Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa 390 kpl. ubrań specjalnych strażaka PSP dla komend miejskich i powiatowych woj. kujawsko-pomorskiego - WT - 2370/4/06 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, do kontaktów: Wojciech Kubiak, ul. Prosta 32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 658-01-44; 602 257-384, e-mail: wojtek_k1@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kujawy.psp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 390 kpl. ubrań specjalnych strażaka PSP dla komend miejskich i powiatowych woj. kujawsko-pomorskiego - WT - 2370/4/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 390 kpl. ubrań specjalnych strażaka PSP dla komend miejskich i powiatowych woj. kujawsko-pomorskiego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, co najmniej 2 dostaw o wartości powyżej 300 000 zł. każda lub 4 o wartości powyżej 150 000 zł. każda o podobnym charakterze z ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za okres dotychczasowej działalności. 3 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie min. 400 000 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. 6. Deklaracja zgodności sporządzona zgodnie z § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259 poz. 2173) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna Kod CPV wg słownika 2008: 18.41.00.00 - Odzież specjalna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 390 kpl. ubrań specjalnych strażaka PSP 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę nie może podlegac wykluczeniom z mocy art. 24 ust. 1 i 2, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy zobiowiązani są do złożenia dokumentów, które szczegółowo wymienione są w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, co najmniej 2 dostaw o wartości powyżej 300 000 zł. każda lub 4 o wartości powyżej 150 000 zł. każda o podobnym charakterze z ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za okres dotychczasowej działalności. 3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie min. 400 000 zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Deklaracja zgodności sporządzona zgodnie z § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259 poz. 2173)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 40 2. Parametry techniczne 60 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawy.psp.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa sprzątania w części A budynku RDLP w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Skuteczna komunikacja jako narzędzie pracy w zespole dla 15 pracowników KP WK OHP"
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie stacjonarnego Magazynu Energii (BESS - Battery Energy Storage System), przeznaczonego między innymi do świadczenia usług sieciowych
- Opracowanie dokumentu pn. "Docelowy układ sieci publicznego transportu zbiorowego Metropolii Toruńskiej"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dostawa strojów na zajęcia teatralne w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.