Ogłoszenie z dnia 2018-01-02
Ogłoszenie nr 500000327-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.
Kołobrzeg: Wybudowanie zespołu 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych po 44 lokale w każdym wraz z infrastrukturą techniczną w Kołobrzegu przy ul. Rybackiej 7 A i B.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38081-2015
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 92400-2015
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33092010400000,
ul. Artyleryjska
3,
78-100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 547 471, e-mail
biuro@ktbs.pl, wiolettalebiedz@ktbs.pl, faks
943 542 574.
Adres strony internetowej (url): www.ktbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związki podmiotów o których mowa w pkt 1 i 2 , lub podmiotów, o których mowa w pkt 3 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybudowanie zespołu 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych po 44 lokale w każdym wraz z infrastrukturą techniczną w Kołobrzegu przy ul. Rybackiej 7 A i B.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane polegające na budowie zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych po 44 lokale w każdym wraz z infrastrukturą techniczną w Kołobrzegu ul. Rybackiej 7 A i B wraz z zagospodarowaniem terenu i pracami rozbiórkowymi na terenie działek nr 159 (powstałej po scaleniu działek 22/14, 31/2, 55/1) i 27 w obrębie 10
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
34 miesiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym , które są niezbędne do realizacji zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty dodatkowe są konsekwencją zmian bieżących w planie zagospodarowania terenu, dokonywanych w trakcie realizacji zadania i polegają na:
- wykonaniu dodatkowych miejsc postojowych,
- wykonaniu dodatkowych wpustów ulicznych,
- przeniesieniu osłony śmietnikowej z demontażem i ponownym montażem,
-naprawa uszkodzonych włazów na studniach rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej .
Zmiana budowy kolejności poszczególnych budynków w związku z trudnościami w wykwaterowaniu mieszkańców w budynku przeznaczonym do rozbiórki, który kolidował z powstaniem budynku wymusiło szereg robót dodatkowych między innymi budowę tymczasowego śmietnika dla mieszkańców wcześniej oddanego budynku , który z uwagi na zmianę przepisów o gospodarce odpadami musiał być rozbudowany. w związku z większa jego powierzchnią zajmującą miejsce na parking , należało wykonać dodatkowe miejsca postojowe w innym miejscu . Większa powierzchnia ciągów pieszo-jezdnych wymogła na wykonawcy wykonanie dodatkowych wpustów ulicznych.Ponadto w związku ze zmianą kolejności budynków oddawanych do użytku należało poprawić włazy na studniach rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej.Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność ( brak miejsca na placu budowy, niemożność wstrzymania prac w związku z ewentualną zmianą wykonawcy. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zmiana w umowie dotyczyła zwiększenia zakresu prac budowlanych w oparciu o kosztorys na roboty dodatkowe oraz podwyższenie wartości zamówienia podstawowego o kwotę 28249,43 zł netto
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem nożnym wraz z osprzętem dla potrzeb Oddziału Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Miasto Kołobrzeg
- Rozbudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Korzyścienku
- Przebudowa klatki schodowej - wykonanie niezbędnych instalacji: napowietrzania klatki schodowej
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Dostawa profesjonalnych środków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych i zabiegowych w obiektach "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Wykonanie dróg na terenie sołectw Gminy Grabów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.