To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500002125-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu: DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566811-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 87152821200000,
ul. ul. Dworcowa
47,
86300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 45 04 210, e-mail
mzk@mzk.grudziadz.pl, faks
56 46 59 287.
Adres strony internetowej (url): www.mzk.grudziadz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/MZK/2017/07-1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem materiałów do zimowego utrzymania dróg: soli drogowej i wypadowej wraz z transportem, luzem z antyzbrylaczem oraz chlorku wapnia w szczelnych workach typu big-bag, według przedstawionej poniżej specyfikacji. Wielkość zamówienia oszacowano na: 1.1.1. 3000 Mg soli drogowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do posypywania dróg [DR], 1.1.2. 300 Mg soli wypadowej luzem bez opakowania z antyzbrylaczem do wytwarzania solanki [WS], 1.1.3. 20 Mg chlorku wapnia [CW] w szczelnych workach typu big-bag przystosowanych do transportu materiałów sypkich - dno worka z lejem wysypowym o ładowności 0,5Mg. Wymagane właściwości fizyko-chemiczne zostały określone w formularzu ofertowym. 1.2. Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji : 1.2.1. ilość dostawy gwarantowanej przez Zamawiającego: 1.2.1.1. 800 Mg soli [DR], 1.2.1.2. 80 Mg soli [WS], 1.2.1.3. 5 Mg chlorku wapnia [CW] 1.2.2. ilość dostawy na prawach opcji (ilość uzależniona jest od warunków pogodowych): 1.2.2.1. 2200 Mg soli [DR], 1.2.2.2. 220 Mg soli [WS], 1.2.2.3. 15 Mg chlorku wapnia [CW] 1.3. Wykonawca realizował będzie dostawy sukcesywnie (cząstkowe) własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub mailem. 1.4. Do zamówienia zastosowanie będzie miało prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup materiałów w podanych wyżej ilościach. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość materiałów niedostarczonych, przewyższających minimalną, gwarantowaną wielkość zamówienia. 1.5. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku ww. dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. 1.6. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Kupującego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic. 1.7. Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia oświadczenie o zgodności właściwości i cech materiałów ze SIWZ lub certyfikat jakości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.71.00 - Sól drogowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
803529.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD - ELBLĄG Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
955341
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wycinka drzew i zakrzaczeń, zabiegi pielęgnacyjne drzew, przycięcie gałęzi, mielenie gałęzi- 8/2025
- Przegląd i konserwacja agregatów pompowych w Składzie paliw Gardeja- sprawa 6/2025
- Rozbudowa dróg gminnych nr 040511C, 040513C, 040148C na terenie Gminy Grudziądz
- Dostawy środków czystości -znak sprawy Z/10/PN/25
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1621C Chełmno-Mniszek
- Dostawa sprzętu użytkowego oraz elementów wyposażenia przestrzeni publicznej i biurowej - 5/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.