To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-31
Ogłoszenie nr 500006232-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.
Urząd Miasta Radlin: Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem - ul. Głożyńska boczna pomiędzy nr 261-263 w Radlinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539939-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Radlin, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Rymera
15,
44310
Radlin, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 590 200, e-mail
zamowienia@radlin.pl, faks
324 590 205.
Adres strony internetowej (url): www.miasto.radlin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem - ul. Głożyńska boczna pomiędzy nr 261-263 w Radlinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZP.271.47.GKE.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem - ul. Głożyńska boczna pomiędzy nr 261-263 w Radlinie. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres: wykonanie przebudowy drogi gminnej ul. Głożyńskiej bocznej w Radlinie na odcinku 150 mb zgodnie z dokumentacją projektową (projekt techniczny, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót itd.). Ulica Głożyńska boczna pomiędzy numerami 261-263 jest drogą wewnętrzną, nieprzelotową, stanowiącą dojazd do posesji. Nawierzchnia drogi utwardzona jest łupkiem nie ograniczona krawężnikami, z odwodnieniem powierzchniowym. W zakres robót wchodzi: 1. Wykonanie drogi dojazdowej klasy "D", jednopasowej - ul. Głożyńskiej bocznej o szer. jezdni 3,0 m i dł. ok. 150,00 mb 1) nawierzchnię dróg wykonać z bloczków betonowych, jezdnie ograniczyć krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm. 2) przekrój poprzeczny jezdni o jednostronnym 2% - wym spadku. 3) konstrukcja nawierzchni jezdni: prefabrykowany bloczek betonowy, podsypka cem-piaskowa gr. 3cm, podbudowa z tłucznia stabilizowana mechanicznie gr. 15cm, warstwa odsączająca w korycie gr. 30 cm 4) wody opadowe odprowadzone zostaną poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów deszczowych Ø500 , dalej za pomocą przykanalików. Kanalizację deszczową należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC o śr. 250mm, przykanaliki DN 160 mm łączonych na uszczelkę gumową. Studnie rewizyjne DN 1200 z elementów żelbetowych na podłożu z piasku o gr. 15 cm. Dno studni stanowić będą kręgi denne monolityczne z ukształtowaną kinetą. Studnie przykryte płytą nastudzienną żelbetową ułożoną na żelbetowym pierścieniu odciążającym z włazem przejazdowym. Wpusty uliczne należy wykonać z prefabrykowanych elementów betonowych posadowionych na zagęszczonym podłożu z piasku. Ponadto do Wykonawcy należy: - umożliwienie, podczas prowadzenia prac, dojazdu do nieruchomości, a w razie konieczności zamknięcia drogi, odpowiednio wcześniejsze zawiadomienie mieszkańców o utrudnieniach i terminie przywrócenia dojazdu. - sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, - organizacja, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, - zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania inwestycji oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw; - wykonanie przed rozpoczęciem budowy inwentaryzacji kamieni granicznych, a w przypadku ich braku wyznaczenie położenia pkt granicznych; - zapewnienie w czasie trwania realizacji zamówienia na terenie placu budowy (w granicach przekazanych przez Zamawiającego) należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrony znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymania ich w należytym stanie technicznym, - doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do należytego ładu, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu placu budowy, a w przypadku wejścia w tereny prywatne przedłożenie oświadczenia właściciela nieruchomości o nie wnoszeniu uwag do uporządkowania terenu nieruchomości po wykonanych robotach, - zapewnienie nadzorów branżowych nad realizacją inwestycji. Ewentualnie zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych, czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Materiałem równoważnym jest materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis, z którego wynika to w sposób nie budzący wątpliwości. Zamawiający nie przewiduje zamówień zgodnych z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy tj.: roboty rozbiórkowe i ziemne w zakresie pasa drogowego, budowa nowego i remont istniejącego odwodnienia drogi, roboty drogowe w zakresie jezdni, nawierzchni wjazdów. Uwaga: Szczegółowe zasady zatrudniania osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsekwencje nie zastosowania się do ustalonych zasad znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Wymagania związane z realizacją zamówienia, obejmujące aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem takie jak: - zatrudnienie osób bezrobotnych - nie - młodocianych - nie - osób niepełnosprawnych - nie - innych osób o których mowa w ustawie o zatrudnieniu socjalnym - nie Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych/zasady projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Realizowana przebudowa ul. Głożyńskiej bocznej zapewni swobodny dostęp osób niepełnosprawnych do jej użytkowania. Wymagania w zakresie ochrony środowiska szczególnie wynikające z ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisów "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu" : Zamawiający informuje,że w trakcie prowadzenia robót remontowych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: 1. zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, 2. stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), 3. transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, 4. stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Przypomina się również, że: 1. wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; 2. organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231100-6, 45255600-5, 45232451-8, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184115.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Betoniarski S.C. Renata Kłosek, Danuta Porwoł
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
249748,12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Ochrona Zaplecza Magazynowo - Sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Radlinie
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa serwerów redundantnych z systemami operacyjnymi dla Urzędu Miasta Radlin
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawy żywności dla Zespołu Szkolno-Sportowo-Artystycznego w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.