To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-31
Ogłoszenie nr 500006130-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.
Urząd Gminy Łysomice: Przebudowa drogi gminnej nr 100634C Zakrzewko- Gostkowo o długości 614 mb
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523250-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 54250500000,
ul. ul. Warszawska
8,
87148
Łysomice, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
(056) 678 32 22, e-mail
sekretariat@lysomice.pl, faks
(056) 678 32 22 w.23.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 100634C Zakrzewko- Gostkowo o długości 614 mb
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 100634 C Zakrzewko - Gostkowo o długości 614 mb , stanowiącej działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 43,48/1,49/6,49/4,49/1,50/1,55/1,55/2,55/3,55/4, w obrębie ewidencyjnym Zakrzewko na odcinku o długości 614 mb. 2. Zamówienie obejmuje m.in. następujący zakres robót: 1) roboty pomiarowe; 2) wykonanie koryta; 3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku; 4) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego frakcji 31,5-63 mm; 5) wykonanie górnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego frakcji 2-31,5 mm; 6) wykonanie nawierzchni z masy asfaltowo - bitumicznej warstwa wiążąca; 7) wykonanie nawierzchni z masy asfaltowo-bitumicznej warstwa ścieralna; 8) wykonanie zjazdów; 9) wykonanie poboczy utwardzonych; 10) roboty wykończeniowe. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz: 1) dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej umowy; 2) zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4) przedmiarem robót, który ma charakter pomocniczy. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu przebudowywanej drogi; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną przebudowanej drogi (mapa/mapy zasadnicza/czej 1:500 lub 1:1000 obejmująca/ce cały zakres robót), 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę jak również poza granicami własności działek stanowiących drogę w przypadku ingerencji Wykonawcy w teren innych działek w trakcie wykonywania prac; 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej; 7) inne prace związane z procesem budowy. 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 6. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 7. Wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III. SIWZ. § 2 1. Przekazanie placu budowy wraz z 1 egzemplarzem dokumentacji projektowej nastąpi na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót określonym w harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowym. Przekazanie nastąpi protokolarnie wraz z wydaniem dziennika budowy. 2. Dokumentacja projektowa dostarczona przez Zamawiającego stanowi jego własność i nie może być udostępniana osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. 3. Wykonawca ma obowiązek dokładnego sprawdzenia, czy dostarczona dokumentacja projektowa oraz teren budowy nadają się do prawidłowego wykonania robót. 4. Jeżeli po otrzymaniu od Zamawiającego dokumentacji projektowej Wykonawca stwierdzi w niej wady, braki lub pomyłki, to wówczas jest zobowiązany o tychże wadach, brakach lub pomyłkach zawiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty przekazania dokumentacji pod rygorem współodpowiedzialności za szkody powstałe z tego tytułu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, o ile zmiany te powodować będą oszczędności lub poprawę funkcjonalności proponowanych rozwiązań, a także zmian wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacjach określonych w § 19 ust. 2 pkt 7 ppkt a i b. Sposób wyliczenia ich wartości określa § 4 ust. 15. 7. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są "robotami zaniechanymi" w sytuacjach określonych w § 19 ust. 2 pkt 7 ppkt c. Sposób wyliczenia ich wartości określa § 4 ust. 14. 8. Sytuacje, o których mowa w ust. 6 i 7 wymagają sporządzenia protokołu uzasadniającego wykonanie robót zamiennych lub zaniechanych podpisanego przez inspektora nadzoru i kierownika budowy/robót oraz Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej do dnia zawarcia umowy kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, zawierający elementy cenotwórcze, stanowiące jednocześnie podstawę ustalenia ceny ofertowej, w celu wyliczenia wartości robót zamiennych i zaniechanych, lub wykonanych na dzień odstąpienia od umowy bądź na inne potrzeby Zamawiającego- kosztorys ma charakter pomocniczy i nie ma wpływu na ryczałtowy charakter rozliczeń pomiędzy stronami. 10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy uzgodniony wcześniej z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy robót uwzględniający termin wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zapisami zawartymi w § 3 ust. 1. Harmonogram za zgodą Stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy i stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Wykonawca zapewnia materiały do wykonania przedmiotu umowy. Materiały, o których mowa wyżej, powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać: 1) deklaracjom zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, zgodne z atestami i aprobatami technicznymi; 2) wymaganiom dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3) wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 12. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru), Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub produktów - stosowny i prawem wymagany - dokument (atest, certyfikat, aprobatę techniczną, europejską aprobatę techniczną, krajową deklarację zgodności, znak budowlany, itp. dokumenty). 13. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ciężaru i ilości zużytych materiałów. 14. Badania, o których mowa w ust. 13 realizowane będą przez Wykonawcę na jego koszt. 15. Jeżeli Zamawiający żąda badań dodatkowych, które nie były przewidziane niniejszą umową, to Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić te badania. 16. Jeżeli w rezultacie przeprowadzania tych badań, okaże się, że zastosowane materiały, bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową, to koszty badań dodatkowych obciążają Wykonawcę, w przypadku gdy wyniki wykażą, że materiały, urządzenia bądź wykonanie robót są zgodne z umową, to koszty tych badań obciążają Zamawiającego. 17. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i produktów równoważnych do materiałów, urządzeń i produktów wymienionych w dokumentacji projektowej lub ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze lub będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z zastrzeżeniem braku możliwości zastąpienia materiałów naturalnych, sztucznymi. Użyte w dokumentacji projektowej materiały, urządzenia lub produkty o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące. 18. Na zamianę materiałów, urządzeń lub produktów użytych do wykonania przedmiotu umowy w stosunku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacji projektowej lub oferty, bezwzględnie wymagana jest zgoda Zamawiającego, zamienne materiały muszą być porównywalnej lub lepszej jakości oraz nie powodować wzrostu wynagrodzenia. 19. Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych robót, wymagające wywozu, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2016 r. poz. 1987 z późn.zm.), w związku z tym zobowiązany jest do przestrzegania przepisów tejże ustawy oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2016 r. poz. 672 z późn.zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (np. odpadów betonowych, gruzu budowlanego, ziemi) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 20. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę środowiska w miejscu prowadzenia robót i w jego otoczeniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45311000-0, 45113000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
410000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlowo- Budowlany AGA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
504300,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁYSOMICE
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO - ŚWIERCZYNKI
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
więcej: przetargi ŁYSOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.