Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Warszawa: Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą recepcyjno - informacyjną w Bemowskim Centrum Kultury w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, przy ul. Górczewskiej 201 w Warszawie oraz w Amfiteatrze Bemowo, przy ul. Raginisa w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 499708 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bemowskie Centrum Kultury , ul. Górczewska 201, 01-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5320400, faks 022 5320400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://artbem.pl/artbem_bipnew.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą recepcyjno - informacyjną w Bemowskim Centrum Kultury w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, przy ul. Górczewskiej 201 w Warszawie oraz w Amfiteatrze Bemowo, przy ul. Raginisa w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa stała ochrona osób i mienia wraz z obsługą recepcyjno - informacyjną w Bemowskim Centrum Kultury w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy z siedzibą przy ul. Górczewskiej 201 w Warszawie oraz w Amfiteatrze Bemowo przy ul. Raginisa w Warszawie przez licencjonowanych pracowników ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2005 r. nr 145 poz. 1221 ze zm.) oraz wykonywanie czynności wynikających z tej ustawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,-zł. (Słownie: cztery tysiące zł. 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: a)Aktualną koncesję na czas trwania umowy, wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. b)Spełnienie Międzynarodowej Normy określającej wymagania, jakie powinien spełniać system zarządzania jakością w Organizacji. Na potwierdzenie należy złożyć: Aktualny certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia ,nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz dwóch usług zrealizowanych lub realizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług w zakresie ochrony wraz z obsługą recepcyjno-informacyjną w budynkach użyteczności publicznej, których wartość (każdej usługi) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 100 000 zł. brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek mogą wykonawcy spełniać łącznie. Do wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie/lub wykonywanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia ,nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz minimum 6 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i które: - posiadają licencję min. I stopnia Pracownika Ochrony -6 osób; - posiadają aktualne zaświadczenie o ukończeniu kursu udzielania pierwszej pomocy oraz p. poż. -6 osób - posiadają minimum trzy letnie doświadczenie w punkcie recepcyjno - informacyjnym - 6 osób W/w osoby muszą posiadać ukończony kursu udzielania pierwszej pomocy oraz p.poż, oraz posiadać minimum trzy letnie doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia w tym obsługa w punkcie recepcyjno - informacyjnym. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek mogą wykonawcy spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia ,nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą Polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez co najmniej jednego Wykonawcę. Zamawiający żąda załączenia do oferty kopii dokumentu ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem dokonania zapłaty. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia ,nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę w zawartej umowie : -w zakresie zmiany osób (pracowników ochrony) wskazanych w ofercie, zmieniona osoba musi spełnić warunki określone w SIWZ. Każdorazowa zmiana na stanowisku pracownika ochrony wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego poprzez dostarczenie zaktualizowanego dokumentu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artbem.pl/artbem_bip.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bemowskie Centrum Kultury w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Górczewska 201, 01-459 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Bemowskie Centrum Kultury w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Górczewska 201, 01-459 Warszawa pok.315 IIp. Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej nieruchomości i mienia IPIŚ PAN w Zabrzu przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 34".
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksu sportowego ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzonego przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o."
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony osób i mienia w obiekcie krytej pływalni oraz w budynku siedziby Ośrodka Sportu i Rekreacji "Huragan" w Wołominie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia, obsługi monitoringu i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektów administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o.
- "Ochrona sprzętu budowlanego w budowach realizowanych przez Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie na terenie RDLP Szczecin"
- Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej i ochrony interwencyjnej obiektów i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.