eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzebielino OsiedleSUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA w STRZEBIELINIE OSIEDLU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-03

Ogłoszenie nr 500008032-N-2017 z dnia 03-08-2017 r.

Zespół Szkół i Przedszkola: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA w STRZEBIELINIE OSIEDLU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522427-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół i Przedszkola, Krajowy numer identyfikacyjny 36223059600000, ul. Ul. M.C. Skłodowskiej 1, 84220 Strzebielino Osiedle, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 676 25 91, e-mail zkiw@o2.pl, faks 58 676 25 91.
Adres strony internetowej (url): http:/www.spstrzebielino.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Placówka oświatwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA w STRZEBIELINIE OSIEDLU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSiP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych o stołówki Zespołu Szkół i Przedszkola w Strzebielinie Osiedlu ul.M.C.Skłodowskiej 1,z podziałem na 8 części wskazanych w załączniku nr 6 SIWZ. Część I zamówienia: Rożne produkty spożywcze , Część II zamówienia:Warzywa, owoce i ziemniaki, Część III zamówienia: Mięso ,wędliny i produkty mięsne, Część IV zamówienia:Drób i wyroby drobiarskie, Część V zamówienia: Pieczywo i wyroby cukiernicze, Część VI zamówienia: Mleko, przetwory mleczne i jaja, Część VII zamówienia: Produkty głęboko mrożone, Część VII zamówienia: Ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso rybne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wykaz artykułów - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów spożywczych przedstawiono w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej w czasie obowiązywania umowy. Zakres zamówienia może być zmniejszony odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych i odszkodowań z tego tytułu 5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia; a) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ lub produkty równoważne - wskazania jego cech jednostkowych. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory (smak, zapach, barwa estetyka konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez Zamawiającego pojemności, gramaturze, która po przemnożeniu będzie wynosiła ilość jaką żąda Zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy podać w uwagach). W przypadku pozostawienia gramatury sugerowanej przez Zamawiającego w kolumnie nr 5 należy wpisać wartość określoną w kolumnie nr 4. Przykładowy formularz wypełnienia ilości produktu w przypadku zwiększenia / zmniejszenia, bez zmian stanowi Arkusz nr10 w zał. Nr 6. Po za tym należy dołączyć bez zmian stanowi Arkusz nr10 w zał. Nr 6. Po za tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające ze oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15130000-8, 15300000-1, 15500000-3, 15100000-9, 15112100-7, 03142500-3, 15800000-6, 15131500-0, 15896000-5, 03212100-1, 03212100-1, 15131500-0, 15110000-2, 15811000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Różne produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17289.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Marit Julita Laga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Karwasza 19
Kod pocztowy: 84-107
Miejscowość: Starzyński Dwór
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19135,35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19135,35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20184,14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Warzywa ,owoce i ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32842.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Marit Julita Laga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Karwasza 19
Kod pocztowy: 84-107
Miejscowość: Starzyński Dwór
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34859,67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34859,67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43383,05
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Mięso,wędliny i produky mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37216.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elbląskie Cntrum MięsneEl-hurt Produkcja i Handel Jolanta Grudzień Zbigniew Grudzień Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39077,28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39077,28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45545,75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: drób i wyroby drobiarskie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 7 "postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" W ciągu 30 dniowego terminu związania ofertą z woli Wykonawcy wyłonionego w przetargu nie doszło do zawarcia umowy.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pieczywo i wyroby cukiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11002.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pawilon Spożywczo-Przemysłowy Roman Labuda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 1
Kod pocztowy: 84-220
Miejscowość: Strzebielino Osiedle
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11563,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11563,80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11563,80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Mleko,przetwory mleczne i jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22063.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne El-Hurt Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23166,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23166,90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26797,90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Produkty głęboko mrożone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9218.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pawilon Spożywczo-Przemysłowy Roman Labuda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 1
Kod pocztowy: 84-220
Miejscowość: Strzebielino Osiedle
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9679,44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9679,44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9679,44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Ryby mrożoe,filety rybne,pozostałe mięso ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19975.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pawilon Spożywczo-Przemysłowy Roman Labuda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Gdańska 1
Kod pocztowy: 84-220
Miejscowość: Strzebielino Osiedle
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20973,75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20973,75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20973,75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.