eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaroszowiecPrzedmiotem Zamówienia jest dostawa wyposażenia do 3 izolatek Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu w zakresie1) Łóżko szpitalne elektryczne - szt.3, 2) Materac przeciwodleżynowy - szt.3, 3) Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - szt.3, 4) Szafka przyłóżkowa - szt.3, 5) Stolik - szt.3, 6) Stołek - szt.3,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500003335-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa wyposażenia do 3 izolatek Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu w zakresie: 1) Łóżko szpitalne elektryczne - szt.3, 2) Materac przeciwodleżynowy - szt.3, 3) Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - szt.3, 4) Szafka przyłóżkowa - szt.3, 5) Stolik - szt.3, 6) Stołek - szt.3,

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621363- N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500065699-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji, Krajowy numer identyfikacyjny 29421400000, ul. ul. Kolejowa , 32310 Jaroszowiec, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 6428090, 32 6428031, e-mail sekretariat@wschp.pl, faks 326 428 100.
Adres strony internetowej (url): www.wschp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa wyposażenia do 3 izolatek Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu w zakresie: 1) Łóżko szpitalne elektryczne - szt.3, 2) Materac przeciwodleżynowy - szt.3, 3) Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - szt.3, 4) Szafka przyłóżkowa - szt.3, 5) Stolik - szt.3, 6) Stołek - szt.3,

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/05/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ. Dostarczone przez Wykonawcę urządzenie medyczne oraz pozostałe wyposażenie będące przedmiotem zamówienia winno być fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności oraz wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych. II.4.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować Zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. II.4.4. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważny opisywanym". Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.. II.4.5 Oferta winna zwierać sumę wartości poszczególnych pozycji asortymentowych. II.4.5 Okres gwarancji - minimum 24 miesiące od podpisania protokołu odbioru. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 14.12.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33192120-9


Dodatkowe kody CPV: 39000000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16805.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Studio Materacy i Mebli Środula Jan
Email wykonawcy: studiomateracy@wp.pl
Adres pocztowy: Podlipie 329
Kod pocztowy: 32-329
Miejscowość: Bolesław
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17601.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17601.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17601.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.