Ogłoszenie z dnia 2017-08-02
Ogłoszenie nr 500007748-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.
Gmina Sierakowice: Modernizacja Zespołu Szkół w Tuchlinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sierakowice, Krajowy numer identyfikacyjny 19167497700000,
ul. ul. Lęborska
30,
83340
Sierakowice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 819 500, e-mail
sierakowice@sierakowice.pl, faks
586 819 575.
Adres strony internetowej (url): www.sierakowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Zespołu Szkół w Tuchlinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SUE.271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Naprawę istniejącej elewacji szkoły i budynku socjalnego (elewację należy dostosować kolorystycznie do nowobudowanego obiektu), 2) Malowanie pomieszczeń w istniejącej szkole, należy pomalować cały parter i korytarz na pierwszym piętrze, 3) Naprawę pokrycia dachu i wymianę obróbek blacharskich na istniejącym budynku socjalnym, 4) Naprawę kominów wentylacyjnych oraz komina spalinowego budynku socjalnego (rozbiórka i ponowny montaż kanałów wentylacyjnych i kanału spalinowego wraz z obróbkami blacharskimi), 5) Przebudowę kanalizacji deszczowej wzdłuż istniejącej szkoły (wymiana rur, studni i podejść pod rury spustowe), 6) Modernizację pomieszczeń istniejącej szkoły na cele kuchni i szatni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45214200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
251201.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELWOZ Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
308978.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie zostało przeprowadzone w trybie z wolnej ręki, ze względu na kumulatywne spełnienie określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP przesłanek: okres od udzielenia zamówienia podstawowego nie dłuższy niż 3 lata, udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienie podstawowe polega na powtórzeniu robót podobnych do zamówienia podstawowego, zamówienie takie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem a wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Dodatkowo zgodnie z art. 67 ust. 1a w opisie zamówienia podstawowego wskazano zakres robót oraz warunki na jakich zostanie udzielone.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.