eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StęszewDowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2017/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006767-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół: Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2017/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537984-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001358-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 63093680500000, ul. ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 197 137, e-mail przetargi.zeas@steszew.pl, faks 618 134 287.
Adres strony internetowej (url): www.steszew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2017/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZEAS.612.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci zamieszkałych na terenie gminy Stęszew do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Stęszew oraz odwożenie po skończonych zajęciach szkolnych. Dzieci będą dowożone i odwożone z następujących placówek: - Szkoła Podstawowa z oddziałami gimnazjalnymi w Stęszewie i Szkołą Filialną w Trzebawiu z adresami: Stęszew ul. Poznańska 25, Stęszew ul. Szkolna 1, Trzebaw ul. Mosińska 1 - Szkoła Podstawowa z oddziałami gimnazjalnymi w Strykowie z adresami: Strykowo ul. Bukowska 2, Strykowo ul. Szkolna 10 - Szkoła Podstawowa w Modrzu z adresami: Modrze ul. Kościuszki 14, Modrze ul. Kościuszki 36 - Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Wielkopolski w Jeziorkach z adresem: Jeziorki Plac Parkowy 7 - Szkoła Podstawowa Specjalna w Stęszewie z adresem: Stęszew ul. Wojska Polskiego 18 Planowana przez Zamawiającego liczba dzieci do przewozu w roku szkolnym 2017/2018 wynosi 344. Szacowana łączna ilość kilometrów wynosi 75000 przez okres wykonywania usługi. Zamawiający przewiduje 16 kursów dowozów i 17 kursów odwozów dziennie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej bieżącej zmiany ww. danych z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności: 1) prawo zmiany liczby dzieci, 2) prawo zmiany kursów wynikających z realizacji innych zadań edukacyjnych i zmiany organizacji szkół, rekolekcji, egzaminów szkolnych 3) prawo zmiany ilości kilometrów, w związku z organizacja pracy poszczególnych placówek, w tym niewykorzystania całego zakresu usługi podanego w niniejszej specyfikacji Wyżej wymienione zmiany nie będą prowadziły do konieczności użycia dodatkowego środka transportu. Dowozy i odwozy będą odbywały się zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego, który zostanie sporządzony niezwłocznie po ustaleniu planów lekcji. Zamawiający zakłada dowożenie dzieci trzema autobusami wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, w tym dwoma autobusami o ilości miejsc minimum 60, jeden autobus o ilości miejsc minimum 40. W przypadku awarii autobusu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tej osoby lub podstawić autobus zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów rejestracyjnych autobusów wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby pełniące funkcje kierowcy podczas realizacji usługi. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.. poz. 1502 z późn. zm.) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób na stanowisku kierowca. Wykonawca: 1) zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2014 r., poz. 1502 ze zm.) 2) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 276712.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DAL-TRANS Damian Daleszyński
Email wykonawcy: biuro@dal-trans.pl
Adres pocztowy: ul. Atletyczna 9
Kod pocztowy: 62-065
Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.