To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500002705-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Zespół Szkół Specjalnych w Warcie: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli,
materiałów plastycznych i papierniczych
w ramach projektu: "Mamy szansę na rozwój",
realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Mamy szansę na rozwój", realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618850-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Specjalnych w Warcie, Krajowy numer identyfikacyjny 73346400000,
ul. ul. 3 Maja
29,
98290
Warta, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 829 46 15, e-mail
lajswiola@poczta.onet.pl, faks
43 829 46 15.
Adres strony internetowej (url): www.zsswarta.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip-sosw.warta.spsieradz.finn.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip-sosw.warta.spsieradz.finn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych w ramach projektu: "Mamy szansę na rozwój", realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSS 271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, oprogramowania edukacyjnego, pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych, w podziale na następujące części zamówienia: Część I: Oprogramowanie edukacyjne Część II: Materiały biurowe i piśmiennicze Część III: Instrumenty muzyczne Część IV: Meble Część V: Wyposażenie pracowni biologiczno - chemiczno - fizycznej Część VI: Artykuły plastyczno - artystyczne Część VII: Pomoce dydaktyczne - doposażenie pracowni Dotyczy projektu: "Mamy Szansę na rozwój", realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie. Poprzez dostawę, Zamawiający rozumie dowóz i rozładowanie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia, będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w Formularzach 2.2, są to formularze wyceny wraz z opisami przedmiotów zamówienia dla poszczególnych części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Oprogramowanie edukacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części I - Oprogramowanie edukacyjne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z powodu nie złożenia żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały biurowe i piśmiennicze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4064.35
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro PCFORMAT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4916.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Instrumenty muzyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 3 oraz art. 92 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie realizacji części III: Instrumenty muzyczne zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Meble |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6029.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino SP. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7414.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni biologiczno-chemiczno-fizycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części V - Wyposażenie pracowni biologiczno - chemiczno - fizycznej zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z powodu nie złożenia żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Artykuły plastyczno - artystyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5539.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FPHU KUFEREK Jolanta Rostek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6467.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pomoce dydaktyczne-doposażenie pracowni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części VII - Pomoce dydaktyczne - doposażenie pracowni zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z powodu nie złożenia żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.