Ogłoszenie z dnia 2017-08-02
Ogłoszenie nr 500007161-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.
Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie remontu pokrycia dachu i remontu sanitariatów w Zespole Szkół Miejskich nr 4 w Kędzierzynie - Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY -
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502970-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 101035
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Miejskich nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 16009960300000,
ul. ul. Sławięcicka
96,
47230
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 48 348 71, e-mail
zsmnr4kkozle@wp.pl, faks
077 48 348 71.
Adres strony internetowej (url): www.zsmnr4kkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pokrycia dachu i remontu sanitariatów w Zespole Szkół Miejskich nr 4 w Kędzierzynie - Koźlu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I remont pokrycia dachu budynku głównego papą termozgrzewalną CPV: 45000000-7; 45260000-7; 45410000-4 Część II remont sanitariatów na 3 kondygnacjach wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej CPV: 45000000-7; 45400000-1; 45330000-9; 45311000-0 Przedmiotem zamówienia w części I jest remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną na budynku głównym szkoły z godnie z załączonym przedmiarem robót. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia części I określony jest przez: 1. Przedmiar robót - remont pokrycia dachu; 2. STWiO - remont pokrycia dachu. Opublikowanych na stronie Zamawiającego http://www.zsmnr4kkozle.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia w części I obejmuje ponadto: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w chodnikach oraz zieleni. 5. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 6. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych. 7. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 8. Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 9. Koszty pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna). 10. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Przedmiotem zamówienia w części II jest remont sanitariatów na 3 kondygnacjach wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej z godnie z załączonym przedmiarem robót. Zakres robót obejmuje: 1. Sanitariaty uczniowskie dla chłopców a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 2. Sanitariaty uczniowskie dla dziewcząt. a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 3. Adaptacja sanitariatu dla personelu na pomieszczenie gospodarcze. a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 4. Sanitariaty dla nauczycieli. a) Roboty ogólnobudowlane b) Instalacje sanitarne i c.o. c) Instalacje elektryczne 5. Wymiana instalacji kanalizacyjnej na poziomie piwnicy w pionie pod sanitariatami uczniowskimi wraz z przykanalikiem. 6. Wywóz i utylizacja odpadów. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Przedmiar robót - remont sanitariatów; 2. STWiO - remont sanitariatów. Opublikowanych na stronie Zamawiającego http://www.zsmnr4kkozle.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia w części II obejmuje ponadto: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 5. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych. 6. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7. Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji bezpłatnych wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. 8. Koszty pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna). 9. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45260000-7,
45410000-4,
45400000-1,
45330000-9,
45311000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 21 sierpnia 2017 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II remont sanitariatów na 3 kondygnacjach wraz z wymianą instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.H.U. BETA-ELEKTRO JÓZEF TONDERYS,
,
ul. Pusta 3,
47-220,
Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Roboty budowalne- wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych zabudowanych na ruszcie metalowym we wszystkich remontowanych pomieszczeniach sanitarnych. Zabudowę ustępów systemowych typu GEBERIT zamiennie za ustępy typu "kompakt". Wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych w celu zakrycia zabudowy elementów systemu GEBERIT.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty budowalne- wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych zabudowanych na ruszcie metalowym we wszystkich remontowanych pomieszczeniach sanitarnych. Zabudowę ustępów systemowych typu GEBERIT zamiennie za ustępy typu "kompakt". Wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych w celu zakrycia zabudowy elementów systemu GEBERIT
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywanych prac demontażowych i rozbiórkowych w sanitariatach tynki na sufitach odpadły na znacznej powierzchni, co wskazuje na ich słabe przytwierdzenie do konstrukcji stropu. Konieczne było wykonanie zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych.Dokonanie zmiany urządzeń sanitarnych z ustępów typu "kompakt" na ustępy typu GEBERIT jest uwarunkowane tym, że po demontażu pokrycia ścian z elementami instalacji wodno-kanalizacyjnej stwierdzono, że konstrukcja murowa ściany działowej jest w złym stanie technicznym nie pozwalającym na montaż na niej elementów nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej bez remontu tej ściany.W wyniku tego należy zabudować tę instalację poza obrysem ściany, powodując konieczność jej obudowania dodatkową ścianką z płyt gipsowo-kartonowych oraz związane z tym zmniejszenie szerokości pomieszczenia. Chcąc zachować normowe odległości pomiędzy urządzeniami oraz ściankami wydzielającymi pomieszczenia sanitarne wraz z zachowaniem układu komunikacyjnego zastosowano wspomniane urządzenia typu GEBERIT, które częściowo można ukryć za i tak już konieczną zabudową, zyskując potrzebną przestrzeń. W związku z powyższym przewidziano również zamianę ścianek działowych tradycyjnych na systemowe ścianki działowe systemu LTT/PBM.Zmiana wykonawcy na wykonanie dodatkowych koniecznych robót spowoduje istotną niedogodność związaną z możliwą kolizją przy wykonywaniu prac remontowych, ponadto zamawiający po wykonaniu prac posiadałby dwie gwarancje, co mogłoby doprowadzić do znacznych utrudnień w egzekwowaniu ewentualnych roszczeń (unikanie odpowiedzialności przez dwóch różnych wykonawców). Wybór nowego oferenta spowoduje przesunięcie robót na okres, w którym będzie czynna szkoła. W pierwotnym zamówieniu nie przewidziano prac na obiekcie czynnym.Wartość przewidzianych robót dodatkowych wynosi 9,76% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.