eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinPrzebudowa drogi wraz z odwodnieniem - ul. Głożyńska boczna pomiędzy nr 261-263 w Radlinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006232-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Urząd Miasta Radlin: Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem - ul. Głożyńska boczna pomiędzy nr 261-263 w Radlinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539939-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Radlin, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rymera 15, 44310 Radlin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 590 200, e-mail zamowienia@radlin.pl, faks 324 590 205.
Adres strony internetowej (url): www.miasto.radlin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem - ul. Głożyńska boczna pomiędzy nr 261-263 w Radlinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.47.GKE.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem - ul. Głożyńska boczna pomiędzy nr 261-263 w Radlinie. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres: wykonanie przebudowy drogi gminnej ul. Głożyńskiej bocznej w Radlinie na odcinku 150 mb zgodnie z dokumentacją projektową (projekt techniczny, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót itd.). Ulica Głożyńska boczna pomiędzy numerami 261-263 jest drogą wewnętrzną, nieprzelotową, stanowiącą dojazd do posesji. Nawierzchnia drogi utwardzona jest łupkiem nie ograniczona krawężnikami, z odwodnieniem powierzchniowym. W zakres robót wchodzi: 1. Wykonanie drogi dojazdowej klasy "D", jednopasowej - ul. Głożyńskiej bocznej o szer. jezdni 3,0 m i dł. ok. 150,00 mb 1) nawierzchnię dróg wykonać z bloczków betonowych, jezdnie ograniczyć krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm. 2) przekrój poprzeczny jezdni o jednostronnym 2% - wym spadku. 3) konstrukcja nawierzchni jezdni: prefabrykowany bloczek betonowy, podsypka cem-piaskowa gr. 3cm, podbudowa z tłucznia stabilizowana mechanicznie gr. 15cm, warstwa odsączająca w korycie gr. 30 cm 4) wody opadowe odprowadzone zostaną poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów deszczowych Ø500 , dalej za pomocą przykanalików. Kanalizację deszczową należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC o śr. 250mm, przykanaliki DN 160 mm łączonych na uszczelkę gumową. Studnie rewizyjne DN 1200 z elementów żelbetowych na podłożu z piasku o gr. 15 cm. Dno studni stanowić będą kręgi denne monolityczne z ukształtowaną kinetą. Studnie przykryte płytą nastudzienną żelbetową ułożoną na żelbetowym pierścieniu odciążającym z włazem przejazdowym. Wpusty uliczne należy wykonać z prefabrykowanych elementów betonowych posadowionych na zagęszczonym podłożu z piasku. Ponadto do Wykonawcy należy: - umożliwienie, podczas prowadzenia prac, dojazdu do nieruchomości, a w razie konieczności zamknięcia drogi, odpowiednio wcześniejsze zawiadomienie mieszkańców o utrudnieniach i terminie przywrócenia dojazdu. - sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, - organizacja, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, - zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania inwestycji oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw; - wykonanie przed rozpoczęciem budowy inwentaryzacji kamieni granicznych, a w przypadku ich braku wyznaczenie położenia pkt granicznych; - zapewnienie w czasie trwania realizacji zamówienia na terenie placu budowy (w granicach przekazanych przez Zamawiającego) należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrony znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymania ich w należytym stanie technicznym, - doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do należytego ładu, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu placu budowy, a w przypadku wejścia w tereny prywatne przedłożenie oświadczenia właściciela nieruchomości o nie wnoszeniu uwag do uporządkowania terenu nieruchomości po wykonanych robotach, - zapewnienie nadzorów branżowych nad realizacją inwestycji. Ewentualnie zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych, czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Materiałem równoważnym jest materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis, z którego wynika to w sposób nie budzący wątpliwości. Zamawiający nie przewiduje zamówień zgodnych z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy tj.: roboty rozbiórkowe i ziemne w zakresie pasa drogowego, budowa nowego i remont istniejącego odwodnienia drogi, roboty drogowe w zakresie jezdni, nawierzchni wjazdów. Uwaga: Szczegółowe zasady zatrudniania osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsekwencje nie zastosowania się do ustalonych zasad znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Wymagania związane z realizacją zamówienia, obejmujące aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem takie jak: - zatrudnienie osób bezrobotnych - nie - młodocianych - nie - osób niepełnosprawnych - nie - innych osób o których mowa w ustawie o zatrudnieniu socjalnym - nie Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych/zasady projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Realizowana przebudowa ul. Głożyńskiej bocznej zapewni swobodny dostęp osób niepełnosprawnych do jej użytkowania. Wymagania w zakresie ochrony środowiska szczególnie wynikające z ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisów "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu" : Zamawiający informuje,że w trakcie prowadzenia robót remontowych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: 1. zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, 2. stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), 3. transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, 4. stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Przypomina się również, że: 1. wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; 2. organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231100-6, 45255600-5, 45232451-8, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184115.09
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Betoniarski S.C. Renata Kłosek, Danuta Porwoł
Email wykonawcy: kontakt@zaklad-betoniarski.com.pl
Adres pocztowy: ul. Leśna 6
Kod pocztowy: 44-290
Miejscowość: Jejkowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249748,12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249748,12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249748,12
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.