eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawa oleju napędowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008041-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością : Dostawa oleju napędowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615446-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500060211-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Krajowy numer identyfikacyjny 36302020500000, ul. Józefa Piłsudskiego 111A, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 275 227, e-mail zwk@kolbuszowa.pl, faks 172 275 227.
Adres strony internetowej (url): www.zgkim.kolbuszowa.pl
Adres profilu nabywcy: www.zgkim.kolbuszowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju napędowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS-05/11/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON właściwy do warunków klimatycznych) w ilości ok. 150 000 litrów, do zbiornika dwupłaszczowego typu Fuelmaster o pojemności 5000 litrów, zlokalizowanego w bazie Zakładu w Kolbuszowej ul. Piłsudskiego 111A w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:00. Podana ilość jest szacunkowa. Umowa zostanie rozliczona do kwoty określonej w umowie i ofercie Wykonawcy. Sposób rozliczenia został określony w pkt. 12.1 niniejszej instrukcji. Ilość zamówionych dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość litrów podana w pkt. 1 jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia przypuszczalnej ilości zamówienia. Z uwagi na to że, podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów paliwa. Zakup paliw odbywał się będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie określone w pkt. 1 zostało określone szacunkowo i może ulec zmianie. Z tytułu zakupu mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości lub wartości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać olej napędowy w odmianie odpowiedniej dla pory roku, zapewniając spełnienie przez dostarczone paliwo odpowiednich własności niskotemperaturowych w okresie zimowym. Olej powinien odpowiadać normie PN- EN 590:2013-12 oraz RozporządzeniuMinistra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680). Wymagane jest by samochód auto-cysterna był wyposażony w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw (atestowaną). Podczas przeładunku paliwa z auto-cysterny do zbiornika paliw Wykonawca winien zachować szczególną ostrożność. Czynność ta winna być wykonywana z zachowaniem wszelkich, w tym zakresie przepisów BHP. Za cały cykl związany z dostarczaniem oleju napędowego do zbiornika odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą w ilości szacunkowej: od 2 tys. do 4,5 tys. litrów jednorazowo około 1-2 razy w miesiącu według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę, nie później niż drugiego dnia roboczego, liczonych od dnia otrzymania zamówienia nadanego telefonicznie, faksem lub e-mailem przez Zamawiającego (termin dostawy podaje Zamawiający). Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do każdej dostawy, przed każdym rozładunkiem, komplet niezbędnych dokumentów dotyczących przywiezionego paliwa, zawierający co najmniej świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) producenta paliwa lub poświadczoną przez niego kopię atestu dotyczącą dostarczonej partii paliwa uwierzytelnionej podpisami Wykonawcy. Ewentualne wystąpienie niezgodności w ateście na paliwo danej partii, będzie uznane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji. Faktyczna cena za jednostkową dostawę 1000 litrów oleju napędowego dla każdej dostawy ustalona zostanie przez Wykonawcę (i zweryfikowana przez Zamawiającego) z uwzględnieniem zaoferowanej marży oraz wyceny ze strony internetowej producenta oleju napędowego, ustalonej na dzień dostawy (wycena jednorazowej dostawy winna być dołączona do dokumentu WZ lub dosłana e-mailem najpóźniej w dniu dostawy). Odbioru dostaw będzie dokonywał przedstawiciel Zamawiającego. Zamawiający może pobierać próbki paliwa przy każdej dostawie, w celu dokonania oceny wzrokowej czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń paliwo uznane zostanie za niezgodne z zamówieniem i zwrócone do Wykonawcy na jego koszt, z wymogiem natychmiastowego dostarczenia nowego, czystego paliwa. W razie wątpliwości co do jakości dostarczanego oleju napędowego strony mogą zlecić jego zbadanie niezależnemu podmiotowi, na co Wykonawca wyraża zgodę. Gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, koszt badania ponosi Zamawiający. W pozostałych przypadkach koszty badania ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zmniejszenia) zakresu rzeczowego zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych dostaw oraz całości zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 523170.73
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zbigniew Szeliga prowadzący działalność gospodarczą pn.: EXTRANS Zbigniew Szeliga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 9
Kod pocztowy: 39-120
Miejscowość: Sędziszów Małopolski
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 643500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 643500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 678000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 30 tys Euro. Zastosowano tryb przetargu nieograniczonego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.