eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomicePrzebudowa drogi gminnej nr 100634C Zakrzewko- Gostkowo o długości 614 mb

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006130-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Urząd Gminy Łysomice: Przebudowa drogi gminnej nr 100634C Zakrzewko- Gostkowo o długości 614 mb

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523250-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 54250500000, ul. ul. Warszawska 8, 87148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 678 32 22, e-mail sekretariat@lysomice.pl, faks (056) 678 32 22 w.23.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 100634C Zakrzewko- Gostkowo o długości 614 mb

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 100634 C Zakrzewko - Gostkowo o długości 614 mb , stanowiącej działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 43,48/1,49/6,49/4,49/1,50/1,55/1,55/2,55/3,55/4, w obrębie ewidencyjnym Zakrzewko na odcinku o długości 614 mb. 2. Zamówienie obejmuje m.in. następujący zakres robót: 1) roboty pomiarowe; 2) wykonanie koryta; 3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku; 4) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego frakcji 31,5-63 mm; 5) wykonanie górnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego frakcji 2-31,5 mm; 6) wykonanie nawierzchni z masy asfaltowo - bitumicznej warstwa wiążąca; 7) wykonanie nawierzchni z masy asfaltowo-bitumicznej warstwa ścieralna; 8) wykonanie zjazdów; 9) wykonanie poboczy utwardzonych; 10) roboty wykończeniowe. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz: 1) dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej umowy; 2) zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4) przedmiarem robót, który ma charakter pomocniczy. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu przebudowywanej drogi; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną przebudowanej drogi (mapa/mapy zasadnicza/czej 1:500 lub 1:1000 obejmująca/ce cały zakres robót), 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę jak również poza granicami własności działek stanowiących drogę w przypadku ingerencji Wykonawcy w teren innych działek w trakcie wykonywania prac; 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej; 7) inne prace związane z procesem budowy. 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 6. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 7. Wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III. SIWZ. § 2 1. Przekazanie placu budowy wraz z 1 egzemplarzem dokumentacji projektowej nastąpi na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót określonym w harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowym. Przekazanie nastąpi protokolarnie wraz z wydaniem dziennika budowy. 2. Dokumentacja projektowa dostarczona przez Zamawiającego stanowi jego własność i nie może być udostępniana osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. 3. Wykonawca ma obowiązek dokładnego sprawdzenia, czy dostarczona dokumentacja projektowa oraz teren budowy nadają się do prawidłowego wykonania robót. 4. Jeżeli po otrzymaniu od Zamawiającego dokumentacji projektowej Wykonawca stwierdzi w niej wady, braki lub pomyłki, to wówczas jest zobowiązany o tychże wadach, brakach lub pomyłkach zawiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty przekazania dokumentacji pod rygorem współodpowiedzialności za szkody powstałe z tego tytułu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, o ile zmiany te powodować będą oszczędności lub poprawę funkcjonalności proponowanych rozwiązań, a także zmian wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacjach określonych w § 19 ust. 2 pkt 7 ppkt a i b. Sposób wyliczenia ich wartości określa § 4 ust. 15. 7. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są "robotami zaniechanymi" w sytuacjach określonych w § 19 ust. 2 pkt 7 ppkt c. Sposób wyliczenia ich wartości określa § 4 ust. 14. 8. Sytuacje, o których mowa w ust. 6 i 7 wymagają sporządzenia protokołu uzasadniającego wykonanie robót zamiennych lub zaniechanych podpisanego przez inspektora nadzoru i kierownika budowy/robót oraz Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej do dnia zawarcia umowy kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, zawierający elementy cenotwórcze, stanowiące jednocześnie podstawę ustalenia ceny ofertowej, w celu wyliczenia wartości robót zamiennych i zaniechanych, lub wykonanych na dzień odstąpienia od umowy bądź na inne potrzeby Zamawiającego- kosztorys ma charakter pomocniczy i nie ma wpływu na ryczałtowy charakter rozliczeń pomiędzy stronami. 10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy uzgodniony wcześniej z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy robót uwzględniający termin wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zapisami zawartymi w § 3 ust. 1. Harmonogram za zgodą Stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy i stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Wykonawca zapewnia materiały do wykonania przedmiotu umowy. Materiały, o których mowa wyżej, powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać: 1) deklaracjom zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, zgodne z atestami i aprobatami technicznymi; 2) wymaganiom dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3) wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 12. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru), Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub produktów - stosowny i prawem wymagany - dokument (atest, certyfikat, aprobatę techniczną, europejską aprobatę techniczną, krajową deklarację zgodności, znak budowlany, itp. dokumenty). 13. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ciężaru i ilości zużytych materiałów. 14. Badania, o których mowa w ust. 13 realizowane będą przez Wykonawcę na jego koszt. 15. Jeżeli Zamawiający żąda badań dodatkowych, które nie były przewidziane niniejszą umową, to Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić te badania. 16. Jeżeli w rezultacie przeprowadzania tych badań, okaże się, że zastosowane materiały, bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową, to koszty badań dodatkowych obciążają Wykonawcę, w przypadku gdy wyniki wykażą, że materiały, urządzenia bądź wykonanie robót są zgodne z umową, to koszty tych badań obciążają Zamawiającego. 17. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i produktów równoważnych do materiałów, urządzeń i produktów wymienionych w dokumentacji projektowej lub ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze lub będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z zastrzeżeniem braku możliwości zastąpienia materiałów naturalnych, sztucznymi. Użyte w dokumentacji projektowej materiały, urządzenia lub produkty o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące. 18. Na zamianę materiałów, urządzeń lub produktów użytych do wykonania przedmiotu umowy w stosunku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacji projektowej lub oferty, bezwzględnie wymagana jest zgoda Zamawiającego, zamienne materiały muszą być porównywalnej lub lepszej jakości oraz nie powodować wzrostu wynagrodzenia. 19. Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych robót, wymagające wywozu, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2016 r. poz. 1987 z późn.zm.), w związku z tym zobowiązany jest do przestrzegania przepisów tejże ustawy oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2016 r. poz. 672 z późn.zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (np. odpadów betonowych, gruzu budowlanego, ziemi) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 20. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę środowiska w miejscu prowadzenia robót i w jego otoczeniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45311000-0, 45113000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 410000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Handlowo- Budowlany AGA
Email wykonawcy: dbrogowo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zbożowa 74
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 504300,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504300,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504300,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.