eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoWykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno- technologicznych w budynkach i na budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową SWARZEWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Władysławowo: Wykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno- technologicznych w budynkach i na budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową SWARZEWO
Numer ogłoszenia: 49986 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo" , ul. Władysławowska 84, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 58 6741508, faks 58 6741569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sws-swarzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Wodno - Ściekowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno- technologicznych w budynkach i na budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową SWARZEWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno- technologicznych w budynkach i na budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową SWARZEWO zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie realizował znaczną ilość drobnych robót, w tym między innymi: a. naprawy i usuwanie awarii urządzeń technologicznych takich jak: takich jak: pompy, sita, systemy napowietrzania drobno-pęcherzykowego, systemy dekantacji, mieszadła, armatura technologiczna, konstrukcje wsporcze, prasy taśmowe do odwadniania osadu; b. czyszczenie, udrażnianie, oraz usuwanie awarii instalacji wodno- kanalizacyjnych i technologicznych; 3. Prace, o których mowa w ust. 2, będą zlecane Wykonawcy każdorazowo faxem, w przypadku stwierdzania przez Zamawiającego okoliczności uzasadniających konieczność podjęcia prac w ramach zawartej z Wykonawcą umowy. 4. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia prac w czasie nie dłuższym niż w ciągu 12 godzin od chwili otrzymania zlecenia i dokonania naprawy, w ciągu 48 godzin od powiadomienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku, Nr 243, poz. 1623 ) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, rangi rozporządzeń, jak również zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, normami zintegrowanymi i ogólnymi zasadami wiedzy technicznej, a także zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie danego rodzaju robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia wymagane dla danego rodzaju robót, przygotowanie zawodowe i kwalifikacje wymagane dla robót, o których mowa w przedmiocie umowy oraz przy użyciu technicznie sprawnego sprzętu, koniecznego do zastosowania przy realizacji zlecanych robót z przestrzeganiem zasad BHP.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: 1.1 Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:4 500,00 słownie: cztery tysiące pięćset zł. 1.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Formy wniesienia wadium 2.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu w formie przelewu - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Krokowej 42 8349 0002 0030 3260 2000 0010 z opisem: wadium-przetarg nieograniczony - znak: NR/01/02/2016 b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 2.2 Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą. 3. Zwrot wadium: 3.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. UWAGA: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 3.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.3 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ 3.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3.5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c/ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ tj. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonywali roboty w branży sanitarnej i budowlanej (instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacji centralnego ogrzewania, instalacje technologiczne oczyszczalni ścieków, ogólno - budowlane). Wykonawcę uprawnia do udziału w postępowaniu wykazanie się realizacją minimum trzech umów na wykonywanie usług w branży sanitarnej i budowlanej tj., wodno-kanalizacyjne, ogólno - budowlane, remontowe w oczyszczalniach ścieków, wydajność oczyszczalni winna wynosić minimum Qśr.d. 5.000,00 m3/d, dla których łączne, wynagrodzenie stanowiło kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych brutto. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: wykaz sporządzony na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji, robót wykonanych w okresie od ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonywali roboty w branży sanitarnej (instalacje gazowe, wodno-kanalizacyjne i instalacji centralnego ogrzewania) i branży ogólno- budowlanej (ogólno- budowlane remontowe,). Wykonawcę uprawnia do udziału w postępowaniu wykazanie się realizacją minimum trzech umów na wykonywanie usług w branży sanitarnej i budowlanej tj., wodno-kanalizacyjne, ogólno - budowlane, remontowe w oczyszczalniach ścieków, wydajność oczyszczalni winna wynosić minimum Qśr.d. 5.000,00 m3/d, dla których łączne, wynagrodzenie stanowiło kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania na wykonywanie usług w branży sanitarnej i ogólno- budowlanej, dla których łączne, wynagrodzenie stanowiło kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ tj. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: a) jedną osobę do nadzoru robót remontowych w branży instalacyjnej, b) jedną osobę - montera instalacji sanitarnych i technologicznych, c) jedną osobę - ślusarza, d) jedną osobę - tokarza, e) jedną osobę spawacza, w tym na spawanie gaz, elektryczne i w technologii TIG. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: c. Wykaz kadry technicznej, w którym Wykonawca przedstawi osoby które będą kierować realizacją zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, kserokopię zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa, kserokopie świadectw kwalifikacyjnych. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami wskazanymi w wykazie osób: o jedna osoba do nadzoru czynności konserwacyjnych w branży sanitarnej posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz że należy do okręgowej izby inżynierów budownictwa. o 1 osoba - monter instalacji sanitarnych o 1 osoba - ślusarz; o 1 osoba - tokarza, o 1 osoba spawacza, w tym na spawanie gaz, elektryczne i w technologii TIG. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ tj. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - minimalny czas usuniecia awarii - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień w niniejszej umowie wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem ich nieważności. 2. Dopuszczalne zmiany umowy określone zostały w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sws-swarzewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPÓŁKA WODNO-ŚCIEKOWA SWARZEWO ul. Władysławowska 84 84-120 Władysławowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 10:00, miejsce: SPÓŁKA WODNO-ŚCIEKOWA SWARZEWO ul. Władysławowska 84 84-120 Władysławowo do sekretariatu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.