To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-01
Ogłoszenie nr 500006767-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół: Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537984-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001358-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 63093680500000,
ul. ul. Poznańska
11,
62-060
Stęszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 197 137, e-mail
przetargi.zeas@steszew.pl, faks
618 134 287.
Adres strony internetowej (url): www.steszew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZEAS.612.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci zamieszkałych na terenie gminy Stęszew do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Stęszew oraz odwożenie po skończonych zajęciach szkolnych. Dzieci będą dowożone i odwożone z następujących placówek: - Szkoła Podstawowa z oddziałami gimnazjalnymi w Stęszewie i Szkołą Filialną w Trzebawiu z adresami: Stęszew ul. Poznańska 25, Stęszew ul. Szkolna 1, Trzebaw ul. Mosińska 1 - Szkoła Podstawowa z oddziałami gimnazjalnymi w Strykowie z adresami: Strykowo ul. Bukowska 2, Strykowo ul. Szkolna 10 - Szkoła Podstawowa w Modrzu z adresami: Modrze ul. Kościuszki 14, Modrze ul. Kościuszki 36 - Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Wielkopolski w Jeziorkach z adresem: Jeziorki Plac Parkowy 7 - Szkoła Podstawowa Specjalna w Stęszewie z adresem: Stęszew ul. Wojska Polskiego 18 Planowana przez Zamawiającego liczba dzieci do przewozu w roku szkolnym 2017/2018 wynosi 344. Szacowana łączna ilość kilometrów wynosi 75000 przez okres wykonywania usługi. Zamawiający przewiduje 16 kursów dowozów i 17 kursów odwozów dziennie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej bieżącej zmiany ww. danych z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności: 1) prawo zmiany liczby dzieci, 2) prawo zmiany kursów wynikających z realizacji innych zadań edukacyjnych i zmiany organizacji szkół, rekolekcji, egzaminów szkolnych 3) prawo zmiany ilości kilometrów, w związku z organizacja pracy poszczególnych placówek, w tym niewykorzystania całego zakresu usługi podanego w niniejszej specyfikacji Wyżej wymienione zmiany nie będą prowadziły do konieczności użycia dodatkowego środka transportu. Dowozy i odwozy będą odbywały się zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego, który zostanie sporządzony niezwłocznie po ustaleniu planów lekcji. Zamawiający zakłada dowożenie dzieci trzema autobusami wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, w tym dwoma autobusami o ilości miejsc minimum 60, jeden autobus o ilości miejsc minimum 40. W przypadku awarii autobusu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tej osoby lub podstawić autobus zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów rejestracyjnych autobusów wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby pełniące funkcje kierowcy podczas realizacji usługi. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.. poz. 1502 z późn. zm.) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób na stanowisku kierowca. Wykonawca: 1) zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 1502 ze zm.) 2) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
276712.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DAL-TRANS Damian Daleszyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
307500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów z Gminy Wągrowiec do placówek oświatowych"
- Świadczenie usług logistycznych polegających na przyjmowaniu i przechowywaniu produktów leczniczych, kompletowaniu zamówień zgodnie z RARS PUE/SAP
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa tłucznia kamiennego
- Zakup niesortu bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm wraz z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- Świadczenie usług przewozowych na terenie miasta i gminy Bogatynia w ramach dwóch zadań.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.