eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkSzkolenie pn. Referent ds. obsługi biura

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Lębork: Szkolenie pn. Referent ds. obsługi biura
Numer ogłoszenia: 499494 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439296 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 8623744,8623728,8667119, faks 0-59 8667130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pn. Referent ds. obsługi biura.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: Referent ds. obsługi biura. Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne - Kod CPV 80 40 00 00-8 i zakresie tematycznym: - zajęcia aktywizacyjno- motywacyjne (moje mocne i słabe strony, radzenie sobie ze stresem i niepowodzeniami, budowanie poczucia własnej wartości, motywacja do działania, asertywność, kształtowanie własnego wizerunku) (35 godz.); - prawo pracy, zagadnienia z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, bhp; pierwsza pomoc przedmedyczna; zagadnienia związane z zawodem (zasady organizacji i techniki pracy biurowej i w archiwum, obsługa urządzeń biurowych i systemów informatycznych, obieg dokumentacji w firmie, sposoby zabezpieczenia i przechowywania dokumentacji, zasady redagowania pism oraz korespondencji, obsługa klienta, ochrona danych osobowych, podstawy obsługi komputera- system Windows XP i pakiet MS Office, obsługa kasy fiskalnej, inne) (135 godz.); - praktyka zawodowa (180 godz.). Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się na internetowej bazie danych, założonej na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Liczba osób do przeszkolenia : 8 osób. Ilość godzin - 350 godzin zegarowych: - zajęcia teoretyczne i ćwiczenia - 170 godz. (zajęcia od pon.- pt. w godzinach od 8.00-16.00, maksymalnie 7 godz. dziennie);- praktyka zawodowa - 180 godz. (maksymalnie 7 godz. dziennie po uzgodnieniu z pracodawcą, na terenie powiatu lęborskiego). - grudzień 2012r.- 35 godz., - styczeń 2013r.- 150 godz., - luty 2013r. - 140 godz., - marzec 2013r.- 25 godz. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić zajęcia codziennie od poniedziałku do piątku. Dzienny wymiar godzin zegarowych wynosi 3-7 godz. Sumaryczna liczba godzin szkolenia łącznie z przerwami musi wynosić 350 godzin zegarowych dla każdej grupy, gdzie na 1 godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Miejsce realizacji szkolenia: Lębork.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.4 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIEDZA Ośrodek Szkoleniowo- Badawczy, ul. M. C. Skłodowskiej 3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.