eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Świadczenie usług porządkowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-08

Ogłoszenie nr 500005370-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Świadczenie usług porządkowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633992-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 81054370729113, ul. ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4311300, 3175037, e-mail zgkimpolice@pro.onet.pl, faks 913 175 037.
Adres strony internetowej (url): http://bip.police.pl/?app=przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług porządkowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn. Świadczenie usług porządkowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ I - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Odrzańskiej 10,12,14,18, 20-22-24 oraz przy ul. Odrzańskiej 9,13,15,17, 19-21-23 w Policach, administrowanych przez ZGKiM. CZĘŚĆ II - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Kościuszki 1,3,7, 7a-7b,13,28,30,32,40,41,47,53, chodnik 5,8, przy ul. Grunwaldzkiej 2,4,11,15,17,24, chodnik 8,22, przy ul. Sikorskiego 2-4, przy ul. Dolnej 27, oraz przy ul. Wojska Polskiego 16 w Policach, schody do ul. Dolnej, administrowanych przez ZGKiM. CZĘŚĆ III - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bankowej 5-5a-5b, 7-7a-7b, 9-9a, 11a-11b; 11c-11d-11e; 11f-11g-11h, 20,22, parking przy targowisku miejskim (Bankowa 9B); ul. Bohaterów Westerplatte 21; 23-25-27; 24; 26-28-30; ul. Kresowej 1,3,19,21; ul. Korczaka 25 chodnik + tereny zielone; Piaskowa chodnik (szczyt budynku ul. Bohaterów Westerplatte 27 i 30); ul. Barnima 2, 10; 18-20 tylko chodnik, administrowanych przez ZGKiM. CZĘŚĆ IV - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bohaterów Westerplatte 1-3-5-7; 2-4-6-8; 10, ul. Bohaterów Westerplatte 11, ul. Bohaterów Westerplatte 12 (chodnik oraz zieleń), ul. Bohaterów Westerplatte 16-20 (chodnik oraz pas zieleni), ul. Odrzańska 1-3-5; ul. Odrzańska 7; ul. Odrzańska 2-4-6 oraz ul. Odrzańska 8 w Policach, administrowanych przez ZGKiM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami powierzchni do sprzątania, stanowiącymi załączniki 6a,b,c,d do siwz, Szczegółowym zakresem obowiązków dotyczącym sprzątania oraz nadzorowania posesji stanowiącym załącznik 7 do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia. 8. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 10. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Odrzańskiej 10,12,14,18, 20-22-24 oraz przy ul. Odrzańskiej 9,13,15,17, 19-21-23 w Policach, administrowanych przez ZGKiM.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Gospodarcze Małgorzata Waszkiewicz
Email wykonawcy: gosia090487@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Hoża 1/ 201
Kod pocztowy: 71-699
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Kościuszki 1,3,7, 7a-7b,13,28,30,32,40,41,47,53, chodnik 5,8, przy ul. Grunwaldzkiej 2,4,11,15,17,24, chodnik 8,22, przy ul. Sikorskiego 2-4, przy ul. Dolnej 27, oraz przy ul. Wojska Polskiego 16 w Policach, schody do ul. Dolnej, administrowanych przez ZGKiM.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania - dotyczy Części II Powody unieważnienia postępowania (uzasadnienie faktyczne i prawne): Część II Uzasadnienie faktyczne w Części II unieważniono postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne w Części II unieważniono postępowanie, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.).

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ III - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bankowej 5-5a-5b, 7-7a-7b, 9-9a, 11a-11b; 11c-11d-11e; 11f-11g-11h, 20,22, parking przy targowisku miejskim (Bankowa 9B); ul. Bohaterów Westerplatte 21; 23-25-27; 24; 26-28-30; ul. Kresowej 1,3,19,21; ul. Korczaka 25 chodnik + tereny zielone; Piaskowa chodnik (szczyt budynku ul. Bohaterów Westerplatte 27 i 30); ul. Barnima 2, 10; 18-20 tylko chodnik, administrowanych przez ZGKiM.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania - dotyczy Części III Powody unieważnienia postępowania (uzasadnienie faktyczne i prawne): Część III Uzasadnienie faktyczne w Części III unieważniono postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne w Części III unieważniono postępowanie, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.).

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CZĘŚĆ IV - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bohaterów Westerplatte 1-3-5-7; 2-4-6-8; 10, ul. Bohaterów Westerplatte 11, ul. Bohaterów Westerplatte 12 (chodnik oraz zieleń), ul. Bohaterów Westerplatte 16-20 (chodnik oraz pas zieleni), ul. Odrzańska 1-3-5; ul. Odrzańska 7; ul. Odrzańska 2-4-6 oraz ul. Odrzańska 8 w Policach, administrowanych przez ZGKiM.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Gospodarcze Małgorzata Waszkiewicz
Email wykonawcy: gosia090487@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Hoża 1/201
Kod pocztowy: 71-699
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.