To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-02
Ogłoszenie nr 500007441-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach: Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524612-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, Krajowy numer identyfikacyjny 19107639000000,
ul. ul. Szkolna
4,
83032
Pszczółki, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-58 682 94 50, e-mail
szkolapszczolki@neostrada.pl, faks
0-58 683 91 46.
Adres strony internetowej (url): sppszczolki.intertczew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017.SP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont łazienek w segmencie klas I - III - I piętro, w segmencie klas IV - VI - parter i I piętro (łazienki dziewcząt) oraz w segmencie administracyjno - żywieniowym - I piętro i II piętro w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach. Zakres robót obejmuje: 1.1. Roboty budowlane obejmujące: roboty rozbiórkowe, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,wykonanie tynków wewnętrznych i parapetów, wykonanie okładzin ściennych, wykonanie posadzek i okładzin podłogowych, obsadzenie stolarki drzwiowej, malowanie, roboty wykończeniowe. 1.2. Roboty branży sanitarnej obejmujące: wykonanie dodatkowych odejść odpływowych z PCV, wykonanie rurociągów z PCV, roboty wykończeniowe. 1.3. Roboty branży elektrycznej obejmujące: instalacje elektryczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonanie łazienek dla chłopców w segmencie dydaktycznym klas IV - VI (parter i piętro) oraz segmentu sportowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych, branży sanitarnej i elektrycznej wymienionych w punktach 3.1.1-3.1.3, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45421000-4, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8, 45330000-9, 45210000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184248.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ewander -2
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
318590,63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PSZCZÓŁKI
- Dostawa mebli oraz pozostałego wyposażenia do nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- Modernizacja nawierzchni dróg gminnych.
więcej: przetargi PSZCZÓŁKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.