Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-04
Ogłoszenie nr 500009034-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.
Lublin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 562508-N-2017
Data: 31.07.2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 43101904600000,
ul. ul. Abramowicka
2,
20442
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 286 439, e-mail
przetargi@snzoz.lublin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.snzoz.lublin.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data 2017-08-08, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data 2017-08-10, godzina: 09:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Załącznik
Punkt:
I
W ogłoszeniu jest:
Informacje dotyczące ofert częściowych
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie zawiera 6 pozycji opatrunków
2) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 33141110-4, 33141115-9, 33141111-1
3) wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): wartość bez VAT: 0,0
4) Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach:24
5) Kryteria oceny ofert:
-Cena 60
-Termin realizacji dostawy częściowej 40
6) Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dotyczące ofert częściowych
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie zawiera 5 pozycji opatrunków
2) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 33141110-4, 33141115-9, 33141111-1
3) wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): wartość bez VAT: 0,0
4) Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach:24
5) Kryteria oceny ofert:
-Cena 60
-Termin realizacji dostawy częściowej 40
6) Informacje dodatkowe:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Załącznik
Punkt:
I
W ogłoszeniu jest:
Informacje dotyczące ofert częściowych
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie zawiera 22 pozycje opatrunków
2) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 33141110-4, 33141116-6, 33141111-1,
33141112-8
3) wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): wartość bez VAT: 0,0
4) Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach:24
5) Kryteria oceny ofert:
-Cena 60
-Termin realizacji dostawy częściowej 40
6) Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dotyczące ofert częściowych
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie zawiera 21 pozycji opatrunków
2) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 33141110-4, 33141116-6, 33141111-1,
33141112-8
3) wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): wartość bez VAT: 0,0
4) Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach:24
5) Kryteria oceny ofert:
-Cena 60
-Termin realizacji dostawy częściowej 40
6) Informacje dodatkowe:
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik
Punkt:
I
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Informacje dotyczące ofert częściowych
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję
2) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 33141112-8
3) wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): wartość bez VAT: 0,0
4) Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach:24
5) Kryteria oceny ofert:
-Cena 60
-Termin realizacji dostawy częściowej 40
6) Informacje dodatkowe:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Załącznik
Punkt:
I
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Informacje dotyczące ofert częściowych
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie zawiera 1 pozycję
2) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 33141110-4
3) wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): wartość bez VAT: 0,0
4) Czas trwania lub termin wykonania : okres w miesiącach:24
5) Kryteria oceny ofert:
-Cena 60
-Termin realizacji dostawy częściowej 40
6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.