eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabunieDoposażenie bazy dydaktycznej i wyposażenia sal do prowadzenia zajęć dla Szkoły Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych w ramach projektu "Kompetencje Kluczowe w Łabuńkach" w celu jego wdrożenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000430-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Gmina Łabunie: : Doposażenie bazy dydaktycznej i wyposażenia sal do prowadzenia zajęć dla Szkoły Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych w ramach projektu "Kompetencje Kluczowe w Łabuńkach" w celu jego wdrożenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 12. Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działanie 12.2. Kształcenie ogólne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611330-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500054083-N


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łabunie, Krajowy numer identyfikacyjny 53801800000, ul. ul. Zamojska 50, 22437 Łabunie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 113 019, e-mail labunie_g_s@woi.lublin.pl, faks 846 113 026.
Adres strony internetowej (url): www.labunie.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Doposażenie bazy dydaktycznej i wyposażenia sal do prowadzenia zajęć dla Szkoły Podstawowej w Łabuńkach Pierwszych w ramach projektu "Kompetencje Kluczowe w Łabuńkach" w celu jego wdrożenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: a) Część I - Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego, fotograficznego i oprogramowania wraz z jego niezbędnym montażem i uruchomieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w załączniku Nr 5a do niniejszej siwz. b) Część II - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innych pomocy do prowadzenia zajęć w ramach projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty jest w załączniku Nr 5b do niniejszej siwz. c) Część III - Zakup licencji wieczystej oprogramowania do tworzenia sprawdzianów. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż 2 sztuk licencji wieczystej oprogramowania do tworzenia sprawdzianów oraz nadzorowanie pracy ucznia. Zakres zamówienia obejmuje konfigurację i dostosowanie oprogramowania do potrzeb szkół, przeniesienie danych przygotowanie dokumentacji, konsultacje przed uruchomieniem oprogramowania, wdrożenie /instalację oprogramowania. Minimalne wymagania oraz funkcjonalności systemu: - aplikacja chmurowa - brak konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania - pełna responsywność komponentów administracyjnych i prezentacyjnych systemu, umożliwiająca korzystanie użytkownikom końcowym na szerokim spektrum urządzeń, od komputerów stacjonarnych i laptopów po urządzenia mobilne typu tablety i smartfony dysponujące w pełni funkcjonalną przeglądarka internetową - arkusze testowe mogą być dostępne także w wersji offline - możliwość tworzenia testów spełniających normę WCAG - wbudowany panel rejestracji użytkownika z rolami administrator, nauczyciel, uczeń - wbudowany kreator testów ? Testy typu: jednokrotny i wielokrotny wybór spośród dowolnej ilości odpowiedzi , wpisz z dowolna ilością poprawnych odpowiedzi ? Szablony testów do szybkiej edycji treści ? Eksport testów do formatu html i scorm ? Przechowywanie testów w podziale na kategorie - wbudowany prezenter testów ? Prezentacja testów w podziale na kategorie ? Nadzór nad praca ucznia - udostępnianie testów z określeniem terminu rozwiązywania testów i przyporządkowanych użytkowników ? raportowanie wyników: ilość podejść do testu, próg zdawalności, wskazanie poprawnych i błędnych odpowiedzi, czas rozwiązywania testu ? możliwość prezentacji testów ( w formacie scorm) wykonanych w innych generatorach.. 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostaw zawierają załączniki Nr 5a i 5b do niniejszej specyfikacji pn.: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30195000-2, 38652100-1, 32322000-6, 30232110-8, 38651000-3, 39162100-6, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego, fotograficznego i oprogramowania wraz z jego niezbędnym montażem i uruchomieniem.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamówienie w części I zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przekraczała kwotę która Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych oraz innych pomocy do prowadzenia zajęć w ramach projektu.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części Ii zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przekraczała kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup licencji wieczystej oprogramowania do tworzenia sprawdzianów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32520.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EURO-FORUM Marek Gudków
Email wykonawcy: marek@euro-forum.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 4/7,8
Kod pocztowy: 20-010
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.