eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02

Ogłoszenie nr 500007477-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.

Gmina Jerzmanowice-Przeginia: Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532804-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jerzmanowice-Przeginia, Krajowy numer identyfikacyjny 35155580300000, ul. Rajska 22, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 895 247, e-mail sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl, faks 123 895 521.
Adres strony internetowej (url): www.jerzmanowice-przeginia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.8.2017.AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.3. Przedmiotem zamówienia jest: 3.3.1) Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).Orientacyjna dzienna trasa przejazdu wszystkich autobusów wynosi około 400km. 3.3.2) W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: a) skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego, b) odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn Wykonawca zostaje powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 3.3.3) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 3.3.4) Dokładny wykaz tras oraz godziny przywozów i odwozów dzieci z poszczególnych miejscowości leżących przy tych trasach ustalony zostanie przez Wykonawcę z dyrektorami szkół. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a dyrektorami poszczególnych szkół do dnia 31.08.2017 r. 3.3.5) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w godzinach dowozu i odwozu. Z chwilą ustalenia rozkładu zajęć lekcyjnych Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu i odwozu. Wykaz kursów, miejscowości, ilość dzieci do odwiezienia po lekcjach może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach. 3.3.6) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: - Stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz jego oznakowanie zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami. - Ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny. - Sprawowani opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia: 3.4.1) Dowóz młodzieży do Zespołu Szkół w Jerzmanowicach: Trasa 1. Jerzmanowice - Łazy - Jerzmanowice (szkoła podstawowa i gimnazjum), Łącznie 35 uczniów, Dowóz na godz.7.45; Odwóz (1 - 2 kursy, zgodnie z harmonogramem odjazdów wg zlecenia dyrektora). Trasa 2. Jerzmanowice - Kolonia Wschodnia I, II, III - Jerzmanowice (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum), Łącznie 77 uczniów, Dowóz na godz. 7.45; Odwóz (1 - 3 kursy, zgodnie z harmonogramem odjazdów wg zlecenia dyrektora). Trasa 3. Jerzmanowice - Gotkowice, Kolonia Czołowa, Kolonia Zachodnia - Jerzmanowice (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum), Łącznie 59 uczniów, Dowóz na godz. 7.45; Odwóz (1 - 3 kursy, zgodnie z harmonogramem odjazdów wg zlecenia dyrektora). Trasa 4. Jerzmanowice - Szklary, Jerzmanowice "Stok" - Jerzmanowice (szkoła podstawowa i gimnazjum), Łącznie 49 uczniów, Dowóz na godz. 7.45, Odwóz (1 - 2 kursy, zgodnie z harmonogramem odjazdów wg zlecenia dyrektora). Trasa 5. Jerzmanowice - Wola Kalinowska, Sąspów "szkoła" - Jerzmanowice, Łącznie 47 uczniów, Dowóz na godz. 7.45, Odwóz (1 - 2 kursy, zgodnie z harmonogramem odjazdów wg zlecenia dyrektora), oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. 3.4.2) Dowóz młodzieży do Zespołu Szkół w Przegini: Trasa 6. Przeginia "Ostra Góra", Przeginia "Skotnica" - Przeginia (przedszkole, szkoła podstawowa i gimnazjum), Łącznie 92 uczniów, Dowóz na godz. 7.50, Odwóz (1 - 2 kursy, zgodnie z harmonogramem odjazdów wg zlecenia dyrektora). Trasa 7. Racławice (ostatni przystanek), Czubrowice - Przeginia, Łącznie 111 uczniów (w tym: Racławice - 57; Czubrowice - 54), Dowóz na godz. 7.50, Odwóz (1 - 2 kursy, zgodnie z harmonogramem odjazdów wg zlecenia dyrektora), oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. 3.4.3) Oferent zobowiązany jest podać własną kalkulację kosztów przedmiotu zamówienia, przy założeniach: 22 dni nauki miesięcznie (koszt miesięczny dowozu w miesiącu, w którym przypadają ferie zimowe stanowił będzie połowę kosztu przewidzianego dla innych miesięcy. Należy przyjąć organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. NR 46, poz.432 z późn. zm.): - początek roku szkolnego: 01.09.2017 r., - zimowa przerwa świąteczna trwa od 23.12-31.12., - ferie zimowe trwają 2 tygodnie, - wiosenna przerwa świąteczna rozpoczyna się w czwartek poprzedzający Święta Wielkanocne i kończy się w najbliższy wtorek po Świętach, - ferie letnie rozpoczynają się w najbliższą sobotę po zakończeniu rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych. 3.5) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.5.1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: kierowcy, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). 3.5.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.5.8). 3.5.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.5.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.5.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.5.1. 3.5.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.5.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami.3.5.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.5.1. 3.5.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.3 lub 3.5.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust. 1 lit. f wzoru umowy. 3.5.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.5.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.5.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca - w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.5.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.5.3.3.5.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.5.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.5.3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 398148.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Turystyczno-Usługowa "ŚLADOWSKI" Damian Śladowski
Email wykonawcy: damiano2405@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 90
Kod pocztowy: 32-048
Miejscowość: Jerzmanowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 428800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 428800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 428800.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.