.7. Możliwość oddechu spontanicznego pacjenta bez przerywania pracy respiratora. 1.8. Zużycie tlenu do pracy nie więcej niż 0,5 l/min. 1.9. Podać markę i model respiratora, załączyć jego folder i deklarację CE. 2.0. Defibrylator/monitor o parametrach nie gorszych niż wymienione poniżej: Zasilanie - ładowanie akumulatorów 2.1. Akumulatorowe 2.2. Liczba akumulatorów i ich pojemność (Ah) w aparacie - (podać). 2.3. System ładowania akumulatorów z AC 230 V 50 Hz +/- 10% oraz DC 12 V - (opisać). 2.4. System zasilania / ładowania akumulatorów umożliwiający nieprzerywaną pracę defibrylatora przez okres min.6 godzin bez konieczności bezpośredniego podłączania defibrylatora do zasilania AC lub DC przy pracy z pełnym obciążeniem (monitorowanie, stymulacja ciągła , saturacja, pomiar ciśnienia co 5 min., defibrylacja min. 50 wyładowań 360 J itp.) - (opisać). 2.5. Stacja ładująco - rekondycjonująca akumulatory - (opcja). Funkcje / cechy 2.6. Urządzenie przenośne - (opisać). 2.7. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim (komunikaty na ekranie i komendy głosowe). 2.8. Urządzenie z możliwością transmisji danych medycznych i przebiegów wszystkich mierzonych parametrów przez telefon komórkowy do systemu odbiorczego klasy medycznej -dołączyć Certyfikat CE lub deklarację zgodności systemu odbiorczego oraz potwierdzenie wystawione przez producenta/upoważnionego przedstawiciela że oferowany defibrylator z nim współpracować. Defibrylacja 2.9. Łyżki defibrylatora dla dorosłych i dla Dzieci. 3.0. Elektrody defibrylująco-stymulująco- monitorujące - 2 szt. przy aparacie. 3.1.Defibrylacja ręczna. 3.2. Defibrylacja półautomatyczna AED. 3.3. Zakres dostarczanej energii (J ) w zakresie min.5 do 360 J. 3.4. Ilość poziomów energetycznych dla defibrylacji zewnętrznej min. 13. 3.5. Dwufazowa fala defibrylacji. 3.6. Kardiowersja. Stymulacja zewnętrzna 3.7. Tryb stymulacji "na żądanie" "asynchroniczny" - (podać). 3.8. Zakres regulacji częstości impulsów stymulujących - min.50 - 140. 3.9. Zakres regulacji amplitudy impulsów stymulujących (mA) - min. 40 -150 mA. Monitorowanie EKG 4.0. Liczba monitorowanych kanałów 12. 4.1. Możliwość konfiguracji kabla EKG do pomiaru tylko przez odprowadzenia kończynowe, lub kończynowe i przedsercowe. 4.2. Analiza uniesienia odcinka S-T. 4.3. Trendy czasowe mierzonych parametrów (także odcinka S-T) - ekran i wydruk. 4.4. Interpretacja i analiza przebiegu EKG w zależności od wieku pacjenta. Ekran 4.5. Typ/rodzaj ekranu -LCD - kolorowy lub EL - elektroluminescencyjny- (podać typ). 4.6. Przekątna ekranu min. 5" . 4.7. Rozdzielczość - (podać). 4.8. Liczba krzywych dynamicznych EKG przedstawianych na ekranie - min 2. Alarmy mierzonych parametrów 4.9. istniejące alarmy - (opisać). Drukarka min. 60 mm 5.0. Szerokość papieru - (podać). 5.1. Liczba kanałów jednocześnie drukowanych - min. 3. 5.2. Prędkość przesuwu papieru - (podać). Inne wymagania 5.3. Możliwość archiwizacji przebiegu pracy aparatu, stanu pacjenta, odcinków krzywej EKG wykonanych czynności i wydarzeń w pamięci oraz wydruk tych informacji , możliwość teletransmisji danych z archiwum - (opisać). 5.4. Załączyć folder oferowanego defibrylatora i deklarację zgodności CE. XVIII DODATKOWE WYPOSAŻENIE 1. Gaśnica w części ambulansu służącej do przewozu pacjentów. 2. Urządzenie do wybijania szyb. 3. Nóż do przecinania pasów bezpieczeństwa. 4. Trójkąt ostrzegawczy XIX DODATKOWE WYMAGANIA 1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2006 - dotyczy zarówno pojazdu bazowego i zabudowy przedziału medycznego. 2. Zaoferowany sprzęt medyczny wyłącznie fabrycznie nowy. 3. Gwarancja na ambulans i nosze główne z transporterem noszy głównych min. 24 miesiące - załączyć do oferty. 4. Gwarancja na perforację nadwozia - minimum 60 miesięcy - załączyć do oferty. 5. Ważna homologacja pojazdu w Polsce (na samochód bazowy i zabudowę) jako pojazdu skompletowanego - załączyć do oferty. 6.Certyfikaty CE (normy europejskie), ewentualnie potwierdzenie spełnienia wymagań na: - nosze główne z transporterem noszy głównych - respirator, - defibrylator, załączyć do oferty. 7. Komplet dokumentów umożliwiający rejestrację pojazdu jako ambulansu medycznego (wymagany przy dostawie pojazdów). 8. Deklaracje zgodności, dokumenty potwierdzające zgodność urządzeń z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej - załączyć do oferty. