To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-31
Ogłoszenie nr 500006189-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.
"Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541613-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002785-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 12307542200000,
ul. ul. W. Reymonta
20,
30059
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 341 85 51, e-mail
zarzad@mi.krakow.pl, faks
12 341 84 83.
Adres strony internetowej (url): https://mi.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/VI/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do parkometrów SPAZIO wyprodukowanych przez firmę Solari di Udine. 2. Niniejsze zamówienie składa się z trzech części. 3. Każda z trzech części zamówienia stanowi osobny wykaz poszczególnych elementów (grup) takich jak: płyty główne, drukarki, czytniki monet, sejf (kaseta na monety), zasilanie (panele słoneczne), czytnik kart, modemy GPRS, obudowy. 4. Zamawiający szczegółowo opisał każdą z trzech części zamówienia oddzielnie za pomocą zakresu rzeczowego - zał. nr 5a, 5b i 5c do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.73.00.00 - Parkometry
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine - zał. nr 5a do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101955.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROPEL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132793.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine - zał. nr 5b do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138625.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
335734.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 221400.00 IV.8) Informacje dodatkowe: 1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine - zał. nr 5c do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75050.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126548.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.