Ogłoszenie z dnia 2018-01-05
Ogłoszenie nr 500003415-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej: Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Lubartów, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości 209 000 euro.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612114-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 43272510200000,
ul. Lubelska
68,
21-100
Lubartów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 543 615, e-mail
zwiazekgmin@zwiazekgmin.lubartow.pl, faks
818 543 615.
Adres strony internetowej (url): http://zwiazekgmin.lubartow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Lubartów, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości 209 000 euro.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DGO.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utworzenie od dnia 01.01.2018 roku na terenie Miasta Lubartów Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej PSZOK, w ramach którego zostanie zorganizowany również Punkt wymiany Drugie Życie, zwany PDŻ. Prowadzenie PSZOK w terminie do 31.12.2019r. W PDŻ będą nieodpłatnie przyjmowane przyjmowane oraz wydawane mieszkańcom gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej przedmioty wymienione w pkt. 3.2.4. SIWZ. W PSZOK nieodpłatnie przyjmowane będą odpady zbierane selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne położonych na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej. Zamawiający określa, że wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy, zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy PZP, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przynajmniej 1 osoby, która będzie wykonywała wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. organizowała i prowadziła PSZOK i PDŻ zgodnie z pkt. 3.5 SIWZ.Zgodnie z art. 36 ust.2 pkt.8a lit. a ustawy PZP Zamawiający określa sposób udokumentowania zatrudnienia przynajmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust 3a ustawy PZP. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopie umów o pracę zawierających imię i nazwisko osoby lub osób, które będą świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu- zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2015 r. poz.2135 ze zm.) Punkt winien być zlokalizowany na terenie przewidzianym pod tego typu działalność, do którego Wykonawca posiada odpowiedni tytuł prawny (np. własność, użytkowanie wieczyste, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia). Punkt winien być zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów oraz swobodny dostęp do nich dla pojazdów odbierających i dostarczających odpady. Teren winien być oświetlony i monitorowany (lub co najmniej zamykany w porze nocnej), zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych, spełniający wygania prawne dot. emisji hałasu i zanieczyszczeń, warunków sanitarnych i budowlanych. Na terenie PSZOK-u Wykonawca zobowiązany jest zorganizować oraz prowadzić Punkt wymiany - Drugie Życie. Zasadą funkcjonowania PDŻ jest bezpłatne pozostawianie przez mieszkańców rzeczy, przedmiotów, które inni mieszkańcy mogą bezpłatnie pobrać. Do Punktu Drugie Życie będą przyjmowane przedmioty tj.: a) meble ( krzesła, tapczany, stoły, itp.) b) sprawny sprzęt elektroniczny i elektryczny ( telewizory, lodówki, itp.) c) rowery Do PDŻ przyjmowane będą przedmioty sprawne, nieuszkodzone, czyste i nie stwarzające zagrożenia dla użytkowników. Z Punktu Drugie Życie może korzystać każda osoba, która zadeklaruje, że przekazany przedmiot jest nieuszkodzony i nie stwarza zagrożenia dla użytkowników. Deklaracja jest dokumentem uzupełniającym ewidencję przyjmowanych przedmiotów. W punkcie powinny znajdować się wagi, w tym co najmniej: a) waga umożliwiająca określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów, b) waga analityczna z dokładnością do 0,1 kg na odpady małych gabarytów i wadze np. leki, termometry. Punkt winien być wyposażony w odpowiednią ilość i rodzaj kontenerów i pojemników tj. co najmniej: a) 2 szt. kontenerów o pojemności co najmniej 7 m3 (np. KP-7) z przeznaczeniem na odpady wielkogabarytowe oraz gruz budowlany, (dopuszcza się w zamian za kontenery utworzenie zabezpieczonych miejsc do magazynowania odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu budowlanego) b) 5 szt. pojemników o pojemności co najmniej 1,1 m3 z przeznaczeniem na odpady selektywnie zbierane tj.: ? papieru i tektury (w tym opakowań, gazet, czasopism itd.), ? tworzywa sztucznego, w tym opakowań, ? szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła, ? metalu, w tym opakowań, ? opakowań wielomateriałowych, c) 1 szt. kontenera na odpady ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji, a także odpady zielone; d) Wykonawca jest zobowiązany do stworzenia Punktu wymiany Drugie Życie, w którym przekazywane przez mieszkańców przedmioty należy zabezpieczyć w suchym miejscu, w taki sposób, aby warunki atmosferyczne nie wpływały na stan przekazanych przedmiotów. 3.4. Zasady magazynowania odpadów: Odpady niebezpieczne np. olej, rozpuszczalniki, farby, alkalia, termometry rtęciowe, smary, kwasy, baterie, akumulatory oraz przeterminowane leki, tonery i tusze drukarskie, świetlówki, winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze. Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach / regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu / magazynie bądź zamkniętym kontenerze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
838800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
838800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków : ustabilizowanych osadów ściekowych, skratek i zawartości piaskownika.
- Transport pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych zmieszanych tzw. stabilizatu
- Czyszczenie i konserwacja urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Elblągu
- Wynajem przenośnych: toalet, pisuarów, umywalek, barierek, kontenerów biurowych wraz z usługą serwisowania na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
- "Konserwacja i naprawa urządzeń hydrotechnicznych, przepompowni i jazu Małgorzata oraz utrzymanie, czyszczenie przepustów i zbiorników w 2025"
- "Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów "
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.