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na zaoferowany sprzęt medyczny serwis autoryzowany na terenie Polski świadczący usługi gwarancyjne i pogwarancyjne, w tym przeglądy okresowe i naprawcze. Oferowany pojazd: - odpowiada polskiej normie PN - EN 1789 dla ambulansu drogowego i PN - EN 1865 w zakresie parametrów, których Zamawiający nie określił inaczej, - spełnia określone powyżej wymagania oraz wymagania określone w SIWZ. ..................... ...................... Miejsce i data /podpis wykonawcy/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry, oraz dodatkowe wymagania zawiera do zadania nr 1. - załącznik nr 1., do zadania nr 2. - załącznik nr 2., do zadania nr 3 - załącznik nr 3. Pojazdy muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 98 poz.602 z późn.zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. Pojazdy muszą spełniać wymogi określone w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32,poz.262). Pojazdy muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania określone w siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca oświadcza, że parametry techniczne każdego ambulansu oraz ich wyposażenia są zgodne z ofertą złożoną do przetargu nr ZP WORD8/pojazdy med./2006 i spełniają wymagania określone w siwz. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze Oryginalny kod CPV: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przetarg o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro, a mniejszej od wartości wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137.000 euro, zgodnie z art.10 ust.1 i art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 15
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców: 1/ którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na mocy art.22 ust. 1 Pzp. 2/ o których mowa w art.24 ust. 1 Pzp. 3/ wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 4/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5/ nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę: 1/jeśli jest niezgodna z ustawą, 2/ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3/jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4/ jeśli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5/ została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6/ zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 Pzp. 7/ wykonawcy, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8/nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez wykonawców do oferty. Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zostanie zawarta na druku ZP 17 zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. wykonawca składa : a/ koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym. b/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d/ aktualną informacje z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ aktualną informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1, 2, 3 Pzp. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia wykonawca składa : wykaz wykonanych dostaw - minimum dwóch, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie (referencje dot. dostawy pojazdów dla potrzeb ratownictwa drogowego, medycznego lub transportu chorych). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605). Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, wykonawca składa wraz z tłumaczeniem ich na język polski . Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl SIWZ można uzyskać bezpłatnie, w sekretariacie WORD Poznań. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 09:30, Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej WORD Poznań , ul. Wilczak 53.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: DOSTAWA POJAZDÓW MEDYCZNYCH PRZEZNACZONYCH DO ZADAŃ Z ZAKRESU RATOWNICTWA DROGOWEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO OSRODKA RUCHU DROGOWEGO W POZNANIU. 1) Krótki opis: dostawa jednego ambulansu medycznego z noszami głównymi transportowymi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21. 3) Wielkość lub zakres: przetarg o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: DOSTAWA POJAZDÓW MEDYCZNYCH PRZEZNACZONYCH DO ZADAŃ Z ZAKRESU RATOWNICTWA DROGOWEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO OSRODKA RUCHU DROGOWEGO W POZNANIU. 1) Krótki opis: dostawa jednego ambulansu medycznego do transportu pacjentów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22. 3) Wielkość lub zakres: przetarg o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: DOSTAWA POJAZDÓW MEDYCZNYCH PRZEZNACZONYCH DO ZADAŃ Z ZAKRESU RATOWNICTWA DROGOWEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO OSRODKA RUCHU DROGOWEGO W POZNANIU. 1) Krótki opis: dostawa dwóch ambulansów medycznych z wyposażeniem medycznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10. 3) Wielkość lub zakres: przetarg o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000euro, a mniejszej od wartości wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137.000 euro, zgodnie z art.10 ust.1 i art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 20 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.