To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-08
Ogłoszenie nr 500005370-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Świadczenie usług porządkowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633992-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 81054370729113,
ul. ul. Bankowa
18,
72-010
Police, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 4311300, 3175037, e-mail
zgkimpolice@pro.onet.pl, faks
913 175 037.
Adres strony internetowej (url): http://bip.police.pl/?app=przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług porządkowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn. Świadczenie usług porządkowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ I - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Odrzańskiej 10,12,14,18, 20-22-24 oraz przy ul. Odrzańskiej 9,13,15,17, 19-21-23 w Policach, administrowanych przez ZGKiM. CZĘŚĆ II - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Kościuszki 1,3,7, 7a-7b,13,28,30,32,40,41,47,53, chodnik 5,8, przy ul. Grunwaldzkiej 2,4,11,15,17,24, chodnik 8,22, przy ul. Sikorskiego 2-4, przy ul. Dolnej 27, oraz przy ul. Wojska Polskiego 16 w Policach, schody do ul. Dolnej, administrowanych przez ZGKiM. CZĘŚĆ III - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bankowej 5-5a-5b, 7-7a-7b, 9-9a, 11a-11b; 11c-11d-11e; 11f-11g-11h, 20,22, parking przy targowisku miejskim (Bankowa 9B); ul. Bohaterów Westerplatte 21; 23-25-27; 24; 26-28-30; ul. Kresowej 1,3,19,21; ul. Korczaka 25 chodnik + tereny zielone; Piaskowa chodnik (szczyt budynku ul. Bohaterów Westerplatte 27 i 30); ul. Barnima 2, 10; 18-20 tylko chodnik, administrowanych przez ZGKiM. CZĘŚĆ IV - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bohaterów Westerplatte 1-3-5-7; 2-4-6-8; 10, ul. Bohaterów Westerplatte 11, ul. Bohaterów Westerplatte 12 (chodnik oraz zieleń), ul. Bohaterów Westerplatte 16-20 (chodnik oraz pas zieleni), ul. Odrzańska 1-3-5; ul. Odrzańska 7; ul. Odrzańska 2-4-6 oraz ul. Odrzańska 8 w Policach, administrowanych przez ZGKiM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami powierzchni do sprzątania, stanowiącymi załączniki 6a,b,c,d do siwz, Szczegółowym zakresem obowiązków dotyczącym sprzątania oraz nadzorowania posesji stanowiącym załącznik 7 do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia. 8. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 10. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Odrzańskiej 10,12,14,18, 20-22-24 oraz przy ul. Odrzańskiej 9,13,15,17, 19-21-23 w Policach, administrowanych przez ZGKiM. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Gospodarcze Małgorzata Waszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Kościuszki 1,3,7, 7a-7b,13,28,30,32,40,41,47,53, chodnik 5,8, przy ul. Grunwaldzkiej 2,4,11,15,17,24, chodnik 8,22, przy ul. Sikorskiego 2-4, przy ul. Dolnej 27, oraz przy ul. Wojska Polskiego 16 w Policach, schody do ul. Dolnej, administrowanych przez ZGKiM. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania - dotyczy Części II Powody unieważnienia postępowania (uzasadnienie faktyczne i prawne): Część II Uzasadnienie faktyczne w Części II unieważniono postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne w Części II unieważniono postępowanie, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bankowej 5-5a-5b, 7-7a-7b, 9-9a, 11a-11b; 11c-11d-11e; 11f-11g-11h, 20,22, parking przy targowisku miejskim (Bankowa 9B); ul. Bohaterów Westerplatte 21; 23-25-27; 24; 26-28-30; ul. Kresowej 1,3,19,21; ul. Korczaka 25 chodnik + tereny zielone; Piaskowa chodnik (szczyt budynku ul. Bohaterów Westerplatte 27 i 30); ul. Barnima 2, 10; 18-20 tylko chodnik, administrowanych przez ZGKiM. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania - dotyczy Części III Powody unieważnienia postępowania (uzasadnienie faktyczne i prawne): Część III Uzasadnienie faktyczne w Części III unieważniono postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne w Części III unieważniono postępowanie, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - Świadczenie usług porządkowych w nieruchomościach przy ul. Bohaterów Westerplatte 1-3-5-7; 2-4-6-8; 10, ul. Bohaterów Westerplatte 11, ul. Bohaterów Westerplatte 12 (chodnik oraz zieleń), ul. Bohaterów Westerplatte 16-20 (chodnik oraz pas zieleni), ul. Odrzańska 1-3-5; ul. Odrzańska 7; ul. Odrzańska 2-4-6 oraz ul. Odrzańska 8 w Policach, administrowanych przez ZGKiM. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Gospodarcze Małgorzata Waszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Zakup fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej
- Zakup wraz z dostawą kruszywa asfaltowego z recyklingu dostarczanego w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- "Wygłuszenie ciągów komunikacyjnych w budynku A-2 oraz na II piętrze łącznika Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi".
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.