Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Giżycko: Roboty konserwacyjne ,drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej w budynkach zarządzanych przez Administratora Sp. z o. o. w Giżycku
AT-ZP-1/2009
Numer ogłoszenia: 49987 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Administrator" Sp. z o.o. , ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282962, 4282598, faks 087 4282962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator-gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. zarządzająca nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne ,drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej w budynkach zarządzanych przez Administratora Sp. z o. o. w Giżycku AT-ZP-1/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne ,drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej w budynkach zarządzanych przez Administratora Sp. z o. o. w Giżycku w zakresie : - drobne naprawy pokryć dachowych - drobne naprawy elewacjii - naprawa stolarki okiennej i drzwiowej - drobne naprawy i konserwacje elementów części wspólnych budynków - remonty i konserwacje w lokalach mieszkalnych i przygotowywanych do zasiedlenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 PLN / słownie złotych: dwa tysiące 00/100 /. Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO.BP.S.A. o/Giżycko nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22Pzp: 1.Art. 22 ust. 1 pkt. 1 -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej -zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane pod nadzorem osób legitymujących się uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 2.Art. 22 ust. 1 pkt.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował tj.: -wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na łączną wartość nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, -zapewnią aby czynności objęte niniejszym zamówieniem był wykonywane przez osoby z odpowiednim wykształeniem i doświadczeniem . 3.Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalnośi gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN; 4.Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -kserokopia zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa osoby pełniącej funkcję kierownika robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem 2.Art. 22 ust. 1 pkt.2 -Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości min. 100 000,00 PLN z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoł odbioru robót, referencje itp.) - Wykaz osób,którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował do wykonania niniejszego zamówienia. 3.Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min.50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działolności gospodarczej. Dopuszcza się zamieszczenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. 4.Art. 22 ust. 1 pkt. 4 -Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 5.dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administrator-gizycko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administrator sp. z o.o. w Giżycku , ul Pocztowa 3 ,11-500 Giżycko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Giżycko ,sekretariat (pok.104) ,Al.1-go Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza na Oddziale Wewnętrznym z pododdziałem gastroenterologicznym w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności Ratownika Medycznego
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza do Oddziału Neurologicznego w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza do Oddziału Urazowo - Ortopedycznego w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o. o.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności położnej na Oddziale Ginekologiczno-Położniczym w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza do Pracowni RTG
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: T. Boya-Żeleńskiego 4a m 64a (ADK-2)część nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) (w podziale na 2 części)
- Remont punktu pomocy powodziowej przy ul. Skoczylasa 39/41 we Wrocławiu.
- Remont budynku Urzędu Gminy w Rajczy w ramach projektu "Urząd Gminy Rajcza dostępny dla każdego"
- Naprawy, montaż wykładziny typu tarkett w budynkach szpitala (ściany i podłogi)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.